FANDOM

 Simon Mówi LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji PawIkona Za kulisami 
Simon Mówi Galeria (277)
Simon Mówi

Jackady
Jestem Władca Ciem. Nadaję ci imię Simon Mówi. Pomogę ci stać się najpotężniejszym hipnotyzerem świata.

Simon Mówi — dziewiętnasty odcinek serialu.

Opis

Hipnotyzer akumuje w złoczyńcę, który każdego może zmusić do posłuszeństwa za pomocą talii kart, po czym stara się zemścić na ojcu Adriena.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Trwa kolejny odcinek programu Wyzwanie, które prowadzi Alec Cataldi. Mężczyzna zapowiada występ Nino, przyjaciela Adriena, który chwilę później zjawia się przed kamerami. W tym samym czasie Marinette rozmawia ze swoimi rodzicami o częstych nieobecnościach w szkole. Tom postanawia dać swojej córce karę, przez co dziewczyna nie może wspierać swojego przyjaciela w trakcie trwania programu. Alec informuje Nino, jakie jest jego dzisiejsze wyzwanie. Ma on za zadanie sprawić, aby burmistrz Paryża zatańczył. Tymczasem zrezygnowana Marinette przyjmuje karę i idzie do swojego pokoju. Dziewczyna czuje się niesprawiedliwie, ponieważ została ukarana za to, że musi w tajemnicy wypełniać obowiązki super-bohaterki. Tikki próbuje ją pocieszyć, jednak Marinette zależało na tym, aby być w tym czasie w studiu i spotkać Adriena.

Władca Ciem postanawia poszukać swoją następną ofiarę. W tym celu chce wykorzystać negatywne emocje płynące z realizacji. Program Wyzwanie jest dla niego idealną okazją. Marinette rozmawia ze swoją przyjaciółką przez telefon. Ku jej zdziwieniu Alya zgadza się z decyzją Toma i żartobliwie sugeruje, że Marinette może prowadzić podwójne życie. Po chwili akcja przenosi się ponownie do studia. Tym razem na swój występ czeka hipnotyzer Simon. Nino sprawia, że burmistrz zaczyna poruszać głową w rytm muzyki, dzięki czemu wygrywa rundę. Przed kamerą pojawia się Simon Grimault. Jego zadaniem jest przekonać Gabriela Agreste do programu Wyzwanie. Projektant modowy jest niezadowolony z faktu, że ktoś miałby go kontrolować, po czym rozłącza się, tym samym przyczyniając się do przegranej hipnotyzera. Simon zostaje wyrzucony za drzwi. Jego poczucie niesprawiedliwości oraz upokorzenie wykorzystuje Władca Ciem, wysyłając do mężczyzny swoją Akumę, aby zawładnęła jego sercem. Pod wpływem motyla zamienia się w Simona Mówi, najpotężniejszego hipnotyzera świata. Zaakumowany złoczyńca wraca do studia, aby zemścić się za to, jak go potraktowano. Za pomocą kart hipnotyzuje Aleca i ochroniarza Adriena. Wszystko to widzi Marinette. Dziewczyna ma dylemat co powinna zrobić. Układa poduszki pod kołdrą tak, aby wymknąć się z domu niezauważona, po czym zamienia się w Biedronkę i udaje się w stronę studia.

Simon poprzysiągł swoją zemstę na Gabrielu Agreście. Całą tą sytuację z góry obserwuje Czarny Kot. Widząc ukrywającego się Nino, każe mu zachowywać się jak najciszej, sam zaś atakuje super-złoczyńcę. Przechytrzywszy swojego przeciwnika, Simon Mówi uwalnia się i każe swojemu gorylowi stanąć do walki. Simon w tym czasie zmienia inne osoby w swoją własną armię, która ma odnaleźć Gabriela. Walka pomiędzy gorylem a Czarnym Kotem nadal trwa. W pewnym momencie super-bohater zostaje złapany w uścisk ochroniarza. W studiu pojawia się również Biedronka, jednak pomieszczenie okazuje się puste. Za jednym z pudeł ukrył się jedynie Nino, który zamartwia się o swojego przyjaciela. Czarny Kot zostaje przygwożdżony do ściany przez swojego przeciwnika. Wykorzystując podstęp, szybko uwalnia się w żelaznego uścisku i powala goryla wrzucając go do windy, którą niszczy Kotaklizmem. Czarny Kot chce podjąć kolejną walkę myśląc, że za nim jest Simon Mówi. Zatrzymuje się, kiedy jego oczom ukazuje się postać Biedronki. Dziewczyna chce poszukać Adriena, co wzbudza obawę u Czarnego Kota. Sam proponuje on poszukać zaginionego przyjaciela Nina i spotkać się w domu Agrestów, po czym ucieka. Powracając do swojej cywilnej formy, na jednym z korytarzy spotyka Nino oraz Biedronkę. Przyjaciele witają się ze sobą. Po chwili Adrien proponuje udać się do jego rodzinnego domu, w obawie o bezpieczeństwo ojca.

Adrien, Biedronka oraz Nino docierają do posiadłości Agrestów. Adrien próbuje przekonać swojego ojca przed złoczyńcą, jednak Gabriel nie przejmuje się słowami swojego syna i wysyła go do swojego pokoju. Biedronka popiera słowa Adriena, chociaż i to w niczym nie pomaga. Będąc w swoim pokoju Adrien ukrywa się w łazience, tłumacząc się, że musi wziąć prysznic, aby się przemienić. Tymczasem Biedronka w towarzystwie Gabriela ogląda zdjęcia młodego syna projektanta. Mężczyzna chce się przyglądnąć bliżej kolczykom super-bohaterki, co przerywa nagły telefon od Czarnego Kota. Siedząc na dachu bohater zauważa, że do posiadłości zbliża się Simon Mówi w towarzystwie swojej armii. Poprzez okno wchodzi on do gabinetu Gabriela, każąc zamknąć wszystkie okna oraz uruchomić system blokujący. Gabriel wykonuje polecenie, chociaż tak duża świadomość Czarnego Kota o systemie ochronnym wydaje mu się podejrzana. Simon Mówi się nie poddaje i rozkazuje służącym wyważyć bramę. Biedronka postanawia sprawdzić co dzieję się z Nino oraz Adrienem, a tuż za nią podąża Nathalie. Gabriel nadal się upiera, aby pozostać w miejscu, mimo ostrzeżeń Czarnego Kota.

Władca Ciem rozkazuje złoczyńcy, aby odebrał super-bohaterom ich Miracula, na co Simon Mówi od razu się zgadza. Biedronka oraz Nathalie zjawiają się w pokoju młodego modela. Zgodnie ze słowami Biedronki, asystentka Gabriela Agreste zabiera ze sobą Nino, aby skryć się w atrium. Sama puka do drzwi łazienki w poszukiwaniu Adriena. Kiedy otwiera, zastaje chłopaka pod prysznicem. Nie wiedząc co zrobić zaczyna się jąkać, chcąc wszystko wytłumaczyć, po czym zamyka drzwi.

Nathalie oraz Nino wracają do gabinetu Gabriela, jednak ku podejrzliwości Gabriela, nie towarzyszy im Adrien. Do Biedronki, po chwili oczekiwania, dołącza w końcu Adrien. W tym samym momencie służący Simona Mówi przedziera się do drzwi i wbiega do posiadłości. Super-bohaterka widząc owładniętych ludzi zamyka modela w łazience, chcąc zapewnić mu bezpieczeństwo. Chłopak wykorzystuje tą chwilę i ponownie zamienia się w Czarnego Kota. Armia złoczyńcy wdziera się do gabinety Gabriela. Kiedy super-bohaterowie docierają do pokoju, jest on pusty.

Simon Mówi prowadzi transmisję na żywo programu Wyzwanie realizując złożoną wcześniej obietnicę - przyprowadzenie i zahipnotyzowanie Gabriela. Super-bohaterowie wyważają drzwi, aby dostać się do studia nagraniowego. Pierwszym posunięciem Biedronki jej użycie Szczęśliwego Trafu. Na nieszczęście super-bohaterki jej Jo-jo staje się bezużyteczne, a wszystko przez zetknięcie się z jedną z kart Simona Mówi. Kiedy Czarny Kot podejmuje walkę, Biedronka w tym czasie poszukuje zaakumowanego obiektu, jednak bezskutecznie. Złoczyńca rzuca w Gabriela kartą zamieniając go w samolot. Zahipnotyzowany mężczyzna wybiega ze studia. Czarny Kot chce mu pomóc, jednak Biedronka szybko go przed tym powstrzymuje tłumacząc, że muszą powstrzymać super-złoczyńcę. Dochodzi do kolejnego starcia. Dzięki Kotaklizmowi Czarny Kot niszczy karty złoczyńcy, dzięki czemu uwalniają Akumę i przywracają Paryż do normalności. Super-bohaterowie udają się na dach, aby spotkać się z Gabrielem. Czarny Kot żegna się z projektantem i ucieka.

Adrien przebywa w swoim pokoju przeglądając zdjęcia matki. Nagle do pomieszczenia wchodzi jego ojciec i bez słowa przytula syna. Jego uwagę przyciąga tajemniczy pierścień.

W następnym tygodniu po raz kolejny wyemitowano program Wyzwanie, w którym na wystąpić Nino. Chłopak pojawia się przed kamerą w towarzystwie Aleca. W domu Marinette rodzina również oglądała program. Tom, trzymając kartkę z obecnościami swojej córki, chwali ją za brak spóźnień w minionym tygodniu i pozwala jej na dołączenie do przyjaciół. Marinette postanawia zostać w domu. Do następnego wyzwania Nino zaprasza Biedronkę i Czarnego Kota. Słysząc to Marinette zaczyna panikować i ucieka do swojego pokoju. Zmieniając się w Biedronkę dziewczyna udaje się do studia.

Bohaterowie

Główne postacie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 6 marca 2016 roku w Kanadzie.
  • We francuskiej wersji językowej Simon Grimault ma na imię Jacques. Zabieg ten jest celowy ponieważ słowa Jacques à dit są francuskim odpowiednikiem słów Simon Says.
  • Karta, której super-złoczyńca używa do unieruchomienia szofera Adriena ma ten sam symbol, którego używała Lady Wifi, aby unieruchomić swoich wrogów.
  • Zdjęcie Emilie Agreste, które Adrien ma na komputerze, jest przerobionym zdjęciem Tary Strong.
  • Prawdopodobnie ten odcinek chronologicznie jest przed odcinkiem "Bańkor", ponieważ w "Simon Mówi" Nino pierwszy raz odwiedza Adriena w jego pokoju. W "Bańkorze" Gabriel zakazuje Nino wstępu do domu, z czego wniosek, że przyjaciel Adriena musiał już u niego bywać.
  • Jest to drugi odcinek, który nie ma swojej karty końcowej.

Odcinek online

Bańkor (4)

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

MikołajdakKolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

ChameleonPapa GarouChris MasterBackwarderNawałnica 2

Zapowiedziane odcinki

AnimaestroBakerixOnichanSilencerOblivioPoupeflektaMiraculeurDesperadaStarTrainChasseuse de KwamisFestinGracz 2.0Ikari GozenTimetaggerTrouble fêteLalkarka 2Chat BlancFélixLadybugMangeamourMiracle Queen

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieLe Jour des HérosLa Bataille des MiraculousBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor