CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Sabrina Raincomprix OficjalneLogoMiraculum (6).png Sabrina (webisod) 

A, jasne, sorki. Ty jesteś genialna, Chloé. To kiedy mamy… znaczy, masz zamiar to zrobić?

— Sabrina; Pan Gołąb

Sabrina Raincomprix – uczennica szkoły Collège Françoise Dupont. Jest najlepszą przyjaciółką Chloé Bourgeois.

W odcinkach Antybiedrona, Miraculia oraz Adoration Władca Ciem wykorzystuje jej negatywne emocje, przez co za sprawą Akumy dziewczyna zmienia się w super-złoczyńcę.

W odcinku FCFaul dziewczyna wchodzi w posiadanie Miraculum Psa, zmieniając się w super-bohaterkę – Gończą[2].

Osobowość[]

Normalnie[]

Sabrina jest cicha, trochę nieśmiała oraz bardzo lojalna i potulna wobec Chloé. Stara się zaimponować swojej przyjaciółce i zawsze staje po jej stronie, aby jej pomóc oraz wykonuje jej polecenia, nawet jeśli musiałaby coś ukraść. Pomimo tego, że jest źle traktowana i zastraszana przez Chloé, nadal uważa ją za przyjaciółkę. Czuje się winna, kiedy popełni jakiś błąd. Jej wizja przyjaźni jest zniekształcona. Uważa, że powinna być oddana swojemu przyjacielowi, na przykład odrabiając za niego pracę domową lub samodzielnie robiąc wspólny projekt. Odczuwa smutek, kiedy Marinette nie chce przyjąć wykonanego przez nią zadania. Słysząc od Chloé, że oprócz niej Sabrina nie ma nikogo, cieszy się, kiedy Marinette nazywa ją przyjaciółką. Wówczas jest w stanie przeciwstawić się Chloé, jednak ulega, kiedy dziewczyna chce przekupić ją beretem. W odcinku Ilustrachor można zobaczyć, że jest ona świadoma tego, że Chloé ją wykorzystuje.

Gończa[]

Kiedy Sabrina otrzymuje Miraculum Psa, nie jest pewna, czy powinna je przyjąć, nie chcąc stanąć przeciwko przyjaciółce. Ostatecznie zgadza się i w czasie walki można zobaczyć, że jest stanowczą i pewną siebie bohaterką.

Znikawica[]

Jako super-złoczyńca jest podła i nienawistna. Chce za wszelką cenę upokorzyć Chloé i zemścić się na dziewczynie za to, co jej zrobiła. Jest również przebiegła, wykorzystując swoje moce do tego, aby odebrać super-bohaterom ich Miracula i przekazać je Władcy Ciem.

Miraculia[]

Przepędzona przez Chloé Bourgeois z powodu braku mocy, jako Miraculia chce znowu stać się ze swoją przyjaciółką jedną drużyną. Super-złoczyńca przeciwstawia się Biedronce chcąc chronić swoją jedyną przyjaciółkę. Jest ona bardzo pewna swoich umiejętności i podchodzi do przeciwnika w sposób lekceważący, papugując jego zachowanie. Kradnie super-bohaterom ich moce, aby zaimponować tym Chloé i odzyskać jej przyjaźń oraz uwagę. Podekscytowana udaje się do przyjaciółki, aby znowu móc się bawić w super-bohaterów. Aby tego dokonać, proponuje Chloé podarowanie mocy Biedronki.

Wygląd[]

Wszystkie kreacje i transformacje możesz zobaczyć na stronie Sabrina Raincomprix/Transformacje i kreacje.

Normalnie[]

Sabrina jest średniego wzrostu, ma rude włosy sięgające jej do ramion oraz oczy koloru morskiej zieleni.

Na włosach nosi białą opaskę, a na nosie ma brązowe okulary z grubą oprawką. Dziewczyna ubrana jest w zielony sweter bez rękawów. Można na nim zobaczyć fioletowe krzyżujące się pasy, które w miejscu zbiegu układają się w ciemniejsze romby. Pod spód zakłada białą koszulę z długimi rękawami, a pod szyją zawiązuje czarną kokardę. Sabrina zakłada również niebieskie szorty, które przyozdabia brązowym paskiem oraz czarne getry z zielonymi rombami na przedzie. Na nogach nosi niebieskie skarpetki oraz białe buty z czarnymi wykończeniami.

Gończa[]

Włosy Sabriny po transformacji nie zmieniają się. Twarz dziewczyny zasłania dwukolorowa maska – biała u góry oraz brązowa u dołu. Biała część jest obramowana czarnym paskiem, który biegnie również wokół oczu bohaterki. Na jej głowie można dostrzec brązowy beret z białym kołem u góry, który ozdobiony jest psimi uszami w kolorze beretu. Na szyi nosi Miraculum Psa, a poniżej zawieszoną ma swoją broń – Piłeczkę.

Gończa jest ubrana w brązowo-biało-czarny strój. Brązowa część ubioru, ozdobiona na tułowiu białą plamką przypominającą serce z czarnym obramowaniem, swoim wyglądem przypomina kombinezon na ramiączkach ze spodenkami. Kołnierzyk oraz połowa ramion jest koloru czarnego. Pozostała część materiału na rękach – oddzielona brązowym i czarnym paskiem – (od połowy ramion do nadgarstka) jest koloru brązowego. Na dłoniach nosi białe rękawiczki zakończone czarnym paskiem. Bohaterka nosi również czarne leginsy, które nad kolanami ozdobione są białym i czarnym paskiem, a na wysokości kolan łączą się z białymi butami.

Znikawica[]

Jako super-złoczyńca Sabrina ma przydomek Znikawica, który pasuje do jej wyglądu, gdyż nie widać żadnej części jej ciała. W jednej ze scen można zobaczyć jedynie jej twarz, która jest koloru fioletowego. W tym samym momencie możemy zauważyć, że na nosie nosi swoje okulary i ubrana jest w sweter z muszką. Oznacza to, że najprawdopodobniej wygląda tak jak w cywilnej formie, z wyłączeniem skóry.

Miraculia[]

Po zmianie w Miraculię skóra dziewczyny robi się jasnoróżowa, a usta są delikatnie różowe. Jej oczy zmieniają kolor na niebieski, a białka przybierają intensywnie różową barwę. Włosy złoczyńcy są koloru różowego, ułożone ku górze z niewielkim zawijasem na końcu. Twarz dziewczyny zasłania czarna maska z różowymi obszyciami dookoła.

Miraculia jest ubrana w czarny kostium jednoczęściowy bez rękawów, natomiast nogawki stroju kończą się w połowie łydek. Krawędzie stroju są obszyte różowym materiałem, a na piersi dziewczyny widnieje różowy pięciokąt z czarnym znakiem zapytania w środku. Kiedy skopiuje moc danej osoby, wówczas na jej stroju pojawia się znak super-bohatera, układając się w kształt spirali na całym kostiumie. Na rękach nosi różowo-czarne rękawiczki sięgające łokci, których krawędzie są obszyte różowym materiałem. Zakłada również czarne buty z różową podeszwą oraz krawędziami w tym samym kolorze.

Umiejętności[]

Sabrina jest bardzo mądrą osobą. Od wielu lat odrabia ona zadania swoje oraz Chloé, wykonując również wszystkie projekty samodzielnie.

Jako Gończa dziewczyna jest szybsza, wytrzymalsza i zwinniejsza. Jej bronią jest Piłeczka, a super-mocąDo mnie, dzięki której bohaterka może teleportować do siebie cokolwiek, czego dotknie jej broń.

Jako Znikawica nie posiada szczególnych umiejętności, jednak jest całkowicie niewidzialna oraz nie rzuca cienia, przez co trudno ją zobaczyć lub znaleźć.

Miraculia posiada umiejętność odbierania innym ich super-mocy. Kiedy dotknie kogoś swoją bronią, może odebrać jego moce oraz korzystać z nich tyle razy, ile tylko zechce. Ukradzionymi mocami może się również dzielić z innymi.

Relacje[]

Chloé Bourgeois[]

Chloé i Sabrina przebrane za Biedronkę i Czarnego Kota

Chociaż Sabrina jest jedyną bliską przyjaciółką Chloé, pełni ona funkcję osobistej służącej nastolatki. Sabrina wykonuje każdy rozkaz zlecony przez Chloé, nie ważne czy dotyczy on kradzieży projektu lub też upokorzenia kogoś, zawsze jest gotowa wypełnić powierzone jej zadanie. Dodatkowo odrabia ona lekcje za swoją przyjaciółkę oraz zapamiętuje najważniejsze rzeczy, aby przypomnieć o nich Chloé. Kiedy nie wykona zleconego jej zadania, od razu przeprasza za swoją niekompetencję oraz ma wyrzuty sumienia. Zdarza się jej jednak śmiać z sytuacji, kiedy ktoś uciszy Chloé wrednym komentarzem, chociaż szybko się ucisza widząc zdenerwowaną przyjaciółkę. Sabrina jest bardzo potulna i nigdy się nie sprzeciwia. W odcinku Ilustrachor można zobaczyć, że za namową Marinette postanawia się postawić Chloé, jednak szybko jej ulega, kiedy nastolatka przekupuje ją nowym beretem. Nawet gdy jest odtrącana przez dziewczynę, bardzo się cieszy, kiedy Chloé jej wybacza i znowu mogą się przyjaźnić. Bardzo ceni sobie przyjaźń z córką burmistrza i zależy jej na tym, aby trwała ona jak najdłużej. Sabrina bardzo lubi bawić się ze swoją przyjaciółką w przebieranki, gdzie odgrywa rolę Czarnego Kota, a Chloé przebiera się za Biedronkę. Udają wówczas, że pokonują super-złoczyńców jako drużyna. Jest również zazdrosna, kiedy Chloé w odcinku Miraculia zwraca uwagę jedynie na Biedronkę, wielbiąc swoją przyjaciółkę oraz twierdząc, że super-bohaterka nie jest jej godna. Można również dostrzec, że Sabrina często wspiera Chloé.

Roger Raincomprix[]

Sabrina bardzo kocha swojego ojca. W odcinku ArcyGlina jest dumna, kiedy jej ojciec przedstawia się i opowiada o swojej pracy jako policjant.

Marinette Dupain-Cheng[]

Sabrina i Marinette

Sabrina nie ma szczególnych związków z Marinette, jednak nieszczególnie ją lubi, ponieważ jest rywalką Chloé. Często wyśmiewa się z Marinette lub upokarza ją na oczach innych, aby zadowolić swoją przyjaciółkę. W odcinku Ilustrachor była wyjątkowo miła dla dziewczyny, ponieważ zgodziła się, aby zrobić z nią projekt na fizykę. Kiedy jednak Marinette odmówiła spotkania, ponieważ wyskoczyło jej coś ważnego, Sabrina zezłościła się, porównując do Chloé. Ostatecznie, pomimo że potem wybaczyła Marinette, Sabrina i tak zrobiła projekt z Chloé.

Delmar[]

Sabrina spotkała Delmara w odcinku specjalnym Miraculous: Zjednoczeni Herosi w Nowym Jorku, w hotelu, w którym miała mieszkać jej klasa na czas pobytu. Delmar widząc dziewczynę posłał do niej oczko, a ta się zarumieniła. Zaprosił również gości na imprezę na dachu, niestety pod przymusem Chloé Sabrina została w pokoju razem z przyjaciółką. Wtedy Delmar osobiście do niej poszedł, aby mogła uczestniczyć w imprezie i nie siedziała sama w pokoju, towarzysząc jej przez resztę wieczoru.

Barkk[]

Relacja Kwami z Sabriną nie jest znana, ale Barkk jest podekscytowany, aby jej pomóc. Dziewczyna chwilowo używa Miraculum, z którym połączone jest Kwami, w FCFaul.

Występowania[]

Główny artykuł: Sabrina Raincomprix/Występowania/Sezon 1
Sezon 1
Miraculum: Piosenka przewodnia: Pojawia się
1. Nawałnica: Nieobecny/a 14. Czarny Miecz: Pojawia się
2. Ilustrachor: Pojawia się 15. Faraon: Nieobecny/a
3. Lady Wifi: Pojawia się 16. Czasołamaczka: Tło
4. Wonna Księżniczka: Pojawia się 17. Postraszycielka: Pojawia się
5. Mroczny Amor: Pojawia się 18. Lalkarka: Nieobecny/a
6. Pan Gołąb: Pojawia się 19. Mim: Nieobecny/a
7. Pixelator: Pojawia się 20. Diablo Rockman: Pojawia się
8. Kotowtór: Tło 21. Reflekta: Pojawia się
9. Bańkor: Pojawia się 22. Biedronka i Czarny Kot: Pojawia się
10. Simon Mówi: Nieobecny/a 23. Kamienne Serce: Pojawia się
11. ArcyGlina: Pojawia się 24. Antybiedrona: Pojawia się
12. Gracz: Pojawia się 25. Kung Zup: Nieobecny/a
13. Panterman: Nieobecny/a 26. Lisica: Pojawia się
Sezon 2
1. Kolekcjoner: Pojawia się 14. Syrena: Nieobecny/a
2. Królowa Wizji: Nieobecny/a 15. Zombuziara: Pojawia się
3. Mrożownik: Obraz 16. Kapitan Hardrock: Nieobecny/a
4. Miś Goryczek: Pojawia się 17. Mrożyciel: Nieobecny/a
5. Komplikatorka: Pojawia się 18. Królowa Stylu: Tło
6. Bobogigant: Wspomniany/a 19. Królowa Os: Tło
7. Riposta: Nieobecny/a 20. Rewersor: Pojawia się
8. Befana: Nieobecny/a 21. Anansi: Nieobecny/a
9. Melobestia: Obraz 22. Dyktatyran: Pojawia się
10. Goridzilla: Nieobecny/a 23. Piaskowy Chłopiec: Nieobecny/a
11. Robotus: Pojawia się 24. Asystura: Pojawia się
12. Sapotiki: Obraz 25. Mayura: Pojawia się
13. Mroczna Sowa: Obraz 26. Mikołajdak: Pojawia się
Sezon 3
1. Kameleon: Tło 14. Łowca Kwami: Pojawia się
2. Animaestro: Nieobecny/a 15. Żarłok: Nieobecny/a
3. Piekarix: Nieobecny/a 16. Gracz 2.0: Pojawia się
4. Cofelia: Nieobecny/a 17. Nawałnica 2: Pojawia się
5. Reflektynka: Nieobecny/a 18. Ikari Gozen: Nieobecny/a
6. Tatołak: Nieobecny/a 19. Graficzas: Nieobecny/a
7. Cichoszał: Nieobecny/a 20. Imprezowicz: Nieobecny/a
8. Oni-chan: Nieobecny/a 21. Lalkarka 2: Obraz
9. Miraculia: Pojawia się 22. Biały Kot: Pojawia się
10. Amnezjo: Pojawia się 23. Félix: Nieobecny/a
11. Desperata: Nieobecny/a 24. Biedronka: Tło
12. Król Zabawek: Nieobecny/a 25. Połykacz Serc: Nieobecny/a
13. Rakieta: Pojawia się 26. Królowa Miraculów: Nieobecny/a
Sezon 4
1. Prawdomówny: Nieobecny/a 14. Emobańkor: Nieobecny/a
2. Antyblaga: Pojawia się 15. Mrożownik 2: Nieobecny/a
3. Sekretny Gang: Tło 16. Hack-San: Nieobecny/a
4. Pan Gołąb nr 72: Nieobecny/a 17. Łzoczyńca: Nieobecny/a
5. Psychomediant: Nieobecny/a 18. Spełniacz Marzeń: Tło
6. Wściekły Fu: Nieobecny/a 19. Prosteusz: Nieobecny/a
7. Zdeptucha: Pojawia się 20. Qilin: Nieobecny/a
8. Królowa Bananów: Pojawia się 21. Najdroższa Rodzina: Nieobecny/a
9. Gabriel Agreste: Pojawia się 22. Efemeryd: Tło
10. Megapijawa: Pojawia się 23. Kuro Neko: Nieobecny/a
11. Otchłań wyrzutów: Pojawia się 24. FCFaul: Pojawia się
12. Kroko-wrogo: Nieobecny/a 25. Ryzykant: Pojawia się
13. Optigami: Nieobecny/a 26. Kontratak: Nieobecny/a
Sezon 5
1. Evolution: Nieobecny/a 14. Dérision: Nieobecny/a
2. Multiplication: Pojawia się 15. Intuition: Nieobecny/a
3. Destruction: Nieobecny/a 16. Protection: Nieobecny/a
4. Jubilation: Nieobecny/a 17. Adoration: Nieobecny/a
5. Illusion: Nieobecny/a 18. Emotion: Nieobecny/a
6. Détermination: Nieobecny/a 19. Prétention: Nieobecny/a
7. Passion: Nieobecny/a 20. Révélation: Nieobecny/a
8. Réunion: Nieobecny/a 21. Confrontation: Nieobecny/a
9. Exaltation: Nieobecny/a 22. Action: Nieobecny/a
10. Transmission: Nieobecny/a 23. Collusion: Nieobecny/a
11. Déflagration: Nieobecny/a 24. Révolution: Nieobecny/a
12. Perfection: Nieobecny/a 25. Représentation: Nieobecny/a
13. Migration: Nieobecny/a 26. Conformation: Nieobecny/a
27. Re-création: Nieobecny/a
Świat Miraculum
1. Miraculous New York: Pojawia się 2. Miraculous Shanghai: Tło
Miraculum: Sekrety
1. Chat Noir vu par Marinette: Nieobecny/a 19. Sabrina: Pojawia się
2. Marinette et Adrien: Tło 20. Rose: Nieobecny/a
3. La double vie de Marinette: Tło 21. Nathaniel & Marc: Nieobecny/a
4. La fête d'anniversaire: Pojawia się 22. Gabriel: Nieobecny/a
5. Marinette et Alya: Pojawia się 23. Ivan: Tło
6. Marinette et Paris: Tło 24. Chloé vue par Marinette: Tło
7. Marinette et la mode: Pojawia się 25. Marinette vue par Chloé: Pojawia się
8. Ladyblog: Pojawia się 26. Lila: Pojawia się
9. La double vie d'Adrien: Tło 27. La Famille: Nieobecny/a
10. Ladybug vue par Adrien: Nieobecny/a 28. Kagami vue par Marinette: Nieobecny/a
11. Tikki: Nieobecny/a 29. Kagami vue par Adrien: Nieobecny/a
12. Maître Fu: Nieobecny/a 30. Papillon et les Akumatisés: Pojawia się
13. Plagg: Nieobecny/a 31. Luka vu par Marinette: Nieobecny/a
14. Les copines: Nieobecny/a 32. Nouveaux Pouvoirs: Nieobecny/a
15. Max: Nieobecny/a 33. Nouveaux Héros: Nieobecny/a
16. Nino: Pojawia się 34. Nathalie vue par Gabriel: Pojawia się
17. Mylène: Pojawia się 35. Mayura et les Sentimonstres: Nieobecny/a
18. Alix: Tło 36. Les Sentiments: Pojawia się
Miraculum: Opowieści z Paryża
Czołówka: Pojawia się
1. Répétition: Nieobecny/a 4. L'exposé: Nieobecny/a
2. Inspiration: Nieobecny/a 5. Le carnet: Nieobecny/a
3. Grosse journée: Nieobecny/a

Ciekawostki[]

Serialowe[]

  • W piosence tytułowej, gdy Marinette upada, Chloé się śmieje, a Sabrina ze smutkiem patrzy się na nią. Dowodzi to, że nie jest tak złośliwa, jak jej przyjaciółka.
  • Jej numer telefonu to: +33615248.
  • Broszka, którą dostała od Chloé, jest bardzo podobna do tej, którą miała Emilie Agreste. Została ona zaprojektowana przez Gabriela Agreste.
  • Uwielbia piłkę nożną.

Pozostałe[]

  • W książce wydanej przez ZagStore można zobaczyć, że ma 130 cm wzrostu[3].
  • Pierwotnie, Chloé i Sabrina miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki[4].
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane[5].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement