FANDOM

Sabrina Raincomprix Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria Władca Ciem Ikona Sabrina (webisod) 

A, jasne, sorki. Ty jesteś genialna, Chloé. To kiedy mamy… znaczy masz zamiar to zrobić?
— Sabrina; Pan Gołąb

Sabrina Raincomprix – uczennica szkoły Collège Françoise Dupont. Jest najlepszą przyjaciółką Chloé Bourgeois.

W odcinkach Antybiedrona oraz Miraculia Władca Ciem wykorzystuje jej negatywne emocje, przez co za sprawą Akumy dziewczyna zmienia się w super-złoczyńcę.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Sabrina jest cicha, trochę nieśmiała oraz bardzo lojalna i potulna wobec Chloé. Stara się zaimponować swojej przyjaciółce i zawsze staje po jej stronie, aby jej pomóc oraz wykonuje jej polecenia, nawet jeśli musiałaby coś ukraść. Pomimo tego, że jest źle traktowana i zastraszana przez Chloé, nadal uważa ją za przyjaciółkę. Czuje się winna, kiedy popełni jakiś błąd. Jej wizja przyjaźni jest zniekształcona. Uważa, że powinna być oddana swojemu przyjacielowi, na przykład odrabiając za niego pracę domową lub samodzielnie robiąc wspólny projekt. Odczuwa smutek, kiedy Marinette nie chce przyjąć wykonanego przez nią zadania. Słysząc od Chloé, że oprócz niej Sabrina nie ma nikogo, cieszy się, kiedy Marinette nazywa ją przyjaciółką. Wówczas jest w stanie przeciwstawić się Chloé, jednak ulega, kiedy dziewczyna chce przekupić ją beretem. W odcinku Ilustrachor można zobaczyć, że jest ona świadoma tego, że Chloé ją wykorzystuje.

ZnikawicaEdytuj

Jako super-złoczyńca jest podła i nienawistna. Chce za wszelką cenę upokorzyć Chloé i zemścić się na dziewczynie za to, co jej zrobiła.

MiraculiaEdytuj

Przepędzona przez Chloé Bourgeois z powodu braku mocy, jako Miraculia chce znowu stać się ze swoją przyjaciółką jedną drużyną. Super-złoczyńca przeciwstawia się Biedronce chcąc chronić swoją jedyną przyjaciółkę. Jest ona bardzo pewna swoich umiejętności i podchodzi do przeciwnika w sposób lekceważący, papugując jego zachowanie. Kradnie super-bohaterom ich moce, aby zaimponować tym Chloé i odzyskać jej przyjaźń oraz uwagę. Podekscytowana udaje się do przyjaciółki, aby znowu móc się bawić w super-bohaterów. Aby tego dokonać proponuje Chloé podarowanie mocy Biedronki.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Sabrina jest średniego wzrostu, ma rude włosy sięgające jej do ramion oraz oczy koloru morskiej zieleni.

Na włosach nosi białą opaskę, a na nosie ma brązowe okulary z grubą oprawką. Dziewczyna ubrana jest w zielony sweter bez rękawów. Można na nim zobaczyć fioletowe krzyżujące się pasy, które w miejscu zbiegu układają się w ciemniejsze romby. Po spód ubiera białą koszulę z długimi rękawami, a pod szyją zawiązuje czarną kokardę. Sabrina ubiera również niebieskie szorty, które przyozdabia brązowym paskiem oraz czarne getry z zielonymi rombami na przedzie. Na nogach nosi niebieskie skarpetki oraz białe buty z czarnymi wykończeniami.

ZnikawicaEdytuj

Jako super-złoczyńca Sabrina ma przydomek Znikawica – nie widać żadnej części jej ciała. W jednej ze scen można zobaczyć jedynie jej twarz, która jest koloru fioletowego.

MiraculiaEdytuj

Po zmianie w Miraculię skóra dziewczyny robi się jasnoróżowa, a usta są delikatnie różowe. Jej oczy zmieniają kolor na niebieski, a białka przybierają intensywnie różową barwę. Włosy złoczyńcy są koloru różowego, ułożone ku górze z niewielkim zawijasem na końcu. Twarz dziewczyny zasłania czarna maska z różowymi obszyciami dookoła.

Miraculia jest ubrana w czarny kostium jednoczęściowy bez rękawów, natomiast nogawki stroju kończą się w połowie łydek. Krawędzie stroju są obszyte różowym materiałem, a na piersi dziewczyny widnieje różowy pięciokąt z czarnym znakiem zapytania w środku. Kiedy skopiuje moc danej osoby, wówczas na jej stroju pojawia się znak super-bohatera, układając się w kształt spirali na całym kostiumie. Na rękach nosi różowo-czarne rękawiczki sięgające łokci, których krawędzie są obszyte różowym materiałem. Ubiera również czarne buty z różową podeszwą oraz krawędziami w tym samym kolorze.

RelacjeEdytuj

Chloé BourgeoisEdytuj

Antybiedrona Galeria (77)

Chloé i Sabrina przebrane za Biedronkę i Czarnego Kota

Dziewczyna jest najlepszą przyjaciółką Sabriny. Chloé nazywa ją dziewczyną na posyłki, ponieważ wie, że jej przyjaciółka zrobi wszystko, co jej rozkaże. Nieważne, czy chodziłoby o kradzież projektu, czy o ośmieszenie Marinette przed innymi. Sabrina pomaga również przyjaciółce skraść serce Adriena, w którym panna Bourgeois jest zakochana. Mimo złego traktowania Sabriny przez Chloé, tak naprawdę bardzo ją lubi. Nawet gdy jest odtrącana przez dziewczynę, bardzo się cieszy kiedy Chloé jej wybacza i znowu mogą się przyjaźnić. Sabrina bardzo lubi bawić się ze swoją przyjaciółką w przebieranki, gdzie odgrywa rolę Czarnego Kota, a Chloé przebiera się za Biedronkę. Udają wówczas, że pokonują super-złoczyńców jako drużyna.

Roger RaincomprixEdytuj

Sabrina bardzo kocha swojego ojca. Jako jedyna w odcinku ArcyGlina rozpoznała swojego ojca pod postacią super-złoczyńcy.

Marinette Dupain-ChengEdytuj

Ilustrachor (59)

Sabrina i Marinette

Sabrina nie ma szczególnych związków z Marinette. W odcinku Ilustrachor była wyjątkowo miła dla dziewczyny, ponieważ zgodziła się, aby zrobić z nią projekt do szkoły na fizykę. Kiedy jednak Marinette odmówiła spotkania, ponieważ „wyskoczyło jej coś ważnego”, Sabrina zezłościła się na nią, porównując do Chloé. Ostatecznie, pomimo że potem wybaczyła Marinette, Sabrina i tak zrobiła projekt z Chloé.

ZdolnościEdytuj

Jako Znikawica dziewczyna jest całkowicie niewidoczna.

Jako Miraculia, super-złoczyńca może zabierać umiejętności wszystkich super-bohaterów oraz wykorzystywać je według własnego uznania oraz potrzeb. Może ona korzystać z super-mocy bez troski o detransformację.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Została dwukrotnie zaakumowana z winy Chloé Bourgeois, która za pierwszym razem udawała, że nie widzi córki policjanta, a za drugim razem nakrzyczała na przyjaciółkę, będąc wściekłą z powodu namolności Sabriny.
    • Za pierwszym razem Akuma ukryła się w jej broszce, którą dostała od Chloé. Po jej zniszczeniu Chloé podarowała jej nową.
    • Drugi raz Akuma wniknęła w jej replikę Kociego Kija.
  • W piosence tytułowej, gdy Marinette upada, Chloé się śmieje, a Sabrina ze smutkiem patrzy się na nią. Dowodzi to, że nie jest tak złośliwa, jak jej przyjaciółka.
  • W odcinku Ilustrachor możemy poznać jej numer telefonu: +33615248.
  • Broszka, którą dostała od Chloé, jest bardzo podobna do tej, którą miała Emilie Agreste. Została ona zaprojektowana przez Gabriela Agreste.

Pozostałe Edytuj

  • W książce wydanej przez ZagStore można zobaczyć, że ma 130 cm wzrostu[3].
  • Pierwotnie, Chloé i Sabrina miały być w trio razem z Alix, co było nawiązaniem do głównej trójki (Sam, Clover i Alex) z serialu Odlotowe agentki[4].
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane[5].

PrzypisyEdytuj

  1. przez Chloé
  2. przez Chloe
  3. https://www.instagram.com/p/B8igwGRqQDf/
  4. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/674293643944067072

Zobacz też...Edytuj