FANDOM

 Rose (webisod) Biedronka Logo Rose (postać) Czarny Kot Logo Transkrypt 
Oprócz tego Rose ma wielki talent pisarski. Pisze słowa dla Kociej Muzy, takiego zespołu. Jest w nim też wokalistką [...]

Rose - dziesiąty webisod 2 sezonu serii Miraculum: Sekrety oraz dwudziesty webisod ogółem numeracji francuskiej. Dodatkowo jest to pierwszy odcinek numeracji polskiej.

OpisEdytuj

Rose pomaga swojej babci w herbaciarni La Vie en Rose w pobliżu szkoły. Niezwykle romantyczna, marzy jedynie o jeździe konnej pod tęczą z czarującym księciem. Rose zawsze widzi dobrą stronę: wszystko jest piękne, niezwykłe, wspaniałe i zbyt dobre. Nic dziwnego, wszystko jest pozytywne i Rose![1]

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Poboczne postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W webisodzie wykorzystano urywki takich odcinków jak: Wonna Księżniczka, Miś Goryczek, Mrożownik, Melobestia, Bańkor, Rewersor, Kapitan Hardrock oraz Nawałnica.
    • Urywek animacji, w którym Marinette pisze w swoim pamiętniku, pochodzi z odcinka "Gracz".
      • Ze sceny został usunięty model Tikki.
  • To pierwszy odcinek serii, który miał swoją premierę światową w języku angielskim.
  • Jest to pierwszy webisod, w którym Marinette spogląda na telefon i pośpiesznie zamyka pamiętnik.
  • Jest pierwszym odcinkiem wyemitowanym w Polsce.

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.tf1.fr/tf1/miraculous/videos/webisopde-n-20-rose-secrets.html

Zobacz też...Edytuj