• Ukazał się już jedenasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Turniej Miraculów 2021 dobiegł końca; wygrała go Drużyna Władcy Ciem. Podsumowanie można znaleźć tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Sparrow (Quantic Kids) OficjalneLogoMiraculum (6).png Jessica Keynes 

Sparrow – postać ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Miał należeć do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Melodie, Mercury i Marinette. Został zastąpiony Kid Mime'm.

Wygląd[]

W koncepcji Thomasa Astruca, chłopak jest ubrany w brązowy płaszcz z kapturem inspirowany barwami wróbla z białymi i czarnymi dodatkami. Kaptur wyglądem przypomina głowę wróbla, natomiast na rękawach i u dołu płaszcza widać motyw piór. Pod spodem ma biały kombinezon. Nosi szare rękawiczki, szelki oraz pasek na lewym udzie, na którym przymocowana jest sakiewka. Ubrane ma beżowe buty sięgające połowy łydek. Twarz zakryta jest przez czarną maskę, nosi również gogle z czerwonymi szkłami.

Broń[]

W koncepcji, broń chłopaka przypomina coś w stylu łuku (prędzej strzały łuczniczej). Można to zauważyć, gdy wysuwa swój wskazujący i środkowy palec.

Ciekawostki[]

  • Sparrow był jednym z prawdziwych członków Niezwykłych Dzieciaków, jednak został zastąpiony Kid Mime'm[1].
  • Jego wygląd został wykorzystany w serialu i posłużył do stworzenia sekretnej tożsamości Jess – Wróbla.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też...[]

Advertisement