• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat styczniowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Ukazał się już trzynasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Konkursy świąteczne dobiegły końca, a Wikiowym Mikołajem została XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Risk OficjalneLogoMiraculum (6).png Błędy w animacji 

Risk – dwudziesty piąty odcinek czwartego sezonu i sto trzeci odcinek serialu ogółem. Pierwsza część odcinka specjalnego Shadow Moth's Last Attack.

Opis[]

Wkrótce

Zapowiedzi[]

8 października 2021 roku stacja RTS w e-mailu zdradziła tytuły brakujących odcinków czwartego sezonu. Tego samego dnia Feri González potwierdziła prawdziwość tytułów[2].

18 listopada 2021 roku stacja Gloob wyemitowała Alerta Miraculous, gdzie pokazano kadr przedstawiający super-złoczyńcę pojawiającego się w odcinku[3].

10 grudnia 2021 roku ukraińska stacja PlusPlus udostępniła zwiastun sezonu[4], gdzie ukazano również fragmenty pochodzące z tego odcinka[5].

17 grudnia 2021 roku w czasie trwania Israel Mobile Summit 2021 firma Zag przedstawiła kulusekundowy fragment z finałowego odcinka, w którym można zobaczyć dziecko zmieniające się w super-złoczyńcę[6].

28 grudnia 2021 roku stacja Gloob wyemitowała zwiastun, który zawierał sceny odcinka Kuro Neko oraz finału sezonu[7].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement