Szczęśliwy Trafspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Biedronki. Moc ta została użyta przez Biedronkę, Biedronka, Multibiedronkę, Biedrosmoka oraz LadyBee.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Biedronka rzuca swoje Jo-jo wysoko w powietrze, wtedy uwalnia z niego moc szczęścia. Jo-jo obraca się wokół, aż ujawnia obiekt, który jest czerwony w czarne kropki. Obserwując obszar wokół siebie, Biedronka może dowiedzieć się, jakich innych obiektów ma użyć, aby pokonać super-złoczyńcę. Kiedy Akuma jest już przemieniona w motyla, super-bohaterka rzuca wyczarowany przedmiot w powietrze i krzyczy: Niezwykła Biedronka!. Wtedy pojawia się energia, która usuwa wszystkie szkody powstałe w wyniku walki ze złoczyńcą.

Mimo że moc jest bardzo użyteczna, to super-bohaterka musi uważać, kiedy jej używa. Po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej postaci po pięciu minutach.

Wzmocnienie umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Od 4 sezonu Biedronka może wzmacniać swój Szczęśliwy Traf. W czasie jego użycia super-bohaterka posiada zmieniony strój. Wzmocnienie pozwala na uzyskanie większej mocy, takiej jak bardziej zaawansowane wyczarowane przedmioty oraz tworzenie specjalnych amuletów, które będą chroniły daną osobę przed zaakumowaniem[1].

Wyczarowane przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Pełną listę wyczarowanych przedmiotów znajdziesz tutaj.

Wyczarowanymi przedmiotami są zazwyczaj przedmioty codziennego użytku, ale czasem sposób ich wykorzystania jest bardzo mylący lub zadziwiający. Biedronka często jest zdziwiona wyczarowanym przedmiotem, ale wtedy rozgląda się dookoła i od razu wpada na pomysł jego wykorzystania. Obiekt sam nie rozwiązuje problemu, dlatego dziewczyna musi się wspomóc innymi, otaczającymi ją przedmiotami.

Przebieg[edytuj | edytuj kod]

Lucky Charm.gif

Alternatywne wersje[edytuj | edytuj kod]

Anty-traf[edytuj | edytuj kod]

Anty-traf Antybiedrony

W odcinku Antybiedrona Chloé pod wpływem Akumy, zmieniając się w tytułowego super-złoczyńcę, zyskuje takie same moce jak Biedronka, dzięki czemu może przywołać moc Anty-trafu. Jego kolorystyka jest czarno-czerwona. W przeciwieństwie do Szczęśliwego Trafu, Anty-traf wytwarza prawdziwą broń - w odcinku Antybiedrona posiadała miecz.

Emo-traf[edytuj | edytuj kod]

Emo-traf przywołany przez Emo-potwora

Emo-Traf jest mocą używaną przez Emo-potwora stworzonego na wzór Biedronki w odcinku Biedronka. Ponieważ jest on kopią Szczęśliwego Trafu, z którego korzysta prawdziwa posiadaczka Miraculum biedronki, swoim wyglądem nie różni się niczym zbytnio od swojego pierwowzoru. Emo-potwór jednak potrafi przyzwać przedmiot zbliżony wyglądem do prawdziwej broni (pistolet na lepkie kule, dzięki którym może unieruchomić przeciwnika), czego nie jest w stanie zrobić Biedronka.

Kopia Szczęśliwego Trafu[edytuj | edytuj kod]

Broń przyzwana przez Biedronkę (koszmar) oraz Miraculię

W odcinku Piaskowy Chłopiec koszmar, który swoim wyglądem przypomina Biedronkę, posiada takie same umiejętności jak posiadaczka Miraculum Biedronki, dzięki czemu jest w stanie użyć Szczęśliwego Trafu. W przeciwieństwie do prawdziwej super-bohaterki, Biedronka-koszmar jest w stanie przyzwać prawdziwą broń, którą może się posługiwać. We wspomnianym odcinku Biedronka-koszmar przyzywa miecz.

W odcinku Miraculia tytułowy super-złoczyńca posiada umiejętność kopiowania mocy innych super-bohaterów. Kopiując moce Biedronki, Miraculia jest w stanie użyć Szczęśliwego Trafu. Podobnie jak we wcześniejszych przypadkach, przywołany przez nią przedmiot jest prawdziwą bronią, którą może walczyć. Złoczyńca za pomocą skopiowanej mocy tworzy miecz.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]