FANDOM

Théo Barbot Biedronka Logo Galeria 

To była przyjemność. Chciałbym spotkać Biedronkę. Mam nadzieję, że podpisze się na zdjęciu, które mnie zainspirowało.
— Théo; Kotowtór

Théo Barbot – paryski artysta i rzeźbiarz, twórca rzeźby przedstawiającej Biedronkę i Czarnego Kota. W odcinku Kotowtór zostaje zainfekowany akumą i staje się super-złoczyńcą – złą kopią Czarnego Kota.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Théo jest bardzo twórczy oraz kreatywny. Podziwia Biedronkę i docenia to, że dziewczyna tak wiele robi dla Paryża. Jest przekonany, że mają ze sobą wiele wspólnego, chociaż nigdy nie miał okazji jej lepiej poznać. Théo wydaje się być osobą cierpliwą i bardzo spokojną, poświęcając się swojej pracy i rzeczom, na których mu zależy. Bardzo łatwo można go zranić. Kiedy Biedronka nie dociera na odsłonięcie pomnika, jest bardzo smutny i zawiedziony. Również jest bardzo zazdrosny i łatwo się denerwuje, kiedy dowiaduje się od Czarnego Kota, że jego i Biedronkę łączy coś więcej. Zdaje się, że po oczyszczeniu Akumy jego gniew ulatuje. W dalszym ciągu Biedronka jest dla niego inspiracją i osobą godną podziwu, jednak zdaje się akceptować fakt, że dziewczyna może kochać Czarnego Kota, nawet jeśli prawda jest inna.

KotowtórEdytuj

Kotowtór jest bardzo sprytny oraz zdeterminowany, bardzo łatwo oszukując swojego przeciwnika oraz mieszkańców Paryża. Jako super-złoczyńca jest chorobliwie zazdrosny o Czarnego Kota i Bardzo podziwia Biedronkę. Ma tylko jeden cel- zniszczyć dobre imię Czarnego Kota, aby się na nim zemścić. Kiedy na pomoc przybywa Biedronka, bez skrępowania oszukuje ją mając nadzieję, że dziewczyna weźmie go za prawdziwego Czarnego Kota i dzięki temu zyska jej miłość. W towarzystwie Biedronki traci czujność, łapiąc się na jej pułapkę i tym samym wyjawiając, że jest super-złoczyńcą. Gdy tylko jego plan się nie udaje, wykrzykuje, że w takim razie dziewczyna nie będzie należał do nikogo i atakuje Czarnego Kota.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Théo to młody mężczyzna o brązowych oczach. Swoje ciemnobrązowe włosy dbale związuje w wysoki kok, a na brodzie można ujrzeć niewielką kozią bródkę.

Młody artysta na co dzień ubiera fioletowo-szarą bluzkę, na co zarzuca czarną marynarkę. Nosi on również ciemne, dżinsowe spodnie oraz czarne buty sięgające ponad kostkę, które przyozdobione są klamrami. Czasami trzyma w ustach patyczek po lizaku, który zagryza między zębami.

KotowtórEdytuj

Kotowtór jest idealną kopią Czarnego Kota. Jest ubrany w czarny, skórzany kombinezon ze złotym dzwonkiem na klatce piersiowej. Ma długi pasek, który przypomina ogon kota, czarne rękawice z pazurami i buty. Na jego głowie pojawiają się czarne uszy kota oraz maska tego samego koloru. Jego oczy są zielone i przypominają kocie, a blond włosy zasłaniają normalne uszy. Na palcu nosi pierścień, który imituje Miraculum Czarnego Kota.

ZdolnościEdytuj

Théo jest bardzo wykwalifikowanym artystą - wykonał bardzo realistyczny posąg z brązu przedstawiający Biedronkę i Czarnego Kota.

Kiedy przemienia się w Kotowtóra, mężczyzna staje się idealną kopią Czarnego Kota. Podobnie jak super-bohater, może on użyć Kotaklizmu, który niszczy wszystko, czego dotknie.

Relacje Edytuj

BiedronkaEdytuj

Théo jest zakochany w super-bohaterce. W czasie tworzenia rzeźby włożył całe swoje serce, aby jak najlepiej wykonać jej pomnik i swoją pracą ukazać skrywane do niej uczucia. Biedronka jest dla niego inspiracją oraz natchnieniem. Kiedy ta nie zjawiła się na odsłonięciu rzeźby, był bardzo smutny oraz zawiedziony tym faktem.

Czarny KotEdytuj

Théo łatwo daje sobie wmówić, że Czarnego Kota i Biedronkę łączy coś więcej aniżeli tylko partnerstwo i przyjaźń. Po tym staje się bardzo zazdrosny o dziewczynę i uważa, że Czarny Kot nie zasługuje na kogoś tak wspaniałego jak Biedronka. Uważa, że jest lepszy niż super-bohater i byłby lepszą partią dla Biedronki.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • W odcinku Mroczny Amor pracuje jako dostawca, nosząc obraz dla Chloé Bourgeois. Natomiast w odcinku Mim reklamuje występ pantomimy.
  • W odcinku Diablo Rockman pracuje jako technik muzyczny/dźwiękowiec.
  • W odcinku Lalkarka 2 pracuje w Muzeum Grevin przy tworzeniu woskowych figur.

PozostałeEdytuj

  • We francuskiej wersji jako super-złoczyńcę nazwano go L'imposter, czyli oszust.

Zobacz też...Edytuj