FANDOM

PV HQ (15)

Non-Kanon
Ta strona to koncepcja postaci/odcinka/serialu, który nie został wyemitowany. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Sparrow (Quantic Kids) Biedronka Logo Jessica Keynes 

Sparrow - jest postacią ze starej, nieużytej koncepcji serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Miał należeć do drużyny o nazwie Quantic Kids (co można przetłumaczyć jako Niezwykłe Dzieciaki), do której należą także Félix, Melodie, Mercury i Marinette.

Został zastąpiony Kid Mime'm.

WyglądEdytuj

W koncepcji Thomasa Astruca, chłopak jest ubrany w brązowy płaszcz z kapturem inspirowany barwami wróbla z białymi i czarnymi dodatkami. Kaptur wyglądem przypomina głowę wróbla, natomiast na rękawach i u dołu płaszcza widać motyw piór. Pod spodem ma biały kombinezon. Nosi szare rękawiczki, szelki oraz pasek na lewym udzie, na którym przymocowana jest sakiewka. Ubrane ma beżowe buty sięgające połowy łydek. Twarz zakryta jest przez czarną maskę, nosi również gogle z czerwonymi szkłami.

BrońEdytuj

W koncepcji, broń chłopaka przypomina coś w stylu łuku (prędzej strzały łuczniczej). Można to zauważyć, gdy wysuwa swój wskazujący i środkowy palec.

CiekawostkiEdytuj

  • Sparrow był jednym z "prawdziwych" członków Niezwykłych Dzieciaków, jednak został zastąpiony Kid Mime'm.[1]

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/648970732551176197

Zobacz też...Edytuj