CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Wilfried Pain – zastępca reżysera serii Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Historia[]

Ukończył studia w paryskim Les Gobelins. Pracował w Method Production nad Mikido razem z Thomasem Astruciem oraz w Ankamie nad Wakfu wraz z Christelle Abgrall. Kiedy zakończył pracę nad Wakfu, dołączył do Thomasa by pomóc mu nad Miraculum.

Ciekawostki[]

  • Przez fanów jest nazywany Pére WI2NY, ze względu na swój ojcowski stosunek do fanów i udział w Ultimate Mecha Strike III jako głos w odcinku Gracz.
  • Na Twitterze nie używa swojego pełnego imienia, tylko po prostu „Winny”.
  • Pain to w języku francuskim chleb, a w języku angielskim - ból.
  • Jest otaku, co przyznaje w opisie Twittera.
  • Jednymi z jego ulubionych bohaterów są Chloé Bourgeois oraz Alya Césaire. Jego ulubionym męskim bohaterem jest Gabriel Agreste, ponieważ jestem ojcem i kocham swoją żonę[2].
    • Lubi Alyę, ponieważ jest dobrą przyjaciółką, towarzyszką i nie chowa się w cieniu bloga. Jak sam powiedział, „jest jak Jiminy Cricket (z animacji Pinokio) dla Marinette”.
  • 25 października 2016 r. opublikował na swoim Twitterze grafikę z dopiskiem A wtedy… przybędzie nowy złoczyńca: Lunchbreaker (lunch break - przerwa na obiad). Nie jest to prawdziwy superbohater, jednak ironiczne nawiązanie do przerwy obiadowej twórców serialu (w której także to trakcie Thomas udostępnił grafiki z produkcji odcinka)[3].
  • Wilfried Pain, Thomas Astruc, Marta Dobecka oraz Maksymilian Bogumił pojawili się na polskim evencie Pyrkon 2019[4].

Linki[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement