Sabine Cheng OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria 

Nie może być tak, że włazicie wszędzie z kamerą nie szanując naszej prywatności. Nasza córka bardzo się tym zdenerwowała. To jest niedopuszczalne!
— Sabine; Komplikatorka

Sabine Cheng – jest matką Marinette i żoną Toma Dupaina. Razem z nim prowadzi cukiernio-piekarnię w Paryżu.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Sabine jest delikatną, miłą, kochającą swoją rodzinę osobą, która ma ciepłe stosunki wobec innych ludzi. Lubi się droczyć ze swoją córką. Można to zobaczyć w odcinku Bańkor, kiedy ostrzega Marinette, że podczas sprzątania pokoju córki może natknąć się na jej prywatne rzeczy. Mimo swojej delikatnej natury jest również waleczna i potrafi się bronić. Bez namysłu przerywa program telewizyjny stając w obronie swojej córki, aby uchronić prywatność swojej rodziny.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Sabine jest chińskiego pochodzenia. Posiada ona krótkie, czarne włosy z niebieskimi refleksami i grzywką zaczesaną na prawy bok, a jej oczy są koloru szarego.

Nosi białą tunikę stylizowaną na Qipao w czerwono-czarno-złote wzory z motywem kwiatowym oraz luźne spodnie w kolorze ametystowym ze ściągaczami na wysokości kostek. Na nogach ma ubrane czarno-białe buty.

Rodzina[edytuj | edytuj kod]

Marinette Dupain-ChengTom DupainGina DupainRolland DupainSabine ChengWang ChengDrzewo genealogiczne rodziny Dupain-Cheng

Występowania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Serialowe[edytuj | edytuj kod]

Zdjęcie ślubne

  • Za czasów młodości, w dniu ślubu, miała włosy sięgające bioder.
  • Jest również nazywana Sabine Dupain-Cheng.
  • Jej numer telefonu to +33690250.
  • W odcinku Miraculous: Legenda o Smoczycy z Szanghaju Wang wspomina, że jej prawdziwe imię to Xia Ping. Kobieta zmieniła swoje imię po wyjeździe do Francji.

Pozostałe[edytuj | edytuj kod]

  • W książce wydanej przez ZagStore można zobaczyć, że ma 130 cm wzrostu[1].
  • Została nazwana na cześć dziewczyny Thomasa Astruca – pół Chinki – pół Francuzki.[2]
  • Pochodzi z Wenzhou, z Chin.[3]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]