FANDOM

-Dobra. Złapać Akumę. A jak brzmiało to zaklęcie?
-Szczęśliwy Traf. To twoja tajemna super-moc.

Super-moce – specjalne umiejętności używane przez posiadaczy Miraculum.

OpisEdytuj

Super-moce pochodzą z Miracul i są one indywidualne dla każdego bohatera. Są one przypisane do danego Miraculum. Na przykład Biedronka posiada moc tworzenia, dzięki czemu Szczęśliwy Traf tworzy potrzebne jej przedmioty, natomiast Czarny Kot może niszczyć za pomocą Kotaklizmu, ponieważ posiada moc niszczenia. Najczęściej moce aktywowane są przez bronie, które dzierżą super-bohaterowie (np. Szczęśliwy Traf, Żądło), jednak niektóre z nich mogą być użyte niezależnie od broni super-bohatera (np. Kotaklizm).

Mimo, że super-moce są niezwykle pomocne i mogą zmienić dalszy bieg walki, super-bohaterowie muszą używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wracają do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moce można użyć raz na każdą przemianę.

Super-moceEdytuj

Pochodzące od MiraculiEdytuj

  • Szczęśliwy Traf - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Biedronki. Dzięki swojej mocy jest w stanie stworzyć przedmiot, który pomoże jej w walce z super-złoczyńcą lub posłuży jako wskazówka.
  • Kotaklizm - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Czarnego Kota. Bohater przywołuje potężną energię, dzięki której jest w stanie zniszczyć dowolny obiekt.
  • Obdarowanie mocą - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Motyla. Za pomocą swojej mocy może on obdarować dowolną osobę mocami, aby mu służyła oraz pomagała w walce. Wykorzystując ją do złych celów, Władca Ciem zmienia ludzi w super-złoczyńców, wysyłając do nich Akumy.
  • Miraż - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Lisa. Grając na swoim Flecie wytwarza energię, dzięki której może utworzyć dowolną iluzję.
  • Osłona - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Żółwia. Moc pochodząca z Tarczy, która jest w stanie ochronić wszystkich wewnątrz ochronnej kuli.
  • Żądło - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Pszczoły. Przy wykorzystaniu swojej broni tworzy dookoła ręki żądło, które unieruchomi każdą osobę.
  • Tworzenie Emo-potwora - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Pawia. Pozyskując piórko z Wachlarza, kobieta tworzy Amok i wysyła je do wybranej osoby, dzięki czemu może nawiązać z nią więź oraz stworzyć dla niej Emo-potwora.
  • Norka - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Królika. Po narysowaniu kręgu bohaterka tworzy czasoprzestrzenne nory, dzięki którym może przemieszczać się w czasie.
  • Małpi Gaj - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Małpy. Po podrzuceniu Kija przywołuje różne zabawki oraz dziwne rzeczy, za pomocą których będzie w stanie zdezorientować przeciwnika i zaatakować.
  • Bon Voyage - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Konia. Po przywołaniu umiejętności bohater tworzy portale, dzięki którym może przemieścić się w dowolne miejsce.
  • Druga Szansa - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Węża. Dzięki mocy bohater może "zapisać" aktualną walkę. Kiedy po raz kolejny użyje umiejętności, wówczas powraca do miejsca "zapisu" i może zmienić bieg wydarzeń.
  • Super-moc posiadacza Miraculum Smoka - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Smoka. Dzięki mocy bohaterka może zmienić swoje ciało w jeden z wybranych elementów: wodę, wiatr lub pioruny.
  • Multiplikacja - super-umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Myszy. Dzięki mocy bohater może stworzyć kilka własnych kopii.

InneEdytuj

  • Fuzja Miraculi - moc pozwalająca łączyć ze sobą moce Miraculi. Może z niej korzystać każdy posiadacz Miraculum.
  • Potęga absolutna - moc kształtowa rzeczywistości oraz spełniania życzeń.

CiekawostkiEdytuj

  • Super-złoczyńcy, którzy zmieniają się na podobieństwo super-bohaterów (Kotowtór, Antybiedrona, Lisica, Królowa os), posiadają takie same moce co super-bohaterowie. Niektórzy z nich (Królowa os, Lisica) posiadają nieograniczoną możliwość korzystania z super-mocy.
  • Każdy przedmiot, który wyczaruje Biedronka, używając Szczęśliwego Trafu, nie jest bronią.
    • W odcinku Dyktatyran wyczarowała przedmiot przypominający broń, jednak użyła jedynie jego części - laseru.