FANDOM

SzablonKomiks

Ta strona poświęcona jest postaci komiksowej adaptacji serii. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Uncanny Valley - super-bohaterka zamieszkująca USA. Występuje w komiksach Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir, gdy paryscy super-bohaterowie wybierają się do Nowego Jorku.

WyglądEdytuj

Super-bohaterka jest niską kobietą o bladej karnacji oraz zielonych oczach. Posiada ciemnofioletowe włosy sięgające ramion z grzywką. Jej usta pomalowane są ciemnofioletową szminką.

Nosi ciemnofioletowy kostium z jaśniejszymi wstawkami przy końcach rękawów, na ramionach oraz dookoła szyi.

ZdolnościEdytuj

O zdolnościach bohaterki nie wiadomo zbyt wiele. Uncanny Valley potrafi latać, dzięki czemu jest w stanie szybko się przemieszczać z jednego miejsca do drugiego. Bohaterka strzela również zielonymi promieniami. Dodatkowo jej kostium posiada funkcję ekranu. W okolicach jej lewego ramienia pojawia się ekran, dzięki czemu może przeglądać obrazy.

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do innych super-bohaterów zamieszkujących USA, imię kobiety nie zostało ujawnione w komiksie.

Zobacz teżEdytuj