CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Piąty sezon serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot został oficjalnie zapowiedziany przez Jeremy'ego Zag'a. Premiera owego sezonu będzie miała miejsce w lecie roku 2022. 22 stycznia 2018 został on potwierdzony przez Jeremy'ego na jego Instagramie[2].

Historia[]

2017[]

Podczas spotkania na żywo w Los Angeles, które odbyło się 17 maja 2017 roku, Jeremy Zag potwierdził planowaną produkcję sezonu czwartego oraz piątego[3].

2018[]

22 stycznia Jeremy Zag opublikował wpis, w którym powiadomił o tym, że ekipa pracuje nad sezonem 4 oraz 5 z opisem: "Nowe moce, nowe stroje, nowe Kwami, nowi bohaterowie"[4].

10 kwietnia opublikowano plakat ze stoiska ON kids & family, który informuje, że 4 oraz 5 sezon są aktualnie w produkcji[5].

W internecie ukazał się plakat z planowanym animacjami ZAG Entertainment. Można tan znaleźć informację, że emisja 5 sezonu jest planowana do 2021 roku[6].

2019[]

11 czerwca ujawniono, że sezon 4 oraz 5 są w fazie przedprodukcyjnej[7].

16 sierpnia strona Observatorio da Televisao zdradziło, że stacja Gloob, dzięki serialowi Miraculum: Biedronka i Czarny Kot, stała się jedną z najczęściej oglądanych. Dzięki temu w 5 sezonie serialu pojawi się brazylijska super-bohaterka, która wraz z Biedronką i Czarnym Kotem stawi czoła nowemu zagrożeniu. Data premiery sezonu 5 planowana jest na 2020 rok[8].

7 września Jeremy Zag dodał post na Instagramie z informacją, że Sezon 4 oraz 5 są już w drodze. Dodatkowo na plakacie można ujrzeć napis fall 2020, czyli planowany termin premiery 4 sezonu[9].

2020[]

1 marca Thomas Astruc wstawił post informujący o tym, że jest w trakcie pisania odcinka z kodem produkcyjnym 509[10].

13 marca zdradzono, że emisja sezonu w Rosji jest zaplanowana na 2022 rok[11].

17 marca Thomas Astruc zdradził, że pisanie odcinków do sezonu 5 odbędzie się za pośrednictwem videorozmów. Jest to uwarunkowane pandemią koronawirusa, a videorozmowa jest dla twórców najlepszym sposobem na to, aby nie przerywać pracy nad serialem[12].

10 października oficjalnie ogłoszono, że zakończono pisać sezon 5[13].

2021[]

26 lutego artykuł strona Kidscreen ujawniła w artykule, że sezon 5 ma zostać wydany w 2022 roku na platformie streamingowej Disney+[14].

Ciekawostki[]

  • Zdaniem Feri González odcinek Ephemeral wprowadza wiele ciekawych możliwości, które zobaczymy właśnie w tym sezonie [15].
  • Thomas Astruc zdradził, że odcinki w przyszłych sezonach mogą trwać dłużej niż 22 minuty, które do tej pory były czasem standardowym[16].
  • Prawdopodobnie w sezonie piątym zostanie wyjaśnione, dlaczego Lady Wifi, w odcinku o tym samym tytule, próbowała zdjąć maskę Biedronki zamiast zabrać jej kolczyki. Twórcy wówczas chcieli pokazać widzom, że stroje są magiczne. Alya jest dziennikarką, więc chcąc ujawnić tożsamość Biedronki, naturalnym było dla niej zdjęcie maski bohaterki. Zabranie kolczyków jest w stylu Władcy Ciem[17].
  • W wywiadzie dla magazynu Le Figaro Thomas Astruc zdradził, że sezon piąty będzie końcem pierwszego wątku fabularnego[18].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement