FANDOM

Screen shot 2015-07-24 at 2.59.02 PM

Uwaga, spoiler!

 Tom Dupain LB2 Galeria 
No i wąsy. Przyciąłem je. Nie za krótko? A może całe zgolić? Czy nie krzywo z tej strony?

Tom Dupain – jest ojcem Marinette i mężem Sabine Cheng. Razem z żoną prowadzi najlepszą piekarnio-cukiernię w Paryżu.

W odcinku Papa Garou słyszy wyznanie Marinette, która podobno jest zakochana w Czarnym Kocie. Kiedy super-bohater tłumaczy, że nie odwzajemnia jej uczuć, Tom zmienia się w tytułowego złoczyńcę, aby chronić swoją córkę przed bólem oraz cierpieniem.

Osobowość

Normalnie

Tom z zawodu jest piekarzem, cieszy się ze swej pracy i z chęcią uczy Marinette, jak pracować w piekarni. Razem z żoną Sabine, popierałby związek Adriena z jego córką. Jest miłym i uczciwym człowiekiem. Kocha swoją rodzinę ponad wszystko. Podobnie jak Marinette, uwielbia grać w grę Ultimate Mecha Strike III i jest bardzo pewny swoich umiejętności. Bardzo kocha swoją córkę i troszczy się o nią. Cieszy się, kiedy dziewczyna wyznaje miłość Czarnemu Kotu. Jest bardzo podekscytowany tym faktem i robi wszystko, aby spotkanie wypadło jak najlepiej.

Papa Garou

Papa Garou jest zapatrzony w swoją córkę i całkowicie zaślepiony miłością do niej. Widząc zawód Marinette, po tym jak została odrzucona przez Czarnego Kota, postanawia chronić ją przed innymi osobami, aby nikt jej już nie skrzywdził. Ochronę córki uznaje za swoją misję, stojąc na straży i pilnując jej więzienia. Jego największym wrogiem jest Czarny Kot i to właśnie na nim chce się zemścić. Twierdzi on, że będzie ochraniał Marinette przed super-bohaterem i każdą inną osobą, która może złamać jej serce. Jego zdaniem Czarny Kot nie zasługuje na to, aby uratować Marinette. Jest w stanie przepuścić jedynie tego, który go pokona, przejdzie przez przeszkody oraz zdobędzie zaakumowaną różę.

Wygląd

Normalnie

Tom jest wysoki i dobrze zbudowany. Posiada brązowe włosy, zielone oczy, bokobrody, wyraziste brwi i wąsy.

Nosi niebieską koszulę, jasnobrązowe spodnie oraz ciemnobrązowe buty. W pracy zakłada biały, poplamiony mąką fartuch.

Papa Garou

Po przemianie Papa Garou swoim wyglądem przypomina wilkołaka. Oczy stwora są żółte z czarnymi źrenicami, a zęby zmieniają się w kły. Jego twarz przypomina psi pysk, posiada również tylne psie łapy oraz wilczy ogon, natomiast uszy są długie i szpiczaste. Pazury są długie oraz ostre. Futro złoczyńcy jest brązowo-szare i pokrywa całe jego ciało. Część dookoła twarzy oraz plecy Papa Garou zdobią szpiczaste, wystylizowane na kolne włosy, natomiast pysk zasłaniają ciemnobrązowe wąsy. Nad oczami znajdują się grube, ciemnobrązowe brwi. Na klatce piersiowej stwora widnieje brązowy znak z ciemniejszą obwódką, kształtem przypominający wąsy złoczyńcy. Papa Garou jest również ubrany w zielone, poszarpane spodenki. Jego nadgarstki oraz kostki oplatają cierniste pnącza, którymi może walczyć. Roślinność znajduje się również na jego biodrach, gdzie jeden koniec pnączy luźno opada na ziemię łącząc złoczyńcę z roślinną konstrukcją.

Relacje

Sabine i Tom są małżeństwem od dwudziestu lat. Są kochającą się parą, często okazującą sobie wzajemną sympatię i wsparcie. Tworzą silny, odnoszący sukcesy zespół, wspólnie prowadząc swoją działalność piekarniczą. Pocieszają się nawzajem, gdy mają do czynienia z trudnymi sytuacjami. Kiedy przygotowują się do swojej rocznicy w odcinku "Czasołamaczka", podkreśla, jak wygląda, a para obejmuje się po klęsce Bańkora w odcinku o tej samej nazwie.

Tom kocha swoją córkę i wspiera ją, pragnąc dla niej wszystkiego najlepszego we wszystkich aspektach życia. Lubią razem grać w gry wideo. Często chwali jej umiejętności. Jest bardzo dumny z tego, że Marinette udało się zaprojektować następną okładkę albumu Jaggeda Stone'a w "Diablo Rockman". Poza tym Tom obiecuje ją chronić, gdy jest w opłakanym stanie, wręcz przeciwstawiając się burmistrzowi Paryża, gdy impulsywnie oskarża ją o kradzież. Jednak Tom będzie z nią surowy i bezpośredni, gdy będzie zachowywać się słabo lub nieposłusznie, co najwyżej ją karać. Wskazuje Marinette, że jest winna pogorszenia sytuacji z bransoletą Chloé, oskarżając innych i nie pozwalając dorosłym zrozumieć tego w odcinku"ArcyGlina". W "Simon Mówi" Tom i Sabine dają córce szlaban, ponieważ często nie ma jej w szkole. Tom i Marinette mają świetne relacje między ojcem i córką, więc lubi przebywać w towarzystwie Marinette i cieszy się, że jest jego córką. Bardzo ją kocha i troszczy się o nią. W odcinku Papa Garou uważa, że Marinette jest wspaniałą dziewczyną i każdy ją pokocha. Denerwuje się kiedy Czarny Kot nie żywi głębszych uczuć do jego córki, nie słuchając żadnych tłumaczeń.

Tom jest głównym zwolennikiem Biedronki, jest wdzięczny jej, wierząc, dzięki niej i Czarnemu Kotu Paryż jest bezpieczny . Tom nie zdaje sobie sprawy z podwójnego życia Marinette. Gdy spotyka bohaterkę w "Pantermenie", nie zauważa, że jest ona  jego córką. Wciąż jest pełen entuzjazmu i wsparcia dla superbohaterki, Tom otwarcie pomaga jej w każdy możliwy sposób, pozwalając im ukryć się w piekarni. W odcinku "Lady Wifi" Tom i Sabine patrzą z niepokojem, kiedy Wifi grozi ujawnieniem prawdziwej tożsamości Biedronki. Tom macha pięścią z podekscytowania, gdy Biedronka niszczy ,wykonaną przez Władce Ciem, akumę w odcinku "Kamienne Serce",Kiedy Marinette ma wątpliwości co do Biedronki w tym odcinku, Tom uspokaja ją ufając, że Biedronka i Czarny Kot zamierzają ich chronić, bez względu na wszystko.

Tom doskonale zdaje sobie sprawę z uczuć Marinette i stale obserwuje ich w pokoju Marinette, podczas gdy oni ćwiczą do turnieju Ultimate Mecha Strike III z pretekstem poczęstowania wypiekami. Próbuje zaimponować Adrienowi, mówiąc, że Marinette uczyła się gier wideo od najlepszych, odnosząc się do siebie. Kiedy Tom i Sabine dowiedzieli się, że Adrien zaginął w odcinku "Mikołajdak", wychodzą i pomagają go odnaleźć. Przyszli razem z Marinette i innymi do Rezydencji Agrestów gdy dowiedzieli się, że Adrien wrócił cały i zdrowy.

Podobnie jak w przypadku Biedronki, Tom ceni bohaterstwo Czarnego Kota, ciesząc się, że jest w pobliżu, by ocalić Paryż przed złoczyńcami. W odcinku Papa Garou cieszy się słysząc, że Marinette jest zakochana w Czarnym Kocie. Ochoczo zaprasza chłopaka na wspólny posiłek mając nadzieję, że nastolatkowie będą szczęśliwą parą. Kiedy bohater wyznaje, że kocha jedynie Biedronkę, denerwuje się na niego i nie chce słuchać żadnych wyjaśnień. Nie patrzy przychylnie na paryskiego bohatera, kiedy ten wychwala Biedronkę. Ostatecznie wybacza Czarnemu Kotu. Proponuje mu również nauki na piekarza twierdząc, że nie zawsze będzie super-bohaterem.

Tom zazwyczaj szanuje Andre i innych urzędników, ale denerwuje się na niego, kiedy wyciąga wnioski, że Marinette ukradła bransoletkę swojej córki. Jednak w odcinku Mikołajdak traktuje burmistrza uprzejmie, gdy André przychodzi do piekarni z Chloe po wypieki.

Rodzina

Tom Dupain
(żyje)
Matka Sabine
(status nieznany)
Wang Cheng
(wuj Sabine; żyje)

Występowania

Ciekawostki

Serialowe

Pozostałe

  • Tom został nazwany na cześć twórcy serialu, Thomasa Astruca. [1]
  • Jego nazwisko, Dupain, pochodzi od francuskiego słowa du Pain co oznacza chleb.

Przypisy

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Postacie
Superbohaterowie
Właściciele miraculum

Adrien AgresteMarinette Dupain-Cheng

Poprzedni właściciele miraculum

Bọ rùaCernunnosEgipski posiadacz MiraculumFlecista z HamelnHeraklesHippolytaJoanna d'ArcLa CoccinelleLa MariquitaMicazoyolinMudekudekuTentomushiTomoe GozenSasuke SarutobiStarożytna chińska BiedronkaStarożytna chińska posiadaczka Miraculum LisaStarożytna egipska BiedronkaStarożytny chiński Czarny KotStarożytny chiński posiadacz Miraculum ĆmyStarożytny chiński posiadacz Miraculum PawiaStarożytny chiński posiadacz Miraculum PszczołySun Wukong

Kwami
Główne Kwami

PlaggTikki

Pozostałe Kwami

BarkkDaizziFluffKaalkiLonggMulloNoorooOrikkoPollenRoaarSassStomppTrixxWayzzXuppuZiggy

Wrogowie
Główni przestępcy

Gabriel AgresteNathalie SancoeurSuper-złoczyńcy

Pozostałe postacie
Dzieci i nastolatkowie

Alix KubdelAlya CésaireAugusteAurore BeauréalBezimienny chłopiecChloé BourgeoisElla i Etta CésaireIvan BruelJean DuparcJuleka CouffaineKagami TsurugiKim Lê ChiênKsiążę AliLila RossiLuka CouffaineManon ChamackMarc AncielMax KantéMireille CaquetMylène HaprèleNathanaël KurtzbergNino LahiffeOndineQuentinRose LavillantSabrina RaincomprixWayhem

Dorośli

Alec CataldiAnarka CouffaineAndréAndré BourgeoisArletteArmand D'ArgencourtAudrey BourgeoisBob RothCaline BustierChrisClara ContardClara NightingaleCzarny MieczEmilie AgresteFred HaprèleGina DupainJagged StoneJalil KubdelLokaj JeanMama AugusteMama QuentinaMarianne LenoirMarlena CésaireNadja ChamackNauczyciel plastykiNora CésaireOpiekunka księcia AliegoOtis CésairePan DamoclesPan KubdelPani MendeleievPani RossiPani TsurugiPenny RollingPhilippePortier hotelowyRoger RaincomprixSabine ChengSarahSimon GrimaultSzofer AdrienaŚwięty MikołajThéo BarbotTom DupainVincentVincent AzaWang ChengWang FuXavier RamierXYZakon Strażników

Inne

AlbertMarkovPosiadacze Miraculum

Zwierzęta/Stwory

AkumaFangKonieSentimonstre

Zapowiedziane
Nadchodzące postacie

Dziadek MarinetteFélixGagotorLindalee RoseMatka SabineNoel LahiffePani KantéVivica

Zapowiedziane Kwami

Duusu

Inne
Koncepcje

Komiksy

AdamBreakerCamilla HombeeDoormanGhetto BlasterHowardJorgenKenyaKillabeeKnightowlMajestiaMetal Face DPublic EnemyRybakShaolin SoulSparrowTrash KrakkenTwórca MiraculumUncanny ValleyZamożna kobieta