FANDOM

Xavier Ramier Biedronka Logo Galeria 

Ach, co za dzień. Co za dzień. Naprawdę przepiękne popołudnie. O, Edgar, cześć pięknisiu. No brawo. Bardzo zgrabny obrót.
— Xavier; Pan Gołąb

Xavier Ramier — mieszkaniec Paryża opiekujący się gołębiami. Po tym jak po raz kolejny zostaje wyrzucony z parku za karmienie ptaków, zostaje zainfekowany przez akumę. Xavier zostaje zamieniony w Pana Gołębia, który kontroluje owe ptaki. Jego celem stają się wszyscy strażnicy miejscy.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Xavier jest pogodnym człowiekiem, który zawsze dba o gołębie. Często przychodzi do parku, aby karmić ptaki, choć jest to zakazane. Martwi się o zwierzęta i chce się o nie troszczyć. Momentami zachowuje się jak "człowiek-ptak". Podchodząc do ławki porusza się zupełnie jak gołąb.

Pan GołąbEdytuj

Jako Pan Gołąb chce przejąc Paryż z pomocą gołębi. Używając gwizdka podporządkowuje sobie ptaki i wydaje im polecenia, niekiedy porozumiewa się z nimi poprzez gruchanie. Zachowuje się również jak ptak, na przykład macha rękoma jak skrzydłami. Okazuje się, że jest przebiegły i mądry. Wyłapuje Strażników parku i zamyka ich, aby zwabić Biedronkę i Czarnego Kota do swojej pułapki.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Xavier to wysoki, szczupły mężczyzna o brązowych czach. Jego twarz jest chuda oraz pociągła. Posiada on brązowe, nieco długie włosy, które dbale zaczesuje do tyłu. Na głowie nosi fedorę w kolorze szarym, przyozdobioną czarnym paskiem.

Mężczyzna ubrany jest w białą koszulę z wysoko postawionym kołnierzykiem, pod którym związuje niebieską, dużą kokardę. Na to zakłada czarną kamizelkę w zieloną kratę oraz szarą marynarkę, a także pasujące do niej spodnie. Na nogach nosi białe skarpety oraz kremowo-brązowe buty.

Pan GołąbEdytuj

Po zaakumowaniu, Pan Gołąb ubrany jest w obcisły kostium, który inspirowany jest gołębiami. Jego głowę zakrywa różowy materiał, który przylega do twarzy złoczyńcy, nachodząc również na jego klatkę piersiową oraz ramiona. W okolicach torsu na materiale można dostrzec dwa niebieskie romby. Górna część stroju jest koloru szarego, natomiast w okolicach łokci oraz brzucha znajdują się czarne dekoracje. Rękawiczki Pana Gołębia są koloru czarnego i sięgają na wysokość łokcia. Dolna część stroju złożona jest z czarnych spodni z wysokim stanem. Do tego złoczyńca nosi również buty sięgające kolan w kolorze łososiowym. Przez szyję przewiesza czarny gwizdek.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

Pan Gołąb (272)

Projekt Marinette

  • Xavier Ramier był inspiracją dla Marinette przy tworzeniu melonika na konkurs.
  • W odcinku Rewersor, tytułowy złoczyńca rzuca na niego klątwę znienawidzenia przez innych. Zamiast ludzi, to gołębie się od niego odwracają.
  • Przed wysłaniem akumy, Władca Ciem wypowiada jego nazwisko — Pan Ramier.
  • W odcinku Graficzas został dwukrotnie zaakumowany w Pana Gołębia.
    • W tym odcinku dowiadujemy się, że został zaakumowany w Pana Gołębia ponad 25 razy.
  • W odcinku Graficzas Czarny Kot sugeruje, aby Xavier znalazł nowe ulubione zwierzę. Wówczas jego uwagę przykuwa szczur.
    • Bunnix wspomina, że w przyszłości Biedronka pokona Pana Szczura, jednego ze super-złoczyńców. Odnosi się to do nowej pasji Xaviera związanej ze szczurami.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Pana Gołębia.

PozostałeEdytuj

Zobacz też... Edytuj