FANDOM

 Rakieta Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Startrain (392)
Rakieta

StarTrain
Jest w kosmosie [Adrien], a ja nic nie mogę zrobić. (...) Życie mojego syna w rękach moich wrogów. Ironia losu.

Rakieta - piętnasty odcinek 3 sezonu i sześćdziesiąty siódmy odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Mama Maxa zostaje zaakumowana w Rakietę. Teraz, będąc za sterami latającego pociągu, chce spełnić swoje marzenie o zostaniu astronautą.[1]

StreszczenieEdytuj

Późnym wieczorem po skończonej misji Marinette przekazuje mistrzowi Fu Miraculum Lisa. Gdy dziewczyna ma wyjść z mieszkania Strażnika, Tikki zatrzymuje swoją właścicielkę wspominając o szkolnej wycieczce. Nastolatka zaprzecza wiedząc, że nie może jechać ze swoimi przyjaciółmi. Mistrz z ciekawością pyta Marinette o wycieczkę szkolną. Mężczyzna przekazuje dziewczynie Miraculum Konia, aby w razie wypadku mogła wrócić do Paryża przyznając, że nawet bohaterowie muszą się zabawić. Następnego dnia ochroniarz rodziny Agreste podwozi Adriena pod szkołę, jednak nastolatek szybko zmienia kierunek, aby móc jechać na szkolną wycieczkę. W tym samym czasie Sabrina wraz z ojcem jedzie samochodem, śpiesząc się na pociąg do Londynu. Przy każdej okazji Roger denerwuje się widząc, że ludzie nie przestrzegają panujących w mieście zasad. Jego gniew zostaje wyczuty przez Władcę Ciem, który wysyła do policjanta Akumę. Przy następnej okazji Sabrina po raz kolejny zatrzymuje i pośpiesza swojego ojca, aby nie spóźnić się na pociąg. Władca Ciem wyczuwa, że gniew mężczyzny maleje. W innej części Paryża Claudie, mama Maxa, podwozi swojego syna, Marinette oraz Alyę do miejsca, z którego ma odjechać pociąg. Sama z niecierpliwości czeka na ważną wiadomość, jednak nie daje tego po sobie poznać. W końcu proponuje nastolatkom, aby zwiedzili kabinę nowoczesnego pociągu, którym pojadą. Uczniowie zauważają biegnącego Adriena, a Marinette oznajmia, że dzięki jego obecności wycieczka będzie jeszcze wspanialsza. Nastolatka zauważa również wysiadający z autobusu Nino, który jest zdziwiony obecnością swojego przyjaciela. Adrien oznajmia, że udaje się na wycieczkę wbrew woli swojego ojca.

Pani Kante tłumaczy swojemu synowi, Marinette oraz Alyi jak działa nowoczesny pociąg StarTrain. Claudie zdradza przyjaciółkom Maxa, że lubi swoją obecną pracę, jednak od zawsze chciała zostać astronautą. Do tej pory nie mogła spełnić swoich marzeń ze względu na syna, jednak po tak wielu latach postanowiła przystąpić do egzaminu na astronautę. Max pociesza swoją mamę twierdząc, że wiadomość jeszcze do niej nie dotarła, jednak jest pewny, że kobieta zda egzamin. Tymczasem Roger pomaga swojej córce wypakować walizkę. Przypadkowo ją wywracając i otwierając mężczyzna dopytuje córkę, po co potrzebuje tyle rzeczy na jednodniową wycieczkę. Sabrina zdradza mu, że wszystkie to robi dla Chloe. Roger jest dumny z nastolatki, że działa dla dobra innych osób. W walizce zostaje zamknięta również Akuma, która nie zostaje przez nikogo zauważona. Władca Ciem przez te wydarzenia nie jest w stanie wyczuć Akumy, nad którą traci kontrolę. W tym czasie Sabrina dociera już do pociągu, gdzie spotyka Chloe oraz panią Bustier. Nastolatka uspokaja nauczycielkę mówiąc, że zaniesie rzeczy Chloe do pierwszej klasy, po czym dołączy do reszty uczniów. Zajmując swoje miejsce Chloe wygania Sabrinę z przedziału. Po chwili jednak dzwoni do niej przypominając o opuszczeniu siedzenia oraz opasce na oczy, po czym znowu ją odsyła.

Marinette z maślanymi oczami przygląda się Adrienowi, który siedzi przed nią. W końcu głośno ziewa, przez co uczniowie zaczynają się głośno śmiać. Alya doradza swojej przyjaciółce, aby przy chłopaku była bardziej naturalna i przestała planować różne sytuacje. Po przedziale przejeżdża robot serwujący, rozdając uczniom napoje. Tymczasem Claudie po raz kolejny sprawdza pocztę, oczekując ważnej wiadomości. Kiedy tylko Marinette zasypia, Alya prosi Adriena, aby ten zamienił się z nią miejscem. Chłopak zgadza się na to i siada tuż obok Marinette. Kiedy zajmuje nowe miejsce, śpiąca Marinette osuwa się na jego ramię nie przerywając snu. Chłopak uśmiecha się nieśmiało i sam wtula się w przyjaciółkę. Zafascynowana Alya zwraca uwagę wszystkich dziewcząt w wagonie, aby mogły to zobaczyć. Jedynie Lila nie jest zadowolona z takowego obrotu spraw, chcąc im jak najszybciej przerwać. Zanim jednak obudzi nastolatków, zostaje zatrzymana przez Alyę. Sabrina oferuje swoją pomoc. Przez cały ten czas pni Kante systematycznie sprawdza wiadomości. W odpowiednim czasie informuje pasażerów, że pociąg będzie jechał pod morzem. Sabrina udając się do pierwszej klasy wyciąga walizkę, w której ukryła się Akuma, jednak motylowi nie udaje się wydostać na zewnątrz. Zdenerwowana Chloe zatrzymuje swoją przyjaciółkę mówiąc, aby dała jej herbaty. Przy następnej okazji Akuma wylatuje na zewnątrz, siejąc panikę wśród pasażerów. Jedyną spokojną osobą jest Chloe ogłaszając, że jest ona Królową Pszczół i wie, co powinna zrobić. Wszyscy pasażerowie z przedziału uciekają, a Akuma zostaje zamknięta za drzwiami. Zgromadzeni ludzie coraz żywiej zaczynają rozmawiać o pojawieniu się Akumy. Słowa te dobiegają również do Marinette, jednak dziewczyna zdaje się tym nie przejmować, a widząc, że jest blisko Adriena uśmiecha się tylko i ponownie zamyka oczy. Alya i Nino postanawiają sprawdzić, czy w pociągu rzeczywiście pojawiła się Akuma/, jednak nie zauważają nigdzie podejrzanego motyla. Akuma niepostrzeżenie przedostaje się do wentylacji, kierując się do kabiny motorniczego. Jego następną ofiarą staje się Claudie, zmieniając się w super-złoczyńcę. Rakieta ogłasza, że planuje wzbić pociąg w kosmos, aby przemierzać galaktykę. Pasażerowie zaczynają się coraz bardziej martwić. Wiadomości o zaakumowanym złoczyńcy docierają również do Gabriela. Nathalie z przykrością oznajmia, że na pokładzie pociągu znajduje się również Adrien. Postawa projektanta zmienia się i sam ma nadzieję, że jego syn zostanie uratowany przez super-bohaterów.

Uczniowie ostrożnie przemieszczają się po pociągu towarzysząc Maxowi. Chłopak chce przekonać swoją mamę, aby wróciła na Ziemię, jednak Rakieta jest zbyt podekscytowana kosmicznymi podróżami. Marinette wpada na pomysł, aby odzyskać kontrolę nad pociągiem. Pozostali uczniowie zgadzają się z nią, kiedy jednak nastolatkowie przemieszczają się dalej, Adrien ucieka. Wszystko to widzi Rakieta i robi wszystko, aby zatrzymać potencjalnych przeciwników. Jedynie Marinette udaje się pozostać w przedziale. Korzystając z okazji zmienia się w Biedronkę. Wychodząc z łazienki spotyka Czarnego Kota tłumacząc, w jaki sposób dostała się na pokład pociągu. Super-bohaterowie muszą się śpieszyć, aby powstrzymać złoczyńcę i złapać Akumę. Biedronka i Czarny Kot w jednym z przedziałów proponując, aby przenieśli się do końcowych przedziałów. W końcu Rakieta zauważa intruzów na pokładzie, zamykając ich w przedziale. Z pomocą przychodzą im Max oraz Markov, otwierając drzwi. Biedronka proponuje, aby oboje udali się z nimi, by pomóc z pozostałymi drzwiami. W końcu chłopak zgadza się. Kiedy przekraczają następne drzwi, ich droga powrotna zostaje odcięta, a bohaterowie po raz kolejny uwięzieni. Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby znaleźć rozwiązanie z tej sytuacji. W tym samym Rakieta robi wszystko, aby odciąć Biedronce i Czarnemu Kotu drogę do głównej kabiny i podnosi temperaturę w przedziale. Przy pomocy robota udaje im się uciec. W następnej kabinie szyby zaczynają zamarzać, a tlen drastycznie spada. Aby Max mógł przetrwać w kabinie, Biedronka przekazuje mu Miraculum Konia, aby chłopak mógł zmienić się w Pegase oraz przedstawia swój plan. Trójka super-bohaterów podejmuje się wyzwania, wchodząc do następnego przedziału, w którym panuje niska temperatura. Kiedy super-bohaterowie są pochłonięci walką z dronami, Markov zamarza próbując otworzyć drzwi, jednak zostaje uratowany przez Szczęśliwy traf Biedronki. Super-bohaterowie przedostają się do kabiny Rakiety, niszcząc jej zaakumowany przedmiot, a z pomocą mocy Pegase teleportują pociąg na Ziemię. Biedronka dzięki swoim mocom oczyszcza Akumę i przywraca poprzedni porządek.

Caline Bustier woła uczniów informując, że pociąg za niedługo odjeżdża. W tym czasie Claudie czeka a peronie, niepewnie przyglądając się swojemu zegarkowi. Niepewnie klika w jego ekran, kiedy okazuje się, że dostała nową wiadomość. Widząc zbliżającego się Maxa powiadamia go, że udało jej się zdać test na astronautę. Kiedy uczniowie szykują się do odjazdu, Adrien dostaje wiadomość, że nie może jechać na wycieczkę. Marinette jest smutna widząc przez okno odchodzącego Adriena. Jej nastrój jednak szybko się zmienia, kiedy Alya pokazuje jej wspólne zdjęcie z chłopakiem.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Premiera odcinka miała miejsce 16 września 2019 roku w Kanadzie.[2]
  • W odcinku debiutuje postać Pegaza.
  • Początkowo to Roger Raincomprix miał zostać zaakumowany.
  • Markov, który otwiera drzwi, jest nawiązaniem do R2-D2 z Gwiezdnych Wojen.[3]
  • Odcinek zdradza, że Akuma może działać samodzielnie, jeśli nie będzie w zasięgu posiadacza Miraculum Motyla.
    • Rakieta nie otrzymuje rozkazów od Władcy Ciem, dlatego jej celem nie jest zdobycie Miraculi.
  • Alya zdradza, że działa również na innych blogach, nie tylko na Biedroblogu.
  • To pierwszy odcinek, w którym zostaje pokazana inna lokacja niż Paryż.
    • W odcinku można zobaczyć przestrzeń kosmiczną oraz Londyn.
  • To drugi odcinek, w którym Chloé Bourgeois nosi zimowy strój. Pierwszym jest Mikołajdak.
  • Rakieta jest super-złoczyńcą z najkrótszym czasem antenowym. Jej wygląd został pokazany przez zaledwie kilka sekund.

Odcinek onlineEdytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor