FANDOM

 Reflekta Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Reflekta Galeria (78)
Reflekta

Reflekta
Reflekto, ja jestem Władca Ciem. Od tej chwili ludzie będą widzieć wyłącznie ciebie. Nikt już nigdy więcej cię nie zignoruje.

Reflekta – dwudziesty pierwszy odcinek serialu.

Opis Edytuj

Juleka, przybita faktem, że nie widać jej na zdjęciu klasowym, akumuje w złowieszczą Reflektę, która wszystkich, nawet Czarnego Kota, zmienia w samą siebie.

StreszczenieEdytuj

W szkole trwają własnie zdjęcia klasowe. Marinette jest zachwycona faktem, że będzie na jednym zdjęciu z Adrienem, mimo że są to jedynie klasowe zdjęcia. Za Alyą oraz Marinette pojawiają się dwie dziewczyny z ich klasy. Juleka opowiada o swoim fatum, które prześladuje ją o wielu lat - zdjęcia, na których się znajduje nigdy nie wychodzą. Rose pociesza swoją przyjaciółkę twierdząc, że tym razem będzie inaczej, natomiast Marinette zrobi wszystko, aby nie było żadnej wpadki. Następną klasą szykującą się do zdjęć jest klasa pani Bustier. Vincent, fotograf, ustawia uczniów do fotografii. Chloé ma zająć miejsce w drugiej ławce, na co się nie godzi.
Reflekta Galeria (45)
Jej zdaniem powinna stać tuż obok Adriena. Vincent ignoruje jej słowa i wyznacza dane miejsce. Ostatnią osobę została Juleka, której nie wyznaczono miejsca. Marinette przypomina o swojej przyjaciółce fotografowi. Fotograf orzed wykonaniem zdjęcia zmienia swoją koncepcję i zaczyna przestawiać uczniów. Chloé zaczyna bić się z Juleką o miejsce obok Adriena. Kiedy zostaje upomniana, zaczyna się buntować. Zdjęcie ma być już wykonane, kiedy w ostatniej chwili w aparacie pada bateria. Juleka prosi nauczycielkę o wyjście do toalety. Na rozkaz Chloé Sabrina rusza za dziewczyną, aby nie dotarła na klasowe zdjęcie i zamyka w kabinie toalety. Wykorzystując to Chloé ustawia się tuż obok Adriena. Marinette zatrzymuje fotografa, ponieważ na zdjęciu brakuje Juleki. Reszta uczniów zaczyna ją popierać. Panna Bourgeois przekonuje dyrektora, aby zdjęcie nie było już powtarzane.
Reflekta Galeria (53)

Rose poszukuje swojej przyjaciółki. Płaczącą dziewczynę znajduje zamkniętą w toalecie. Juleka czuje się niewidzialna dla innych osób i ucieka ze szkoły. Jej smutek postanawia wykorzystać Władca Ciem, posyłając swoją Akumę. Rose opowiada o całym zajściu swoim przyjaciółkom. Marinette nie jest tym zadowolona i chce zdjąć z Juleki klątwę. Rozmyśla plan, aby wykonać nowe zdjęcie. Chloé słysząc to postanawia zainterweniować, aby nie stracić zdjęcia z Adrienem. W tym samym czasie smutna Juleka ukrywa się w parku. Kiedy w jej lusterko wnika Akuma, zamienia się w Reflektę. Marinette ukrywa się i zakrada do gabinetu dyrektora. Będąc na miejscu chce wykasować zdjęcie swojej klasy. Słysząc czyjeś kroki ukrywa się pod biurkiem. W szkole zjawia się zaakumowana Reflekta. Chcąc być zauważoną zaczyna zmieniać inne osoby w swoje podobizny. Reflekta zaczyna siać strach oraz spustoszenie. Celem super-złoczyńcy jest przede wszystkim Chloé, na której chce się zemścić. Widząc zamienionych uczniów Adrien zamienia się w Czarnego Kota. Kiedy zjawia się na boisku, jego obecność zostaje zdradzona przez Nino. Reflekta zaczyna atakować super-bohatera. Czarny Kota postanawia zmienić plan swojego działania. Używa Kotaklizmu, aby zniszczyć szafki przed wejściem do szkoły, jednak Reflekta go uprzedza, przez co zostaje zmieniony w jej podobiznę. Będąc w nowej skórze nie jest w stanie użyć swojej mocy.

Reflekta Galeria (113)

W gabinecie dyrektora nadal przebywają Chloé i Sabrina, a także Marinette ukrywająca się pod biurkiem. Córka burmistrza każe wyjść Marinette z ukrycia, wiedząc o jej obecności. Aby szantażować dziewczynę, Chloé pokazuje Marinette nagranie, na którym wchodzi do biura. Marinette grozi, że usunie zdjęcie. W zamian za zdjęcie Marinette żąda telefonu z nagraniem. Sabrina wyjmuje kartę z aparatu i podaje swojej przyjaciółce. Dziewczyny rozpraszają się słysząc krzyki. Marinette postanawia wykorzystać nieuwagę dziewcząt i zabiera kartę od aparatu. Chloé wraz z Sabriną poszukują dziewczyny. Tuż za panną Bourgeois zjawia się Reflekta, zamieniając ją w swoją podobiznę. Marinette zauważa super-złoczyńcę i chowając się w bibliotece zmienia się w Biedronkę. Orientuje się, że to właśnie Juleka stała się ofiarą Władcy Ciem oraz jego Akumy. Reflekta zaczyna atakować Biedronkę, przez co super-bohaterka zmuszona jest do ucieczki. Czarny Kot, zamieniony w kopię Reflekty, postanawia działać. W tym czasie Biedronka nadal ucieka przed super-złoczyńcą. W obronie bohaterki stają uczniowie, których dosięgnęła moc Reflekty i zmuszają złoczyńcę do ucieczki. Czarny Kot rozmawia ze swoją wspólniczką przekonując ją, że nie powinna sama stawać przeciwko Reflekcie. Bohaterka zgadza się i zabiera towarzysza razem ze sobą, kierując się do studia TVi.

Reflekta Galeria (172)

Reflekta zaczyna siać spustoszenie w Paryżu, przemieniając niewinnych ludzi w swoje kopie. Za pośrednictwem audycji na żywo Biedronka namawia mieszkańców Paryża, aby przebrali się, dzięki czemu będzie można rozpoznać prawdziwą Reflektę. Ofiarą super-złoczyńcy pada również André Bourgeois, burmistrz Paryża.

W studiu TVi Biedronka i Czarny Kot wyczekują na przybycie Reflekty, zwabiając ją do swoją pułapkę. Po pewnym czasie w studiu zjawia się Reflekta, a Biedronka szybko ją unieruchamia i niszczy lusterko. Ku jej zdziwieniu nic się nie dzieje. Biedronka orientuje się, że zostali oszukani przez swojego przeciwnika. Czarny Kot ostania przyjaciółkę przez Szczęśliwy Traf, od razu wiedząc co powinna zrobić z wyczarowanym aparatem. Każe wspólnikowi wyłączyć światło, przez co Reflekta traci orientację. Biedronka wykorzystuje aparat, aby oślepić przeciwnika. Kiedy z jej ręki znika lusterko, Biedronka niszczy zaakumowany przedmiot i za pomocą swoich mocy przywraca miastu dawny porządek.

Reflekta Galeria (237)

Marinette wraca do szkoły. Dziewczyna czuje się winna i chce zwrócić kartę do aparatu, którą wcześniej zabrała. Spotykając Chloé dziewczyna oddaje jej telefon, zaś Vincentowi zwraca brakującą kartę pamięci. Prosi go, aby powtórzyć zdjęcie klasowe. Vincent zgadza się na propozycję Marinette i organizuje sesję w pobliskim parku. Juleka dziękuje Marinette.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 21 lutego 2016 roku we Francji.
  • Klątwę, o której mówi Juleka, można zobaczyć w piosence przewodniej, kiedy Nino zasłania twarz dziewczyny ręką.
  • W odcinku można zobaczyć wygląd postaci z poprzednich lat.
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawiają się Alix Kubdel i Kim Chiên Lê.
  • Zostało ujawnione, że w szkole Collège Françoise Dupont jest przynajmniej 16 klas.
  • Na karcie końcowej widać jak Kim robi zza głowy Marinette „króliczka”.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor