Szczęśliwy Trafspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Biedronki. Moc ta została użyta przez Biedronkę, Biedronka oraz Multibiedronkę.

OpisEdytuj

Biedronka rzuca swoje Jo-jo wysoko w powietrze, wtedy uwalnia z niego moc szczęścia. Jo-jo obraca się wokół, aż ujawnia obiekt, który jest czerwony w czarne kropki. Obserwując obszar wokół siebie, Biedronka może dowiedzieć się, jakich innych obiektów ma użyć, aby pokonać super-złoczyńcę. Kiedy Akuma jest już przemieniona w motyla, super-bohaterka rzuca wyczarowany przedmiot w powietrze i krzyczy: Niezwykła Biedronka!. Wtedy pojawia się energia, która usuwa wszystkie szkody powstałe w wyniku walki ze złoczyńcą.

Mimo że moc jest bardzo użyteczna, to super-bohaterka musi uważać, kiedy jej używa. Po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej postaci po pięciu minutach.

Wyczarowane przedmiotyEdytuj

Pełną listę wyczarowanych przedmiotów znajdziesz tutaj.

Wyczarowanymi przedmiotami są zazwyczaj przedmioty codziennego użytku, ale czasem sposób ich wykorzystania jest bardzo mylący lub zadziwiający. Biedronka często jest zdziwiona wyczarowanym przedmiotem, ale wtedy rozgląda się dookoła i od razu wpada na pomysł jego wykorzystania. Obiekt sam nie rozwiązuje problemu, dlatego dziewczyna musi się wspomóc innymi, otaczającymi ją przedmiotami.

PrzebiegEdytuj

Lucky Charm

CiekawostkiEdytuj

  • Pod koniec każdego odcinka Biedronka, aby przywrócić wszystko do normy, musi rzucić w powietrze wyczarowany przedmiot i krzyknąć Niezwykła Biedronka. Praktycznie jest to niemożliwe (a wykonane) w odcinkach: Kotowtór (łyżka, na której wisi Théo), Czarny Miecz (zabawka w zbroi Armanda), Pan Gołąb (moneta w automacie).
  • Użyty został dwukrotnie w takich odcinkach Bańkor, Czasołamaczka i Mayura.
  • Nie potrzeba Niezwykłej Biedronki, żeby osoby wróciły do normalnej postaci, można to zobaczyć w odcinku Kamienne Serce (Początki - część 2).
  • W niektórych odcinkach (np. Pixelator, Simon Mówi, Kolekcjoner i Rewersor) Niezwykła Biedronka jest używana przed oczyszczeniem akumy.
    • W odcinku Pixelator przez to, iż Biedronka miała niematerialne kończyny, w odcinku Simon Mówi przez jej zepsute Jo-jo, a w odcinku Kolekcjoner przez to że jej Jo-jo znajdowało się w książce Kolekcjonera, natomiast w odcinku Rewersor ze względu na niezwykły pech, który przytrafił się bohaterce oraz w pewnym stopniu zepsute Jo-jo.
  • Żaden z wyczarowanych przedmiotów nie jest prawdziwą bronią ani czymkolwiek, co może zadać obrażenia.
    • Za wyjątek można uznać odcinek Dyktatyran, jednak wyczarowana broń nie została w zasadzie użyta.
  • Praktycznie każdy wyczarowany przedmiot jest absurdalny i na pierwszy rzut oka jest niepotrzebny np. łyżka lub lód.
  • W odcinku Łowca Kwami Multimysz łączy Miraculum Myszy z Miraculum Biedronki, dzięki czemu może korzystać z obu umiejętności.
  • Szczęśliwy Traf może przywrócić czyjeś życie, jeśli zostało ono utracone przez pośrednie lub bezpośrednie działania Akumy. Wówczas moc jest w stanie "cofnąć" to, co się stało.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/MiraculousMX/status/1150428906220064770

Zobacz też...Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.