• Ukazał się już jedenasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Turniej Miraculów 2021 dobiegł końca; wygrała go Drużyna Władcy Ciem. Podsumowanie można znaleźć tutaj.

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Quantic Kids (pl. Niezwykłe Dzieciaki) – stara, nieużywana koncepcja do serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Jest to drużyna super-bohaterów, w której skład wchodzą Kid Mime, Melodie, Sparrow (dawniej), Gavroche (dawniej), Mercury, Félix i Marinette.

Pomysł nie spodobał się reżyserom serialu, gdyż według nich było za dużo członków i serial mógł szybko stać się nudny, dlatego zostali przy dwójce – Félixie/Czarnym Kocie i Marinette/Biedronce.

Członkowie[]

Ciekawostki[]

  • Zespół super-bohaterów został stworzony, kiedy to Félix był Czarnym Kotem.
  • Wygląd Gavroche ujawniono w artbooku.
  • Żaden z członków Niezwykłych Dzieciaków nie posiadał Miraculów. Wówczas koncepcja magicznej biżuterii nie istniała[1].
  • Sparrow, jeden z super-bohaterów, został zastąpiony Kid Mimem, gdyż twórcy powiedzieli, że jest to wspaniała postać i nie warto wykorzystywać mimów jako tylko tych złych[2].
  • W grze Super Lady Luck występowały obrazki przedstawiające Kid Mime'a, Melody i Mercury'ego. Po jakimś czasie twarz Mercury'ego została usunięta.
  • W wersji CGI serialu, Lisica gra na flecie, tak jak Melodie, natomiast Nino Lahiffe wyglądem przypomina Mercury'ego.
  • Thomas zdradził, że ma nadzieję, iż postaci powrócą w komiksach.

Galeria[]

Zobacz też...[]

Advertisement