FANDOM

Vincent Biedronka Logo Galeria 

O jo no… Chłopak zjadł za dużo spaghetti. Eche… Potrzebujemy energii. Romantyzmu. Potrzebujemy… ha! Dziewczyny.
— Vincent; Nawałnica

Vincent — włoski fotograf. Prowadzi on sesje zdjęciowe Adriena i wykonuje zdjęcia klasowe.

Osobowość Edytuj

Fotograf jest nieco ekscentrycznym pasjonatem swojej pracy, zawsze zmienia pozy przy wykonywaniu zdjęć i ma różne dziwne pomysły (np. jak mamma mia podaje spaghetti), by spowodować uśmiech, smutek lub złość. Nie lubi, gdy mu się przerywa podczas wykonywania zdjęć. Uwielbia być chwalony.

Wygląd Edytuj

Vincent to szczupły i wysoki mężczyzna o piwnych oczach. Posiada on ciemnobrązowe, krótko ścięte włosy oraz niewielkie bokobrody. Na brodzie można ujrzeć niewielką kozią bródkę.

Fotograf ubiera białą koszulkę z krótkim rękawkiem oraz dekoltem w kształcie litery V. Do tego zakłada czerwone spodnie w ciemnoczerwoną kratę, która w miejscu styku zmienia kolor na zielony. Spodnie przytrzymywane są przez szare szelki, natomiast na rękach nosi czarne rękawiczki bez palców. Jego strój dopełniają czarne glany sięgające ponad kostkę.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest widoczny na filmie Alyi w odcinku Mim, starając się zrobić zdjęcie Biedronce.
  • W odcinku Biedronka Adrien nazywa go Giuseppe.
  • Pochodzi z Włoch.

Zobacz też...Edytuj