CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Zombuziara OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Transkrypt OficjalneLogoMiraculum (2).png Błędy w animacji 

Witam panią, jestem Władca Ciem. Już dosyć nienawiści na tym świecie, pomogę ci połączyć wszystkich ludzi prawdziwie szczerą miłością. Czy nie o tym zawsze marzyłaś?

Zombuziara − piętnasty odcinek 2 sezonu i czterdziesty pierwszy odcinek serialu ogółem.

Opis[]

Netflix[]

Uczniowie dają pani Bustier urodzinowe prezenty, ale popularna nauczycielka zostaje zaakumowana w Zombuziarę - potwora uzbrojonego w złą czarną szminkę.

TFOU[]

Pani Bustier zostaje zaakumowana w Zombuziarę. Uzbrojona w swoją złowrogą szminkę chce wymusić na wszystkich miłość. Biedronka i Czarny Kot nie mogą sobie pozwolić na stanie się zombie, jeśli chcą ocalić Paryż![1]

Disney Channel[]

Dziś są urodziny ulubionej nauczycielki Marinette, pani Bustier. Jednak z powodu kolejnego złośliwego dowcipu Chloé Marinette jest na skraju wytrzymałości! Aby ją chronić, pani Bustier interweniuje, przez co zostaje zaakumowana. Władca Ciem zmienia ją w Zombuziarę. Uzbrojona w złą czarną szminkę, chce szerzyć miłość w całym mieści, całując mieszkańców Paryża, aby wszyscy się lubili. Biedronka i Czarny Kot nie mogą sobie pozwolić na stanie się zombie, jeśli chcą ocalić Paryż![2]

Zapowiedzi[]

11 kwietnia 2018 roku opublikowano zapowiedź drugiego sezonu, gdzie ujawniono fragment odcinka.

22 maja 2018 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował zwiastun odcinka[3].

23 sierpnia 2018 roku Disney Channel Polska udostępniło w swojej aplikacji fragment odcinka.

Streszczenie[]

Chloé przyznaje, że nie przygotowała żadnego prezentu

Akcja odcinka rozpoczyna się przy szafkach, gdzie uczniowie rozmawiają na temat prezentów, które przygotowali dla pani Bustier. Wszyscy po chwili skupiają się na upominku zrobionym przez Marinette za sprawą Adriena. Dziewczyna pokazuje własnoręcznie wykonaną kosmetyczkę z napisanym na niej cytatem. Zaraz po tym Adrien pyta się Chloé jaki prezent ona przygotowała. Okazuje się, że nic nie przygotowała, co skomentowała Marinette, że jest tak od czasów przedszkola. W trakcie rozmowy Sabrina dodaje, że po prostu Chloé zapomniała o tych urodzinach, robiąc dokładnie to samo co jej mama. Dochodzi do krótkiego spięcia między Chloé a Marinette, przez co Chloé decyduje się na sabotaż prezentu Marinette.

Po jakimś czasie rozpoczyna się lekcja pani Bustier, na której uczniowie dają jej zrobione przez siebie prezenty, po czym nauczycielka otwiera ten od Marinette, lecz spostrzega na nim malunek zrobiony niezmywalnym markerem. Zauważa to Marinette i oskarża o zniszczenie podarunku Chloé. Cała klasa nie ma wątpliwości co do winy dziewczyny, zaczynając obarczać ją dodatkowo winą za zaakumizowanie połowy miasta. Pani Bustier prosi uczniów o uspokojenie się, a Marinette o wyjście z nią na zewnątrz klasy w celu rozmowy, powodując zaskoczenie u swojej uczennicy. Po wyjściu z sali widać złość na twarzy Marinette, która w wyniku całego zajścia była wściekła na Chloé. Stała się przez to celem Władcy Ciem, który posłał w jej kierunku Akumę w celu zaakumizowania dziewczyny. Jednak ofiarą Akumy staje się pani Bustier, starająca się obronić Marinette. Próbuje się bronić, ale ostateczne ulega woli Władcy Ciem. Całe zajście obserwuje Marinette, która następnie ucieka, w celu przemiany w Biedronkę.

Zombuziara poszukuje Chloé

Pani Bustier zaczyna szerzyć miłość, rozpoczynając od swojej klasy i obierając za pierwszy cel Chloé, lecz ta zasłania się Sabriną. Po chwili do klasy wchodzi Biedronka, która podejmuje walkę z super-złoczyńcą, dając przy tym czas reszcie na ucieczkę. Ostatecznie udaje się uciec na dach szkoły Ivanowi, Sabrinie oraz Mylène. Na dachu zaś dołącza do wszystkich Czarny Kot, który wraz z Biedronką umożliwiają ewakuację uczniów ze szkoły, korzystając z autobusu. W wyniku wtargnięcia części „całujących zombi” na szczyt szkoły, niektórym nie udaje się dotrzeć do autobusu. Ostatecznie Biedronka i Czarny Kot decydują się przetransportować ocalałych do wieży Eiffla, jednak po drodze w autobusie dochodzi do ataku ze strony Rose, która została wcześniej już pocałowana przez innego zombi i udaje się zarazić Julekę i Alix. Do wieży docierają tylko super-bohaterowie oraz Chloé, Alya i Nino, ale przy otwieraniu drzwi windy na Alyę napadają i obcałowują zarażone osoby, mimo szybkiej reakcji pozostałych ocalałych. Nino decyduje się zostać wraz z Alyą, nie wsiadając z innymi do windy.

Czarny Kot poświęca się dla Biedronki

Po dojechaniu na ostatnie piętro wieży Eiffla, super-bohaterowie i Chloé zostają zaatakowani, po czym otoczony Czarny Kot decyduje się poświęcić, by umożliwić Biedronce uratowanie wszystkich. Biedronka umieszcza Chloé w pomieszczeniu na szczycie budowli, gdzie używa także Szczęśliwego Trafu. Podczas przygotowywania się do ostatecznej walki z Zombuziarą, która w międzyczasie dotarła na miejsce, do pomieszczenia wdziera się Czarny Kot (już zarażony przez pocałunki). Wówczas Chloé poświęca się, ratując Biedronkę przed Czarnym Kotem, chcący ją pocałować. Biedronka wydostaje się z pokoju i atakuje Zombuziarę przy pomocy jo-jo owiniętego tkaniną z nałożoną na nią płynem do demakijażu, co powoduje zmycie szminki z ust super-złoczyńcy i zdobycie szminki, w której znajdowała się Akuma. Wszystko wraca do normy oraz dochodzi do pojednania między panią Bustier i Chloé. Następnie akcja ponownie przenosi się do klasy, gdzie Alya żąda przeprosin od Chloé przed wszystkimi, ale Marinette odwodzi swoją przyjaciółkę od tego. Chwilę później Chloé kładzie prezent od siebie na biurku nauczycielki.

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Odcinek po raz pierwszy pojawił się w Kanadzie 13 kwietnia 2018[4].
  • Oryginalny tytuł odcinka to połączenie słów zombi oraz bizou (pl. pocałunek).
  • To drugi raz, kiedy zaakumowana osoba sprzeciwia się Władcy Ciem (po raz pierwszy widać to w odcinku Robotus).
    • Jednakże Caline jako pierwsza stara się przed tym bronić, zanim Władca Ciem całkowicie nią zawładnął.
  • To trzeci odcinek, w którym Akuma została zauważona (Riposta, Bobogigant) oraz drugi, w którym ofiara stara się przed nią bronić (Nawałnica).
  • W tym odcinku możemy zobaczyć, że zaakumowanie może być przypadkowe[5].
  • Po raz trzeci osoba została zaakumowana w swoje urodziny. Wcześniej byli to: Alix Kubdel w odcinku Czasołamaczka oraz Nathaniel Kurtzberg w odcinku Ilustrachor.
  • Odcinek pokazuje, że dana osoba nie musi dotykać danego przedmiotu, aby wniknęła w niego Akuma.
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym ofiara Władcy Ciem pamięta, co się wydarzyło.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement