CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Sekretny Gang OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Transkrypt OficjalneLogoMiraculum (2).png Błędy w animacji 

Witam Sekretny Gang. Jestem Władca Mroku. Przyjaciółka nie chce zdradzić wam sekretu? Dam wam moc zmuszenia jej, żeby wszystko wyśpiewała jak z nut.

— Władca Mroku

Sekretny Gang − trzeci odcinek czwartego sezonu i osiemdziesiąty pierwszy odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

TFOU[]

Przyjaciółki Marinette zostają zaakumowane i zmieniają się w Sekretny Gang, zespół super-złoczyńców zdeterminowany, aby jej pomóc… czy jej się to podoba, czy nie! Czy sekrety się im oprą?[2]

Mundo Gloob[]

Marinette jest bardzo cicha oraz tajemnicza, martwiąc tym wszystkie swoje przyjaciółki, w tym Alyę. Czy poradzi sobie z ukryciem swojego największego sekretu przed najlepszą przyjaciółką?[3]

Zapowiedzi[]

3 lutego 2021 roku brazylijski kanał Mundo Gloob w trakcie bloków reklamowych zaprezentował kilka urywków z odcinka[4]. Pokazano, że Mylène Haprèle, Rose Lavillant, Juleka Couffaine, Alix Kubdel oraz Alya Césaire zostaną po raz kolejny zaakumowane zmieniając się w Postraszycielkę, Wonną Księżniczkę, Reflektę, Czasołamaczkę oraz Lady Wifi.

24 marca 2021 roku tytuł odcinka został ujawniony przez Sébastiena Thibaudeau, który pracuje przy serialu[5].

Kadr udostępniony przez Gloob

7 kwietnia 2021 roku Gloob udostępnił kadr z odcinka. Na zdjęciu widać smutną Marinette z kolorową bransoletką na ręku i zdziwioną Alyę obok[6].

15 kwietnia 2021 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował zwiastun odcinka[7].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Poniższe streszczenie jest niedokończone i wymaga uzupełnienia.

Biedronka i Czarny Kot po misji

Po udanej misji Czarny Kot chce przybić żółwika, jednak zestresowana Biedronka rozgląda się po Paryżu i proponuje dodatkowy patrol. Bohater zauważa dziwne zachowanie partnerki. Biedronka mówi, że wszystko w porządku, ale nie ma ochoty rozmawiać. Czarny Kot odpowiada, że zna miejsce, w którym się nie rozmawia.

Bohaterowie w kinie. Biedronka twierdzi, że dała się wrobić. Czarny Kot zwraca jej uwagę, że chciała nie rozmawiać i próbuje ją objąć. W tym czasie Biedronka wstaje i wykrzykuje swoje zarzuty wobec filmu. Twierdzi, że komedie romantyczne są nierealistyczne i kiepskie.

Biedronka zirytowana filmem

Czarny Kot postanawia wyprowadzić partnerkę z kina. Po drodze Biedronka odradza wszystkim w kolejce oglądanie komedii romantycznych, a Czarny Kot przeprasza ludzi. Na zewnątrz mówi Biedronce, że nie zrozumiał wszystkiego co miała na myśli, ale był w stanie zrozumieć, że ma problemy miłosne. Biedronka przerywa mu mówiąc, że wszystko dobrze i że chce popływać. Czarny Kot próbuje powiedzieć, że zawsze może z nim porozmawiać, ale bohaterka już znika.

Smutna Biedronka w pokoju

Biedronka w wodnym stroju wraca do swojego pokoju i kładzie się na łóżku. Podlatują do niej Barkk i Ziggy. Zauważają, że ich smutna opiekunka patrzy na tablicę ze zdjęciami przyjaciół, więc chcą je zdjąć. Biedronka tłumaczy, że zdjęcia jej nie przeszkadzają i wszystko jest w porządku.

W swoim pokoju Alya gości przyjaciółki – Mylène, Rose, Julekę oraz Alix. Przedstawia im sytuację Marinette i zastanawia się, dlaczego nie powiedziała im o zerwaniu z Luką. Mówi również o sytuacji, kiedy w szkolnej toalecie zastała płaczącą przyjaciółkę. Dziewczyny twierdzą, że Marinette coś ukrywa i postanawiają szczerze z nią porozmawiać. Alya dzwoni, ale odpowiada poczta głosowa. Biedronka odsłuchuje wiadomość i nic z tym nie robi. Kwami postanawiają działać, więc Trixx podlatuje i pyta dlaczego nie odbierze. Biedronka mówi, że nie ma o czym rozmawiać. Trixx proponuje transformacje zwrotną, żeby Tikki mogła odpocząć. Gdy bohaterka słyszy imię swojego Kwami od razu się przemienia.

Dziewczyny tworzą bransoletkę przyjaźni

Alya chce pójść do Marinette, a Mylène przedstawia swój pomysł na bransoletkę przyjaźni. W tym czasie Marinette rozmawia z Tikki i żali się, że cały czas musi kłamać i nikt nie może jej pomóc. Pod wpływem emocji przemienia się w Biedronkę i wychodzi na balkon. Pozostałe Kwami słyszą głosy i chowają się w swoim domku. Do pokoju Marinette wchodzą jej przyjaciółki. Rose od razu zwraca uwagę na kartonowy domek, a Alya postanawia zajrzeć, czy Marinette jest na balkonie.

Marinette chroni swojego sekretu

Biedronka stoi przy poręczy i krzyczy do Władcy Mroku, że jest tutaj i czeka gotowa. Następnie wraca na swoje łóżko. Alya wspina się po drabince i prawie zauważa Biedronkę, ale ta szybko się przemienia. Zestresowana Marinette pyta co tu robią i zauważa zainteresowanie domkiem. Natychmiast schodzi na dół i zapobiega sprawdzenia jego zawartości. Rose przypadkowo niszczy daszek, więc Marinette ręcznie podtrzymuje ściany domku i dyskretnie wyprasza przyjaciółki. Mylène prezentuje bransoletkę, a Alya chce ją wręczyć. Nie mogąc puścić domku, Marinette krzyczy na dziewczyny. Oszołomione wychodzą z pokoju. Ostatnia, Alya zerka na przyjaciółkę. Patrzą chwilę na siebie i Alya odchodzi. Marinette upada na kolana, a domek cały się rozlatuje odsłaniając szkatułkę. Mówi Tikki, że nie miała wyjścia i teraz przynajmniej nie musi kłamać.

Przyjaciółki zmienione w Sekretny Gang

Alya, Mylène, Rose, Juleka i Alix wychodzą z piekarni. Sabine zauważa ich smutek i próbuje z nimi porozmawiać. Dziewczyny nie odpowiadają i idą na zewnątrz. Władca Mroku wyczuwa ich negatywne emocje i wysyła Akumę. Motyl odnajduje przyjaciółki siedzące w kręgu na Place des Vosges. Każda z nich mówi co myśli i przekazuje bransoletkę dalej. Kiedy biżuterię trzyma Alix wlatuje do niej Akuma. Władca Mroku zmienia dziewczyny w Sekretny Gang – zespół złoczyńców, w którego skład wchodzą Lady Wifi, Wonna Księżniczka, Czasołamaczka, Reflekta oraz Postraszycielka.

Marinette wyrzuca zniszczony domek do kosza i chowa szkatułę w nowym udoskonalonym pudełku. Telefon dziewczyny zaczyna świecić i Kwami chowają się w środku. Zjawia się Lady Wifi, która żąda wyjawienia sekretów. Trixx używa mocy i tworzy iluzję uciekającej przez balkon Marinette. Lady Wifi wychodzi na zewnątrz i widzi, jak fałszywa Marinette ucieka do szkoły. Razem z resztą Gangu wchodzi do budynku, gdzie zespół się rozdziela. Iluzja znika, a Marinette spokojnie przemienia się w Biedronkę. Bohaterka pyta Trixx czy samodzielne użycie mocy nie powinno wywołać jakiejś katastrofy. Kwami uspokaja strażniczkę, że efekt będzie jedynie iluzją, jednak na balkonie Biedronka zauważa tańczącą Wieżę Eiffla.

Adrien i Plagg widzą tą sytuację w wiadomościach. Kwami domyśla się, że jest do sprawka Trixx. Adrien postanawia się przemienić. Tymczasem Sekretny Gang szuka Marinette po całej szkole. Na koniec zespół wychodzi i na zewnątrz znów się rozdziela. Czarny Kot biegnie po dachach i zauważa złoczyńców. Dzwoni do Biedronki, która wyjawia kogo szuka Gang. Bohaterka tłumaczy swój plan i prosi partnera, żeby zajął się Czasołamaczką.

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Premiera miała miejsce 17 kwietnia 2021 roku w Szwajcarii[8].
  • To już drugi raz, kiedy Kwami (Trixx) używa swoich mocy. Podobnie jak wcześniej Plagg, Trixx nie był w stanie w pełni kontrolować swoich mocy.
  • To pierwszy odcinek, w którym zostało zaakumowanych kilka osób w tym samym czasie, chociaż nie trzymały one razem zaakumowanego przedmiotu. Dziewczyny podawały bransoletkę między sobą, jednak w czasie przemiany trzymała ją jedynie Alix.
  • To pierwszy raz, kiedy dana osoba jest w stanie zerwać więź z Władcą Mroku, tym samym powracając do swojej pierwotnej formy.
  • Fraza transformacji zwrotnej Rudej Kitki została zmieniona na "pora odpocząć". Jest to błąd tłumaczenia.
  • W tym odcinku Marinette wyjawia Alyi, że jest Biedronką.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement