FANDOM

Rose Lavillant Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria Władca Ciem Ikona Rose (webisod) 

Dość tego, Marinette! Koniec z piknikami i chodzeniem do kina, zanim nie dasz mu prezentu! (...) Jak Adrien ma się domyślić, co do niego czujesz, jeżeli nie dasz mu prezentu?
— Rose; Biały Kot

Rose Lavillant – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont oraz najlepsza przyjaciółka Juleki.

W odcinkach Wonna Księżniczka oraz Félix zostaje opętana przez Akumę, zmieniając dziewczynę w super-złoczyńcę.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Rose jest słodka, naiwna oraz wesoła. Z natury jest bardzo optymistyczna oraz radosna. Zawsze stara się wszystkim pomóc (np. w odcinku Czasołamaczka starała się uspokoić Alix). Lubi rozdawać kanapki kolegom i koleżankom z klasy, a także dzielić się napojami. Dba o wszystkich dookoła siebie i okazuje wiele wdzięczności. Jest bardzo wrażliwa i strachliwa. Początkowo chciała zostać przewodniczącą klasy, jednak szybko się wycofała, kiedy Chloé zaczęła jej grozić. Jej życzliwość może czasami być jej słabszą stroną. Wierzy, że miłość zawsze przezwycięża nienawiść. Jest bardzo przyjacielska i romantyczna. Kiedy jej przyjaciołom grozi niebezpieczeństwo, jest bardzo odważna. Miłość jest dla niej czymś bardzo poważnym. W odcinku Biały Kot zaczyna krzyczeć na Marinette, aby w końcu ta podarowała prezent Adrienowi.

Wonna KsiężniczkaEdytuj

Jako Wonna Księżniczka robi wszystko, aby zdobyć Księcia Ali'ego. Ma na jego punkcje obsesję i nic jej nie powstrzyma przed osiągnięciem celu. Nazywa go swoim "księciem" i planuje go poślubić. Pragnie uczynić Paryż swoim królestwem, a ludzi śpiewającymi poddanymi. Zachowuje się jak księżniczka i oczekuje, że inni będą ją tak traktować. Każdego, kto stanie jej na drodze, uczyni swoim sługą. Uwielbia również śpiewać oraz każe śpiewać tym, nad którymi na kontrolę.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Rose to bardzo dziewczęca nastolatka o niebieskich oczach. Posiada ona krótkie blond włosy oraz grzywkę, która swobodnie opada na jej czoło.

W ubiorze dziewczyny przeważa kolor różowy. Jest ona ubrana w jasnoróżową tunikę z poziomymi paskami w ciemniejszym odcieniu różu. Bluzka posiada krótkie rękawki. Na tyle bluzki można dostrzec nadruk przedstawiający anielskie skrzydła. Dodatkowo Rose wokół bioder przeplata ciemnoróżowy sznurek. Ubiera ona również ciemnoróżową spódnicę złożoną z dwóch warstw, których końce są w kolorze jaśniejszego różu. Do tego zakłada białe leginsy sięgające poniżej kolana oraz różowe sandały wykonane z pasków. Prawy nadgarstek zdobi różowymi bransoletkami.

Wonna KsiężniczkaEdytuj

Skóra Wonnej Księżniczki przybiera zielony kolor. Po zaakumowaniu również oczy dziewczyny zmieniają swój kolor na fiolet, a białka stają się różowe. Złoczyńca maluje swoje usta na intensywnie różowy kolor. Różowe włosy Wonnej Księżniczki są upięte w wysoki kok, a na jej czoło luźno opada grzywka, której końce mają jasnoróżową barwę. Jej kok swoim wyglądem przypomina flakonik perfum. Jest on spięty czarną ozdobą, która przylega do włosów, a praz całą jego długość przechodzą czarne pasy. Z koka wychodzi czarny, długi wężyk, który zakończony jest różową kitką. Twarz złoczyńcy zasłania czarna maska, która z lewej strony przyozdobiona jest czarnym zawijasem.

Wonna Księżniczka ubrana jest w czarnym kombinezon, który pokrywa całe jej ciało. Górna część stroju ma jednolity kolor, a na jej piersi widnieje różowe logo złoczyńcy - chmurka perfum. Rękawki stroju są bufiaste z różowymi liniami. Dalsza część rękawa, połączona z rękawiczkami, posiada już jednolity kolor. Dolną część kreacji stanowią czarne, bufiaste spodenki, które przyozdobione są różowymi liniami oraz zakończone ściągaczami. Buty złoczyńcy, połączone z rajtuzami, są koloru czarnego, na wysokim obcasie. Czubki butów mają różowy kolor. W ręki Wonna Księżniczka dzierży czarno różowy pistolet stylizowany na flakon perfum.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowana po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

Jako jedna z Trio Sprawiedliwych, Wonna Księżniczka pragnie zemścić się na Adrienie za to, że potraktował ją w tak okropny sposób, raniąc przy tym jej uczucia. Jest przekonana, że to właśnie Adrien wysłał wiadomość w odpowiedzi na wiadomość. Kiedy prawda wychodzi na jaw, iż to wina Félixa, od razu zmienia swój cel, aby ukarać winnego. W swoich działaniach jest bardzo stanowcza i nie zwraca uwagi na bezpieczeństwo innych osób. Jej celem jest ukaranie każdego, kto tylko stanie na jej drodze.

RelacjeEdytuj

Juleka CouffaineEdytuj

Juleka jest najlepszą przyjaciółką Rose. Trzymają się razem na przerwach, siedzą razem w ławce na lekcjach, pomagają sobie w trudnych chwilach, a także robią wspólnie projekty.

Książę AliEdytuj

Rose uwielbia księcia za jego dobroczynność. Jest w nim zakochana i jest jego wielką fanką.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

  • Jest wielką fanką Księcia Aliego.
  • Jest leworęczna.
  • Dawniej miała długie włosy. Możemy to zobaczyć w odcinku Reflekta.
  • Na Festiwalu Muzyki wystąpiła w zespole Kocia muza jako wokalistka, wraz z Luką, Juleką, Ivanem i Adrienem.
  • W polskiej wersji językowej w odcinku "Czasołamaczka" i "Lisica" miała inny głos.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Wonnej Księżniczki.
  • W odcinku Biały Kot okazuje się, że posiada pluszowego jednorożca o imieniu Królewna Stokrotka.

PozostałeEdytuj

  • "Rose" w języku francuskim oznacza różowy, lub różę.
  • Thomas Astruc na swoim Twitterze ujawnił jej nazwisko, wcześniej było ono nieznane.[3]
  • Fani będą mogli ponownie ujrzeć Wonną Księżniczkę w 3 sezonie.[4]
    • Złoczyńca pojawił się w odcinku Gracz 2.0.
  • Według opisu webisodu Rose na stronie TF1, dziewczyna pomaga swojej babci w herbaciarni La Vie en Rose.[5]

PrzypisyEdytuj

  1. Pseudonim z odcinka Bobogigant
  2. Przez Chloé w odcinku Miś Goryczek
  3. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/755033027823046656
  4. https://www.youtube.com/watch?v=tBGO07cb0Aw&feature=youtu.be&t=1458
  5. https://www.tf1.fr/tf1/miraculous/videos/webisopde-n-20-rose-secrets.html

Zobacz też...Edytuj

nie jest zaliczana