FANDOM

 Zombuziara Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Witam panią, jestem Władca Ciem. Już dosyć nienawiści na tym świecie, pomogę ci połączyć wszystkich ludzi prawdziwie szczerą miłością. Czy nie o tym zawsze marzyłaś?

Zombuziara — piętnasty odcinek 2 sezonu i czterdziesty drugi odcinek serialu ogółem.

Opis Edytuj

Biedronka i Czarny Kot staną twarzą w twarz z panią Bustier, obecnie Zombuziarą.[1]

Streszczenie Edytuj

Akcja odcinka rozpoczyna się przy szafkach, gdzie uczniowie rozmawiają na temat prezentów, które przygotowali dla pani Bustier. Wszyscy po chwili skupiają się na upominku zrobionym przez Marinette za sprawą Adriena. Dziewczyna pokazuje własnoręcznie wykonaną kosmetyczkę z napisanym na niej cytatem. Zaraz po tym Adrien pyta się Chloé jaki prezent ona przygotowała. Okazuje się, że nic nie przygotowała, co skomentowała Marinette, że jest tak od czasów przedszkola.
Zombuziara (25)
W trakcie rozmowy Sabrina dodaje, że po prostu Chloé zapomniała o tych urodzinach, robiąc dokładnie to samo co jej mama. Dochodzi do krótkiego spięcia między Chloé a Marinette, przez co Chloé decyduje się na sabotaż prezentu Marinette.

Po jakimś czasie rozpoczyna się lekcja pani Bustier, na której uczniowie dają jej zrobione przez siebie prezenty, po czym nauczycielka otwiera ten od Marinette, lecz spostrzega na nim malunek zrobiony niezmywalnym markerem. Zauważa to Marinette i oskarża o zniszczenie podarunku Chloé. Cała klasa nie ma wątpliwości co do winy dziewczyny, zaczynając obarczać ją dodatkowo winą za zaakumizowanie połowy miasta. Pani Bustier prosi uczniów o uspokojenie się, a Marinette o wyjście z nią na zewnątrz klasy w celu rozmowy, powodując zaskoczenie u swojej uczennicy. Po wyjściu z sali widać złość na twarzy Marinette, która w wyniku całego zajścia była wściekła na Chloé. Stała się przez to celem Władcy Ciem, który posłał w jej kierunku akumę w celu zaakumizowania dziewczyny. Jednak ofiarą akumy staje się pani Bustier, starająca się obronić Marinette. Próbuje się bronić, ale ostateczne ulega woli Władcy Ciem. Całe zajście obserwuje Marinette, która następnie ucieka, w celu przemiany w Biedronkę.

Zombuziara (70)

Pani Bustier zaczyna szerzyć miłość, rozpoczynając od swojej klasy i obierając za pierwszy cel Chloé, lecz ta zasłania się Sabriną. Po chwili do klasy wchodzi Biedronka, która podejmuje walkę z super-złoczyńcą, dając przy tym czas reszcie na ucieczkę. Ostatecznie udaje się uciec na dach szkoły Ivanowi, Sabrinie oraz Mylène. Na dachu zaś dołącza do wszystkich Czarny Kot, który wraz z Biedronką umożliwiają ewakuację uczniów ze szkoły, korzystając z autobusu. W wyniku wtargnięcia części "całujących zombi" na szczyt szkoły, niektórym nie udaje się dotrzeć do autobusu. Ostatecznie Biedronka i Czarny Kot decydują się przetransportować ocalałych do wieży Eiffla, jednak po drodze w autobusie dochodzi do ataku ze strony Rose, która została wcześniej już pocałowana przez innego zombi i udaje się zarazić Julekę i Alix. Do wieży docierają tylko superbohaterowie oraz Chloé, Alya i Nino, ale przy otwieraniu drzwi windy na Alyę napadają i obcałowują zarażone osoby, mimo szybkiej reakcji pozostałych ocalałych. Nino decyduje się zostać wraz z Alyą, nie wsiadając z innymi do windy.

Zombuziara (198)

Po dojechaniu na ostatnie piętro wieży Eiffla, superbohaterowie i Chloé zostają zaatakowani, po czym otoczony Czarny Kot decyduje się poświęcić, by umożliwić Biedronce uratowanie wszystkich. Biedronka umieszcza Chloé w pomieszczeniu na szczycie budowli, gdzie używa także szczęśliwego trafu. Podczas przygotowywania się do ostatecznej walki z Zombizou, która w międzyczasie dotarła na miejsce, do pomieszczenia wdziera się Czarny Kot (już zarażony przez pocałunki). Wówczas Chloé poświęca się, ratując Biedronkę przed Czarnym Kotem, chcący ją pocałować. Biedronka wydostaje się z pokoju i atakuje Zombizou przy pomocy jo-jo owiniętego tkaniną z nałożoną na nią płynem do demakijażu, co powoduje zmycie szminki z ust super-złoczyńcy i zdobycie szminki, w której znajdowała się akuma. Wszystko wraca do normy oraz dochodzi do pojednania między panią Bustier i Chloé. Następnie akcja ponownie przenosi się do klasy, gdzie Alya żąda przeprosin od Chloé przed wszystkimi, ale Marinette odwodzi swoją przyjaciółkę od tego. Chwilę później Chloé kładzie prezent od siebie na biurku nauczycielki.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Poboczne postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Odcinek po raz pierwszy pojawił się w Kanadzie 13 kwietnia 2018.[1]
  • Tytuł odcinka to połączenie słów zombi oraz bizou (pl. pocałunek).
  • 11 kwietnia opublikowano zapowiedź 2 sezonu, gdzie ujawniono fragment odcinka.
  • W tym odcinku Caline Bustier obchodzi swoje urodziny.
  • Początkowo to Marinette miała być ofiarą Władcy Ciem, jednak pani Bustier ochroniła ją przed akumą, przez co przypadkowo została zaakumowana.
    • Pokazuje to, że super-bohaterowie również mogą zostać zaakumowani.
  • To drugi raz kiedy zaakumowana osoba sprzeciwia się Władcy Ciem (po raz pierwszy widać to w odcinku "Robotus").
    • Jednakże Caline jako pierwsza stara się przed tym bronić, zanim Władca Ciem całkowicie nią zawładnął.
  • To trzeci odcinek, w którym akuma została zauważona. ("Riposta", "Bobogigant"), oraz po raz drugi ofiara stara się przed nią bronić ("Nawałnica").
  • W tym odcinku możemy zobaczyć, że zaakumowanie może być przypadkowe.[2]
  • Po raz trzeci osoba została zaakumowana w swoje urodziny. Wcześniej byli to: Alix Kubdel w odcinku "Czasołamaczka" oraz Nathaniel Kurtzberg w "Ilustrachor".
  • Odcinek pokazuje, że dana osoba nie musi dotykać danego przedmiotu, aby wniknęła w niego akuma.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym ofiara Władcy Ciem pamięta, co się wydarzyło.
  • 23 sierpnia Disney Channel Polska udostępniło w swojej aplikacji fragment odcinka.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
Pancernik ikona Obejrzyj na cda.pl (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 https://tvschedule.zap2it.com/overview.html?programSeriesId=SH02296324&tmsId=SH022963240000&from=sl&aid=gapzap
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Zf59EvbOC6M

Zobacz też...Edytuj