• Zapraszamy do udziału w konkursie na one-shot!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Pokój Adriena – pomieszczenie w dworze Agreste'ów, należące do Adriena.

Mieszkańcy[]

Wygląd[]

Pokój[]

Ścianka wspinaczkowa

Podłogi w pokoju Adriena wykonane są z drewna w szarym kolorze, sufit natomiast jest koloru białego. Kolor ścian zależny jest od przeznaczenia danego miejsca w pomieszczeniu. Tuż przy wejściu oraz przy strefie sportowej ściany są koloru pomarańczowego, zaś wypukła część ścianki jest koloru czerwonego. Część, w której znajduje się biurko oraz automaty ma czarne ściany, ta przy łóżku jest koloru czerwonego, natomiast reszta pokoju ma białe ściany, który jest kolorem bazowym. Sam pokój zajmuje dwa piętra i posiada niewielką antresolę. Jedną ze ścian w całości pokrywają okna. Do pokoju można się dostać za pomocą drzwi w kolorze czarnym, które od strony wewnętrznej ozdobione są znakiem ostrzegającym przez niedźwiedziami.

Adrien przy biurku

W pokoju znajduje się wiele atrakcji, z których może korzystać nastolatek. Po obu stronach od wejścia zamontowano drewniane rampy do jazdy na deskorolce oraz trzecią, ustawioną na przeciwko, bliżej okna. Na wyższe rampy można dostać się od strony antresoli. W tej części na ścianie przykręcono również kolorowe skałki do ścianki wspinaczkowej, które rozciągają się na sąsiednią ścianę. Po prawej od wejścia znajduje się zawieszony na ścianie kosz do koszykówki oraz tablica z wynikami, a tuż pod nimi – plakat z wizerunkiem koszykarza. Na ziemi można dostrzec miejsce wydzielone białymi pasami, pokazujące, gdzie dokonać rzutu – podobnie jak ma to miejsce na prawdziwym boisku. W dalszej części wisi zielono-biały plakat dotyczący szermierki, a wyżej wmontowano trzy różnej wielkości głośniki. Po lewej stronie od wejścia znajduje się łóżko Adriena. Na ścianie zawieszono biało-zielony plakat dotyczący szermierki. Obok łóżka położono niską, podłużną szafkę w szarym kolorze, na której stoi globus. Obok znajduje się również zabudowanie, gdzie po obu stronach stworzono półki na puchary, z szafkami u dołu, a po środku wnękę na miejsce na komputer: podłużne biurko w jasnoszarym kolorze, białe krzesło biurowe oraz trzy monitory. Nad biurkiem zawieszono duży telewizor. Pod krzesłem na podłodze leży beżowo-czerwony dywan. Dalej można dostrzec drzwi prowadzące na korytarz, ozdobione znakiem ostrzegającym przed niedźwiedziami oraz fioletowy plakat dotyczący szermierki, taki sam, jak przy oknie opodal mniejszej rampy. Przy ścianie sąsiedniej zorganizowano miejsce na trzy automaty z grami. Nieco dalej stoi również stół do piłkarzyków. Obok niego, na ścianie wisi podobny plakat, jak nad łóżkiem Adriena, jednak jest w czarno-pomarańczowym kolorze, a powyżej wmontowane w ścianę trzy różnej wielkości głośniki. W centralnej części pomieszczenia, pod oknem, umiejscowiono dwa stoliki: biały (użytkowy) i czarny, na którym stoi duży telewizor. Dalej postawiono kilkuosobową, układającą się w łuk kanapę w białym kolorze.

Adrien na antresoli

Tuż przy automatach znajdują się kręte schody w białym kolorze ze szklanymi balustradami. Prowadzą one do niewielkiej antresoli, która rozciąga się wzdłuż dwóch ścian, nad łóżkiem, biurkiem oraz automatami do gier. Podłoga w tym miejscu jest koloru białego, a balustrady, podobnie jak na schodach, są wykonane ze szkła. Miejsce to przeznaczono na biblioteczkę. Na wysokości antresoli, między dwoma ścianami bocznymi rozciąga się linka, na której Adrien może zjeżdżać, od końca antresoli do ramp przy wejściu.

Przy automatach można dostrzec białe drzwi przesuwne, ozdobione znakiem ostrzegającym przed rekinami, które prowadzą do łazienki.

Łazienka[]

Przedsionek łazienki

Łazienka podzielona jest na dwa segmenty. Pierwszy z nich to wąskie pomieszczenie przechodnie. Na podłodze położono brązowe kafelki, natomiast ściany są koloru kremowego z białymi zdobieniami, które trochę przypominają marmur. Po jednej ze stron, po prawej od wejścia, znajdują się czarne szafki lub komody, w których Adrien trzyma swoje ubrania, a nad nimi umieszczono okno z drewnianą ramą oraz dwie prostokątne lampy. Po drugiej stronie można znaleźć czarne półki z białymi blatami, w które wmontowano również dwie umywalki. W tym miejscu na ścianie położono brązowe kafelki. Nad umywalkami wisi duże lustro, a tuż nad nim ozdobna krata w czarnym kolorze, a po bokach wmontowano prostokątne lampy oraz głośniki.

Łazienka

Do drugiego segmentu prowadzą oszklone drzwi. W tej części podłogę wyłożono kremowymi kafelkami z czarnymi zdobieniami biegnącymi wzdłuż ściany, natomiast na ścianach – podłużne kafelki w czarnym kolorze. Na chwilę obecną wiadomym jest, iż znajduje się tutaj duża, biało-czarna wanna z trzema stopniami umiejscowionymi po boku, aby łatwiej można się było do niej dostać (zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz wanny) oraz zamontowany na ścianie wąż prysznicowy i kurki do odkręcania wody. Podobnie jak widoczny wcześniej przedsionek, ta część łazienki również nie jest szeroka.

Ciekawostki[]

  • Fortepian w pokoju chłopaka jest chowany pod podłogą.

Galeria[]

Zobacz też…[]

Advertisement