CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Simpleman OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Simpleman − dziewiętnasty odcinek czwartego sezonu i dziewięćdziesiąty siódmy odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Mundo Gloob[]

Adrien prosi Marinette o przysługę, której nie może odmówić i zostawia swojego dziadka opiekującego się czwórką dzieci, którymi się zajmowała, żeby pomóc Adrienowi. Nie zdaje sobie sprawy z tego, że przez to jej dziadek staje się następnym celem Władcy Mroku[1].

Zapowiedzi[]

10 września 2021 na Cable TVT potwierdzono tytuł oraz datę premiery na 19 października 2021 roku[2].

18 września 2021 roku, z okazji osiągnięcia 4 mln subskrypcji, kanał Mundo Gloob opublikował pierwszą minutę odcinka[3].

22 września 2021 roku Gloob opublikował zwiastun do odcinka tego odcinka i zapowiedziano jego premierę[4]. Tego samego dnia oficjalny kanał Miraculous Ladybug na YouTube udostępnił kolejny zwiastun[5].

28 września 2021 roku Gloob opublikował minutowy fragment odcinka[6].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 28 września 2021 roku w Brazylii.
  • W odcinku umieszczono video prezentujące wczesną wersję serii Miraculous w wersji anime, czyli Ladybug PV.
    • W filmie znajduje się scena z Władcą Ciem oraz Mimem, która została dodana na potrzeby serii i nie pojawiła się w wersji anime.
  • Jest to pierwszy raz, kiedy super-złoczyńca odrzuca imię, które nadaje mu Władca Mroku. Pierwsze imię brzmiało Neanderthal (pl. Neandertalczyk), czyli nazwa starożytnego gatunku człowieka, którego przedstawia się jako prymitywnego. Rolland odrzucił je, ponieważ uznał je za absurdalne. Drugie imię to Doctor Obsolete (pl. Doktor Przestarzały), jednak mężczyzna nie chciał go, ponieważ nie jest doktorem.
  • Ze względu na działanie mocy Biedronka nie jest w stanie poprawnie użyć wyczarowanego przedmiotu, ponieważ uważa, że jest zbyt skomplikowany. W związku z tym nie zostaje przedstawione jego działanie, a cały plan pokonania złoczyńcy wymyślają dzieci.
  • Moce Simplemana dotykają jedynie dorosłych, ponieważ ich myślenie oraz świat, który kreują są zbyt skomplikowane. Myślenie dzieci natomiast często jest proste.
  • Gina Dupain wspomina wnuczce, że pojechała do Chin nauczyć się kung-fu i dodaje, że poznała tam pewną dziewczynę, która przypomina jej Marinette. Tą dziewczyną może być Fei Wu.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement