Sentibubbler OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Sentibubbler – czternasty odcinek czwartego sezonu i dziewięćdziesiąty drugi odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Mundo Gloob[]

Teraz, gdy Papillombre wie, że Alya to Ruda Kitka, zamierza użyć swojego Emo-potwora, by uwięzić wszystkich, których ona kocha najbardziej w bańkach na paryskim niebie. Warunek, żeby ich uwolnić jest prosty: zdradzić Biedronkę[1].

Zapowiedzi[]

27 maja 2021 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował materiał, w trakcie którego można było zobaczyć krótki urywek odcinka. Prezentuje on Nadję i jej wiadomości o Emo-potworze[2].

23 czerwca 2021 roku stacja Mundo Gloob opublikowała pierwszy zwiastun odcinka na ich kanale telewizyjnym oraz kanale na YouTube[3].

23 czerwca 2021 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował zwiastun odcinka[4].

3 lipca 2021 roku kanał Gloob opublikował w swojej ramówce opis odcinka.

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Premiera odcinka miała miejsce 6 lipca 2021 roku w Brazylii[5].
  • Odcinek ujawnia, że Marinette nadal pamięta o wydarzeniach z odcinka Biały Kot i boi się zdradzić Czarnemu Kotu swoją tożsamość[6].
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym nikt nie został zaakumowany.
  • Xuppu zdradza, że Kwami Trixx stworzyło kiedyś iluzję potwora z Loch Ness.
  • Marinette w czasie snu mówi, że jest zwyczajną dziewczyną, co może odnosić się do jej słów zawartych w piosence przewodniej.
  • W koszmarze Marinette pojawiła się Chloé, która wypomina dziewczynie jej rozmowę o ukrywaniu tożsamości, co może wskazywać, że poniekąd Marinette czuje się winna.
  • Przez chwilę Marinette rozważała użycie Miraculum Królika, jednak stwierdza, że nie jest to dobry pomysł.
  • Moment, kiedy Alya karmi Trixx winogronem może odnosić się do jednej bajek EzopaLis i winogrona, która opowiada o lisie chcącym sięgnąć po winogrona, aby zaspokoić głód.
  • Ruda Kitka jest w stanie rzucić Miraż bez grania na flecie.
  • Według Feri González, by zrozumieć fabułę Sentibubbler, trzeba najpierw obejrzeć odcinek Optigami[7].

Przypisy[]

Zobacz też...[]