Advertisement

Rocketear – siedemnasty odcinek czwartego sezonu i dziewięćdziesiąty piąty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Gloob[]

Ukrywanie sekretów oraz prawdziwej tożsamości jest bardzo trudne i Alya wkrótce się o tym dowie. Zmuszona do okłamywania Nino, Alya jest zdezorientowana i w końcu pozwala mu uwierzyć, że jest zakochana w Czarnym Kocie. Nino zrobi wszystko, aby zemścić się na super-bohaterze. Oczywiście Papillombre wykorzysta tę sytuację[1].

Zapowiedzi[]

5 czerwca 2021 roku reporterka Lindalee Rose udostępniła na swoim Instagramie scenę z nadchodzącego odcinka, na którym widać przytulonych do siebie Nino i Alyę w pokoju dziewczyny[2].

6 lipca 2021 roku oficjalny kanał Miraculous Ladybug opublikował zwiastun odcinka[3].

7 lipca 2021 roku, po premierze odcinka Sentibubbler stacja Mundo Gloob opublikowała drugi zwiastun odcinka na ich kanale telewizyjnym oraz kanale na YouTube[4].

10 lipca 2021 roku kanał Gloob opublikował w swojej ramówce opis odcinka.

13 lipca 2021 roku, w dniu premiery, Gloob opublikował minutowy fragment odcinka[5].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Premiera odcinka miała miejsce 13 lipca 2021 roku w Brazylii[6].
  • W tym odcinku Adrien dowiaduję się o tym, że Alya jest Rudą Kitką, a Nino Pancernikiem.
  • Po raz drugi dana osoba samodzielnie zerwała więź z Papillombre już po zaakumowaniu, tym samym powracając do swojej pierwotnej formy.
  • Ruda Kitka zyskuje nowy kostium, który jest powiązany z jej nową rolą – pomaga Biedronce z ukrycia. Kostium dostosował się do tego celowo, ponieważ to bohater decyduje o tym, jak będzie wyglądał[7].
    • Drugi człon nowego imienia lisiej bohaterki furtive można z języka francuskiego przetłumaczyć jako potajemny, ukradkowy lub niewidzialny, co odnosi się do tego, że Rena Furtive działa w tajemnicy.
    • Zdradzono również dokładne zadanie Alyi. Jej nowym obowiązkiem jest chronić super-bohaterów, aby nie wpadli w pułapkę Papillombre oraz śledzenie go, gdyby pojawił się osobiście.
  • Na początku odcinka Bob Roth chce kupić dinozaury i założyć tematyczny park rozrywki, co jest nawiązaniem do serii filmów pt. Park Jurajski.
  • Strój detektywa oraz zorganizowane przez Nino pomieszczenie nawiązuje do serii o Sherlocku Holmesie.
  • Adrien gniewa się, ponieważ Alya i Nino znają swoje sekretne tożsamości, chociaż on sam nie może poznać prawdziwej tożsamości Biedronki, mimo bycia jej partnerem. Potwierdzono, że jego uczucia będą miały znaczenie w przyszłości[8] i widz odczuje związane z tym konsekwencje[9].
  • Nino w rozmowie z Adrienem wspomina, że Biedronka dała jemu i Alyi Miracula w tym samym czasie, dzięki czemu dowiedzieli się o drugiej tożsamości. Nawiązuje to do odcinka Asystura (Dzień Bohaterów - część 1).
  • Angielska nazwa odcinka to połączenie słów rocketeer czyli rakietowiec i rocket oznaczające rakietę oraz tear czyli łza.
    • Francuska nazwa jest połączeniem słów larme czyli łza oraz L'arme ultime co oznacza broń ostateczną.
  • Według Feri González, by zrozumieć fabułę Rocketear, trzeba najpierw obejrzeć odcinek Optigami[10].

Przypisy[]

Zobacz też...[]