• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat styczniowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Konkursy świąteczne dobiegły końca, a Wikiowym Mikołajem została XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Psychomedian OficjalneLogoMiraculum (6).png Błędy w animacji 

Psychomedian – piąty odcinek czwartego sezonu i osiemdziesiąty trzeci odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Słynny komik zostaje zaakumizowany w Psychomediana! Zdolny do narzucenia komukolwiek jakiejś emocji, chce zetrzeć uśmiechy z twarzy wszystkim, począwszy od Biedronki i Czarnego Kota[3].

Zapowiedzi[]

Nazwę odcinka ujawniono 10 czerwca 2021 roku. Feri González zdradziła wówczas, że odcinek ten jest bardzo podobny tematycznie do anulowanego odcinka Gagotor[4].

12 sierpnia 2021 roku reporterka Lindalee Rose ujawniła na swoim Instagramie klip, na którym ukazana została pierwsza grafika koncepcyjna super-złoczyńcy[5]. Nad projektem postaci można również zauważyć imię postaci – Harry Clown. Inspiracją do stworzenia postaci był francuski komik i aktor Franck Dubosc.

14 stycznia 2022 roku Anastasia Zharnikova-Zinovenko, ukraińska aktorka głosowa Marinette, udostępniła na Instagramie filmik zrobiony podczas nagrywania dubbingu do odcinka. Widać na nim Mylène i Alix na stołówce oraz scenę będącą retrospekcją z odcinka Bobogigant. Jest to moment, w którym Marinette odmawia Adrienowi podwiezienia do jej domu[6].

16 stycznia 2022 roku ujawniono opis odcinka.

17 stycznia 2022 roku stacja RTS zaktualizowała program dla swoich kanałów i udostępniła kadr z odcinka. Widać na nim Marinette z kapeluszem i czerwonym nosem klauna[7].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka będzie miała miejsce 29 stycznia 2022 roku w Szwajcarii.
  • Animacja do odcinka została zlecona indyjskiemu studiu animacji DQ Entertainment, jednak przez panującą pandemię studio zbankrutowało. Z tego też powodu odcinek został opóźniony.
  • Początkowo twórcy zapowiadali ukazanie się odcinka Gagotor, który ostatecznie został usunięty. Oba te odcinki – Gagotor i Psychomedian mają podobną tematykę.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement