FANDOM

SzablonKomiks

Ta strona poświęcona jest postaci komiksowej adaptacji serii. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Rybak — postać z komiksu The Trash Krakken. Staje się on następną ofiarą Władcy Ciem.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Jest on miłym mężczyzną, jednak traci cierpliwość gdy ktoś zanieczyszcza wodę, przeszkadza mu w połowach ryb lub bawi się w wodzie.

SilurusEdytuj

Jako super-złoczyńca jest mściwy, dumny i wściekły. Jest on przekonany, że Sekwana jest przeznaczona jedynie dla wędkarzy, nie dla zwykłych ludzi lub sportowców, jak na przykład pływaków. Tych, którzy przerywają jego połowy, jest w stanie nawet utopić.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Jest on wysokim mężczyzną o ciemnej karnacji, brązowych włosach oraz ciemnych oczach. Mężczyzna jest ubrany w biały T-shirt, na który nakłada kamizelkę w kolorze kremowym. Znajdują się na niej cztery kieszenie. Nosi również kapelusz wędkarski w tym samym kolorze. Oprócz tego nosi ciemno zielone spodnie oraz brązowe gumowce sięgające kolan.

SilurusEdytuj

Jego skóra oraz oczy przybierają odcień żółci. Super-złoczyńca ubrany jest w morską bluzkę z żółtymi akcentami, ciemnoniebieskie spodnie łączące się z butami oraz rękawiczki w tym samym kolorze, które sięgają jego łokci. Twarz zakrywa maska w ciemnoniebieskim kolorze, która łączy się z bluzką. Przy policzkach można ujrzeć wąsy charakterystyczne dla ryb sumowatych. Na głowie oraz grzbiecie ma żółte płetwy.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Silurus pochodzi od rodzaju ryb sumokształtnych o tej samej nazwie.

Zobacz też...Edytuj