FANDOM

SzablonKomiks

Ta strona poświęcona jest postaci komiksowej adaptacji serii. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Lista postaci drugoplanowych, które pojawiły się w komiksie Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

BreakerEdytuj

Breaker — mieszkaniec Nowego Jorku. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Breaker to ciemnoskóry, wysoki chłopak. Posiada krótkie, brązowe włosy. Jego oczy są koloru brązowego.

Chłopak nosi zieloną czapkę typu krasnal. Ubiera się w zielony t-shirt z białymi cyframi, na którą zakłada zapinaną czarną bluzę. Oprócz tego nosi dżinsowe luźne spodnie oraz białe buty.

Ghetto BlasterEdytuj

Ghetto Blaster — mieszkaniec Nowego Jorku. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Ghetto Blaster to wysoki, muskularny mężczyzna o ciemnej karnacji oraz oczach koloru szarego. Posiada ciemnobrązowe włosy ułożone w afro, które przykrywa czapką oraz zadbany zarost. Na jego prawym ręku można zauważyć tatuaże.

Mężczyzna nosi na głowie czerwoną czapkę bejsbolówkę, którą zakłada daszkiem do tyłu. Do tego ubiera biały podkoszulek. Spod szarych, luźnych spodni wystają bokserki w kolorze bladego różu. Oprócz tego nosi czerwone buty.

HowardEdytuj

Howard — zamożny mężczyzna zamieszkujący Nowy Jork. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Howard to starszy, gruby mężczyzna o siwych włosach. Cechą charakterystyczną mężczyzny są grube, siwe brwi.

Ubrany jest w ciemnoniebieską marynarkę. Pod spodem ubiera koszulę w jaśniejszym odcieniu niebieskiego oraz białą koszulę z kołnierzykiem. Jego szyję zdobi czerwony fular. Howard nosi również granatowe spodnie oraz czarne buty. Często w ustach trzyma cygaro.

JorgenEdytuj

Jorgen — mieszkaniec Nowego Jorku oraz kierowca limuzyny. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Jorgen jest mężczyzną o ciemniejszej karnacji, ciemnych oczach oraz włosach w kolorze ciemnego brązu.

Mężczyzna ubiera się w mundur składający się z szarego garnituru oraz czapki w tym samym kolorze. Pod spodem ubiera również białą koszulę oraz szary krawat.

KenyaEdytuj

Kenya — mieszkanka Nowego Jorku. Swój debiut miała w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

OsobowośćEdytuj

Miła i życzliwa dziewczynka. Jest optymistką. Niekiedy zdarza jej się płakać, kiedy jest zmartwiona lub jej się czegoś zabroni. Bardzo kocha swojego ojca i martwi się o niego, kiedy ten nie wrócił z poszukiwaniach jej psa, Pana Squida.

WyglądEdytuj

Dziewczynka o niskim wzroście. Ma ciemną karnację, brązowe oczy oraz włosy. Z przodu, pomiędzy górnymi zębami posiada widoczną szparę. Jej falowane włosy spięte są w niski kucyk. Posiada również prostą grzywkę zasłaniającą jej czoło.

Kenya ubrana jest w fioletowy t-shirt z nadrukowaną stokrotką na przodzie. Nosi również niebieską spódnicę sięgającą do kolan oraz różowe buty.

KillabeeEdytuj

Killabee — mieszkanka Nowego Jorku. Swój debiut miała w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Killabee to wysoka i szczupła dziewczyna o ciemnej karnacji oraz brązowych oczach. Ma brązowe, gęste włosy, które układają się w loki i opadają na jej ramiona.

Dziewczyna ubrana jest w biały top odsłaniający brzuch oraz luźne spodnie w kolorze zgniłej zieleni. Nosi również żółtą czapkę typu krasnal, złote, trójkątne kolczyki oraz srebrny łańcuszek.

Metal Face DEdytuj

Metal Face D — mieszkaniec Nowego Jorku. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Metal Face D to muskularny chłopak o ciemnej karnacji oraz brązowych kręconych włosach. Nosi on ciemnoniebieski podkoszulek oraz luźne dżinsy w ciemnym kolorze. Nosi zawsze metalową maskę spawalniczą z zieloną szybką, która zakrywa jego twarz.

Public EnemyEdytuj

Public Enemy — mieszkaniec Nowego Jorku. Swój debiut miał w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

OsobowośćEdytuj

Mężczyzna może onieśmielać innych oraz wydawać się groźny, w rzeczywistości jednak jest osobą dobroduszną, opiekuńczą oraz poważną. Chce pomagać innym i przeprasza za każdym razem, gdy źle zareaguje w danej sytuacji. Zawsze zaoferuje swoją pomoc innym i jest życzliwy. Lubi dokuczać innym w żartobliwy sposób.

WyglądEdytuj

Public Enemy to wysoki i umięśniony mężczyzna o ciemnej karnacji. Ma czarne oczy, ciemne włosy, które wygala po bokach głowy oraz czarne, gęste brwi. Na prawym ramieniu znajduje się tatuaż przedstawiający dwa skrzyżowane pistolety.

Na głowie ma ubraną czarną czapkę z daszkiem z napisem "NY" na przodzie w kolorze srebrnym. Pod spodem nosi szarą bandamkę, którą zawiązuje z tylu głowy. Public Enemy nosi czarny podkoszulek z poszarpanymi rękawami oraz dekoltem w kształcie litery V. Ubiera również dżinsowe spodnie. Spod spodni widoczne są szare bokserki. Ma również brązowe buty.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego tatuaż w niektórych scenach został pominięty.

Shaolin SoulEdytuj

Shaolin Soul — mieszkanka Nowego Jorku. Swój debiut miała w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Shaolin Soul to wysoka dziewczyna o ciemnobrązowych oczach oraz czarnych włosach, które spina w kucyk. Na jej lewym ramieniu widnieje tatuaż z sercem.

Dziewczyna ubrana jest w pomarańczowy podkoszulek z dużym dekoltem, krótkie dżinsowe spodenki oraz czarne buty. W uszach nosi złote kolczyki w koła.

Zamożna kobietaEdytuj

Zamożna kobieta — mieszkanka Nowego Jorku. Swój debiut miała w jednym z komiksów Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

WyglądEdytuj

Kobieta o szarych oczach oraz blond włosach, które upina w wysoki kucyk. Ma również grzywkę ułożoną po bokach twarzy.

Ubrana jest w ciemnozieloną sukienkę, brązowe futro oraz czarne szpilki. Nosi również perłowy naszyjnik oraz kolczyki.

Zobacz też...Edytuj