FANDOM

 Wonna Księżniczka  LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji PawIkona Za kulisami 
Wonna Księżniczka Galeria (120)
Wonna Księżniczka

Princesse Fragrance
Wonna Księżniczko, jestem Władca Ciem. Te perfumy to od teraz twoja sekretna broń. Nikt nie będzie w stanie się im oprzeć. A na pewno nie książę Ali.

Wonna Księżniczka – piętnasty odcinek serialu.

Opis

Marinette nie może zmienić się w Biedronkę, gdy jej koleżanka Rose Lavillant akumuje w Wonną Księżniczkę, która za pomocą perfum kontroluje Czarnego Kota i przybyłego z wizytą księcia.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Nadja Chamack przedstawia wiadomości prasowe w TVi, w których podaje, że Biedronka i Czarny Kot po raz kolejny uratowali Paryż, pokonując Czarodzieja Nieszczęść, który chciał doprowadzić do zniknięcia wieży Eiffla w chmurze dymu.

Biedronka ukrywa się w metrze, aby dokonać przemiany zwrotnej. Kiedy Marinette powraca do swojej cywilnej formy, zauważa trzęsącą się Tikki. Jak się okazuje, Tikki jest chora i musi udać się do lekarza. Po chwili dziewczyna przypomina sobie o zajęciach szkolnych i informuje Tikki, że zabierze ją do lekarza w późniejszym czasie.

W czasie gry pani Mendeleiev przeprowadza zajęcia z chemii, Rose ukrywa pod ławką telefon, aby obejrzeć relację prasową o księciu Alim, który niedawno przybył do Paryża. Wzruszona postawą księcia postanawia napisać do niego list, aby wyrazić swój szacunek. W tym samym czasie do klasy wpada Marinette, przewracając się na ziemię. Dziewczyna podniosła się próbując wytłumaczyć swoje spóźnienie, jednak uwaga nauczycielki szybko przeniosła się na postać Rose, która spryskiwała swój list perfumami. Zapach unoszący się w klasie został negatywnie skomentowany przez Chloe siedzącą w przedniej ławce. W tym czasie nauczycielka odbiera Rose perfumy oraz telefon oraz wysyła do gabinetu dyrektora. Aby ostrzec uczniów przed niebezpieczeństwem, przeprowadza eksperyment ukazujący niebezpieczeństwo używania materiałów łatwopalnych w sali chemicznej.

Po zakończonych zajęciach Adrien pojawia się przed wejściem do szkoły. Alya rozmawia z Marinette sugerując jej, iż powinna wykorzystać okazję i dać chłopakowi swoje notatki. Marinette szybko rezygnuje z tego pomysłu mając ważniejsze rzeczy na głowie. Szybko odchodzi od swojej przyjaciółki, a schodząc po schodach potyka się o plecach gubiąc Tikki i lądując przed Adrienem. Kiedy blondyn odchodzi wraz ze swoim przyjacielem Nino, Marinette zaczyna panicznie szukać kwami. Niestety zostaje uprzedzona, a malutką istotkę podnosi Chloe. Nie wiedząc co właśnie znalazła, postanowiła podarować niewielką istotkę księciu Aliemu, aby zwrócił na nią uwagę. Całe zajście zostało dostrzeżone przez Rose, która podeszła do Chloe i Sabriny, aby przekazać list dla księcia. Próba kończy się niepowodzeniem, a dziewczyna zostaje wyśmiana przez pannę Bourgeois, która odjeżdża limuzyną. W tym samym czasie Marinette nadal poszukuje swojego kwami. Po chwili dostrzega, że niewielka istotka leży na dłoni Chloe.

Rose udaje się na brzeg Sekwany. Smutna i załamana postanawia napisać nowy list to księcia. Jej uczucia oraz złamane serce zostaje spostrzeżone przez Władcę Ciem. Gdy dziewczyna chce spryskać list swoimi perfumami, do fiolki przenika Akuma, pochłaniając ją w czarnym dymie.

Przed hotelem Le Grand Paris zjawia się Marinette. Kłamiąc próbuje dostać się do środka, jednak jej plan kończy się niepowodzeniem i odchodzi zrezygnowana. Na śmietniku dostrzega kilka rzeczy, które postanawia wykorzystać. Ponownie próbuje dostać się do budynku, tym razem podając się za dostawę pizzy. Portier hotelowy daje się nabrać na jej przebranie, dzięki czemu dziewczyna uradowana wchodzi do hotelu. Udaje się na korytarz pomiędzy pokojami, gdzie znajduje się również Chloe. W tym samym czasie córka burmistrza ćwiczy rozmowę, którą przeprowadzi z księciem Alim. Kiedy zostaje dostrzeżona przez Marinette, szybko zamyka za sobą drzwi windy, obrzydzona widokiem pizzy. Nie mogąc się poddać Marinette wbiega na schody.

Wonna Księżniczka dociera przed drzwi hotelu, w którym zatrzymał się jej wybranek. Zniesmaczona postawą portiera za pomocą perfum zamienia go w swojego sługę i udaje się na poszukiwania księcia, który znajduje się na górnym piętrze. Burmistrz Paryża, przed reporterami, wygłasza mowę oraz prezentuje fajerwerki, które zostały przygotowane z okazji przybycia tak ważnego gościa. Młody książę jest zachwycony niespodziankę, czego nie popiera jego opiekunka. Na sali zjawia się również Chloe, która zostaje przedstawiona następcy tronu. Chcąc mu zaimponować pokazuje zdobytą przez siebie zabawkę. Na tył sali niezauważenie Marinette oraz Wonna Księżniczka. Zaakumowana dziewczyna niepostrzeżenie wysyła w stronę Chloe chmurkę perfum. Czując nieprzyjemny zapach wszyscy spoglądają na córkę burmistrza. Super-złoczyńca postanawia ujawnić swoją obecność, zamieniając reporterów w swoich poddanych. Jej następnym celem staje się książę Ali. Przeszkodzić jej może jedynie Marinette, uruchamiając armatki z konfetti. Relację na żywo ze spotkania ogląda Adrien. Chłopak postanawia od razu zareagować.

Tymczasem Andre, Chloe, Ali oraz książęca opiekunka uciekają, aby uchronić się przed mocą Wonnej Księżniczki. Po przebyciu klatki schodowej oraz korytarza trafiają do jednego z hotelowych pokoi zamykając za sobą drzwi. Złoczyńca nie mogąc dostać się na środka rozpyla po korytarzu swoje perfumy. Plany Wonnej Księżniczki niweczy przebrana Marinette, wciągając dym do odkurzacza. Nie dając za wygraną, opętana Akumą dziewczyna wyłącza z gniazdka zatyczkę. Zamieszanie na korytarzu zmusiło burmistrza do otworzenia drzwi apartamentu. Przerażony, że pojawił się kolejny złoczyńca, wybiega on z pokoju wraz z innymi osobami. Wonna Księżniczka rozpyla dookoła siebie perfumy, które swoim dymem w końcu pochłaniają Andre stojącego w przejściu, czyniąc mężczyznę podwładnym księżniczki. Marinette w ostatniej chwili ucieka windą towarową, która prowadzi do hotelowej kuchni. Zza okienka dziewczyna widzi wbiegających do restauracji Chloe, księcia oraz jego opiekunkę. Chloe rozkazuje lokajowi zamknięcie drzwi przed jej ojcem, który został opętany. Wszyscy z przerażeniem uciekają od drzwi windy, za którymi pojawia się Wonna Księżniczka, swoimi perfumami dosięgając lokaja. Gdy zaakumowana dziewczyna podchodzi do księcia, przerywa jej Czarny Kot, który niespodziewanie wskakuje przez okno. Super-bohater unieruchamia chwilowo swojego przeciwnika i ewakuuje potencjalne ofiary Wonnej Księżniczki. Super-złoczyńca jednak nie daje za wygraną, goniąc samochód. Marinette, zmartwiona o swoje kwami, wychyla się zza okna spoglądając na odjeżdżający samochód.

Pasażerowie pojazdu nie mogą wytrzymać nieprzyjemnego zapachu dochodzącego od Chloe, dlatego opiekunka księcia postanawia otworzyć okna. Niestety okazuje się to błędem. Na dachu samochodu ląduje Wonna Księżniczka, a dzięki otwartym oknom może rozpylić w pojeździe swoje perfumy. Pod wpływem gwałtownych ruchów Tikki wypada z kieszeni Aliego, nie mogąc się ruszać.

Po czasie Marinette dociera na miejsce, w którym był wypadek samochodowy. Spanikowana zaczyna szukać swojego kwami. Pomimo niebezpieczeństwa oraz grasującego po Paryżu super-złoczyńcy dziewczyna postanawia zabrać Tikki do uzdrowiciela, stawiając jej zdrowie na pierwszym planie.

Za pomocą specjalnego rytuału Wang Fu pomaga odzyskać Tikki sił. Nie mając już ani chwili do stracenia Marinette przemienia się w Biedronkę i udaje na Pont des Arts, aby przerwać Wonnej Księżniczce, która na wieki chce przypieczętować swoją miłość z księciem Alim. Rozgoryczona dziewczyna atakuje Biedronkę oraz wysyła swoich poddanych, aby się zmierzyli z super-bohaterką, sama natomiast ucieka z księciem. Biedronka nie daje za wygraną i szybko obezwładnia przeciwników. Równy jej w walce okazuje się Czarny Kot, przed którego atakami musi uciekać. W tym samym czasie super-złoczyńca rozpyla nad całym miastem chmurę perfum. Biedronka postanawia sprowokować Czarnego Kota, aby dostać się na barkę w fajerwerkami oraz wykorzystać jego Kotaklizm do uruchomienia mechanizmu i zniwelowania chmury perfum. To jednak nie koniec walki z super-złoczyńcą. Z wykorzystaniem Szczęśliwego Trafu bohaterka powstrzymuje Wonną Księżniczkę oraz niszczy jej broń, w której ukrywała się Akuma. Po powrocie do normy Rose dostrzega księcia Aliego, którym jest oczarowana. W tej chwili przeszkadza jednak Chloe, która zostaje odrzucona przez Aliego. Młody książę znajduje wymówkę i oddala się z Rose, aby nie znalazła go opiekunka.

Bohaterowie

Główne postacie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 13 marca 2016 roku w Kanadzie.
  • W odcinku po raz pierwszy na pierwszym planie pojawia się Mistrz Fu.
  • W odcinku pojawia się drugi super-złoczyńca, Czarodziej Nieszczęść. Dowiadujemy się o nim dzięki reporterce.

Odcinek online

Bańkor (4)

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

MikołajdakKolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

ChameleonPapa GarouChris MasterBackwarderNawałnica 2

Zapowiedziane odcinki

AnimaestroBakerixOnichanSilencerOblivioPoupeflektaMiraculeurDesperadaStarTrainChasseuse de KwamisFestinGracz 2.0Ikari GozenTimetaggerTrouble fêteLalkarka 2Chat BlancFélixLadybugMangeamourMiracle Queen

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieLe Jour des HérosLa Bataille des MiraculousBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor