FANDOM

 Répétition Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 

Répétition (pl. Powtarzanie) - pierwszy webisod Miraculum: Opowieści z Paryża.

OpisEdytuj

Marinette wstydzi się rozmawiać z Adrienem. Tikki postanawia pomóc przyjaciółce, aby mogła przezwyciężyć wstyd przed rozmową z chłopakiem.

StreszczenieEdytuj

Marinette przegląda zdjęcia Adriena. Jej zdaniem chłopak jest doskonały, ale niezwykle się przed nim stresuje. Tikki proponuje wspólne ćwiczenia. Zadaniem Marinette jest powtarzanie słów kwami, co powinna powiedzieć przed modelem. Dziewczyna bez większego problemu powtarza wszystkie słowa, szczęśliwa ze swojego sukcesu. Tikki jednak uważa, że Marinette nie jest jeszcze gotowa. Przy następnym etapie zadania bierze zdjęcie chłopaka, udając ,że jest Adrienem. Marinette zaczyna się stresować i jąkać, przez co nie może poprawnie wypowiedzieć zdania. Z powodu swojej porażki zaczyna płakać. Tikki pociesza ją, twierdząc, że to nic takiego i w przyszłości powrócą do ćwiczenia następnego dnia. W tym samym momencie do drzwi jej pokoju puka Sabine, mama Marinette. Marinette tłumaczy się, że rozmawiała przez telefon z Alyą. Zdziwiona patrzy na przyjaciółkę, która zjawia się w jej pokoju. Marinette śmieje się cicho przyznając, że mówiła do zdjęć Adriena i dyskretnie spogląda na kwami.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

Zobacz też...Edytuj