FANDOM

 Połykacz Serc Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Heart Hunter (201)
Połykacz Serc

Mangeamour
Połykaczu Serc, jestem Władca Ciem. Czyli nie wierzycie już w miłość? Więc daję wam moc niszczenia jej, nie ważne gdzie jest i jaką ma formę. Pochłońcie ją!

Połykacz Serc — dwudziesty piąty odcinek 3 sezonu i siedemdziesiąty siódmy odcinek serialu ogółem. Pierwsza część odcinka specjalnego Starcie Miraculów.

OpisEdytuj

Rodzice Chloé świętują 20. rocznicę ślubu. Jednak sielankę niszczą ciągłe kłótnie burmistrza i jego żony. Nienawidzą się tak bardzo, że nie mogą dłużej ukrywać tego przed publicznością. Władca Ciem wykorzystuje te negatywne emocje i zamienia parę w super-złoczyńcę, który pożera wszystkich zakochanych. Jak tym razem Biedronka i Czarny Kot sobie poradzą?[1]

StreszczenieEdytuj

Strata jest częścią życia, czego doświadczył mistrz Fu tracąc swoją ukochaną. Inni tracą harmonię w relacjach z innymi, podobnie jak Andre oraz Audrey, którzy kłócą się mimo obchodzonej rocznicy ślubu. Jedni tracą nadzieję, jak Chloe, które wyczekuje Biedronki z Miraculum Pszczoły, drudzy cierpliwość, podobnie jak Czarny Kot, który cierpi z powodu nieodwzajemnionej miłości, są też tacy, którzy stracili duszę - jak Gabriel i Nathalie, a inni przekonania - podobnie jak Marinette i Adrien, którzy nie mogą zdobyć upragnionej miłości. Są też tacy, którzy nie mają nic do stracenia, podobnie jak Luka. Marinette rozmawia przez telefon ze swoim ojcem obiecując, że tym razem się nie spóźni i dostarczy makaroniki na czas. Ku jej zaskoczeniu przed drzwiami rodzinnej piekarni pojawia się Luka, który z uśmiechem informuje dziewczynę, że znalazł dla niej idealną melodię. Dziewczyna z uśmiechem oświadcza, że piosenka jest wspaniała, chociaż zdaniem Luki musi zostać dopracowana. Kiedy Tom po raz kolejny dzwoni do swojej córki, chłopak proponuje, że podwiezie ją do hotelu. Marinette będąc na miejscu dziękuje mu i całuje w policzek. W hotelu Le Grand Paris odbywa się ceremonia z okazji dwudziestej rocznicy ślubu państwa Bourgeois. Gabriel przekazuje młodej parze, że z okazji tego wspaniałego dnia wykonał dla nich małżeński płaszcz jako symbol wiecznej miłości. Audrey nie jest jednak zadowolona z przebiegu tego dnia na każdym kroku denerwując się i krzycząc na swojego męża. Do holu dociera również Marinette. Kiedy się wywraca Adrien i Kagami, mimo sprzeciwu swoich opiekunów, pomagają dziewczynie podnieść makaroniki. Nastolatkowie zdradzają, że chętnie oderwą się od przyjęcia. Adrien prosi swoją przyjaciółkę, aby razem z Kagami mogli jej pomóc w obowiązkach. W tym czasie Andre oraz Audrey zaczynają się kłócić pomiędzy sobą, a Władca Ciem postanawia wykorzystać tą sytuację na swoją korzyść. Będąc w kuchni Adrien oraz Kagami bawią się ze sobą i nie wrócili do swoich opiekunów, dlatego Tomoe wydaje polecenie, aby szofer rodziny Agreste odnalazł nastolatków. Słysząc śmiech zagląda do kuchni, jednak ci ukrywają się. Kagami proponuje, aby Marinette uciekła razem z nimi z przyjęcia. Kagami, Adrien i Marinette od razu wdrażają swój plan w życie i uciekają przed czujnym okiem szofera. W końcu trafiają na dach hotelu, gdzie ukrywają się w basenie z piłeczkami. Spłoszona Nathalie, która psuła lampę Chloe jest zmuszona, aby natychmiast się ukryć. Kiedy szofer odchodzi nastolatkowie wynurzają się i zaczynają się bawić w basenie. Korzystając z okazji Nathalie ucieka z dachu i informuje swojego pracodawcę, że druga faza planu została zakończona. Tymczasem państwo Bourgeois cały czas się kłócą, stwarzając tym samym idealną pożywkę dla Akumy.

Trójka nastolatków nadal spędza czas na dachu hotelu. Adrien zaczyna grać na fortepianie, kiedy zauważają, że z windy po raz kolejny wychodzi szofer. Marinette znajduje sposób, aby odwrócić jego uwagę i uciec z budynku. Obok nich niezauważenie przelatuje Akuma, która wnika w broszkę stroju państwa Bourgeois i zmienia małżeństwo w Połykacza Serc. Od tej pory super-złoczyńca zmienia ludzi w miłosną energię, aby móc ją pożreć. Nie ma on nawet litości dla swojej córki, która jest zakochana w samej siebie, jednak Chloe udaje się uciec na dach, a kolejną ofiarą złoczyńcy staje się Jagged. Wszystko przebiega według planu Nathalie, która zmienia się w Mayurę. Po dotarciu na dach Chloe zauważa, że sygnalizator został przez kogoś zniszczony. Całą sytuację z ukrycia obserwuje Mayura, informując Władcę Ciem, że plan przebiega bezbłędnie.

Marinette, Adrien i Kagami zatrzymują się nad brzegiem Sekwany, aby odpocząć. Chłopak proponuje, aby wspólnie udali się na lody do Andre, najsłynniejszego lodziarza w mieście. Mężczyzna proponuje im kilka smaków. Kagami i Adrien upierają się, aby to Marinette wybrała dla nich smak. Nastolatka jest zmieszana, jaki powinna wybrać smak. Widząc jak bardzo Kagami i Adrien do siebie pasują, wybiera dla nich najlepiej dobraną porcję i sama wraca do hotelu. W drodze powrotne zauważa Połykacza Serc i postanawia się jak najszybciej przemienić w Biedronkę. Całą sytuację z góry obserwują Mayura oraz Władca Ciem. W pewnym momencie kobieta słabnie, jednak nie chce zrezygnować z planu i możliwości zdobycia Miraculi. Oboje zauważają, że na paryskich ulicach pojawiła się również super-bohaterka, aby stawić czoła złoczyńcy. Władca Ciem jest pewien tego, że wkrótce wezwie do pomocy innych super-bohaterów, a w tym celu będzie musiała się udać do Strażnika. Biedronce udaje się uciec przez Połykaczem Serc a Szczęśliwy Traf podpowiada jej, że powinna się udać do miejsca, gdzie znajdzie karuzelę. Podążając za wskazówka udaje się do parku, gdzie dostrzega mistrza Fu. Po drodze przelatuje również obok Chloe, która upomina się o swoje Miraculum, bohaterka jednak postanawia ją zignorować. Będąc na miejscu dziewczyna zauważa, że jest śledzona przez Mayurę, dlatego postanawia zgubić ją pomiędzy budynkami. Pewna, że udało jej się zmylić wroga, wraca. Widząc w międzyczasie Kagami i Adriena dezorientuje się i wpada na drzewo, by po chwili kontynuować swoją podróż. Nie dostrzegając, że przez cały czas była obserwowana przez Władcę Ciem udaje się do Wanga Fu, aby prosić go o pomoc. Dopiero po słowach mężczyzny zauważa, że nie dokonała przemiany zwrotnej. Kiedy Biedronka staje przed wyborem Miraculum przypomina sobie o Chloe, która cały czas na nią czeka. Po chwili jednak ta myśl zostaje zakłócona przez wizję Kagami i Adriena, którzy wydają się być ze sobą blisko. Chociaż mistrz Fu ma wątpliwości, dziewczyna postanawia zabrać ze sobą Miraculum Smoka. Kiedy odchodzi, przed Wangiem zjawia się Władca Ciem. Tymczasem Adrien oraz Kagami spędzają razem czas nad brzegiem Sekwany. Kiedy pomiędzy nimi ma dojść do pocałunku, dziewczyna zostaje porwana przez Biedronkę, która oznajmia, że potrzebuje jej pomocy. Widząc to Adrien postanawia zmienić się w Czarnego Kota. Biedronka chowa się za kominem, aby dokonać transformacji zwrotnej i posilić Tikki oraz potajemnie przekazuje Kagami Miraculum Smoka, aby obie mogły się przemienić.

Wang Fu musi stanąć twarzą w twarz z Władcą Ciem, chociaż nie ma zbyt wielu szans w walce ze złoczyńcą. Strażnik, aby chronić Miracula Biedronki i Czarnego Kota, sprzeciwia się Władcy Ciem i zmienia w super-bohatera. Mężczyzna wykorzystuje super-umiejętność, aby chronić się przed atakami Władcy Ciem i Mayury. W tym samym czasie Chloe zauważa Biedronkę i Ryuko mając nadzieję, że otrzyma Miraculum. Dziewczyna jest oburzona kiedy obie super-bohaterki nawet jej nie zauważają. Wkrótce do Biedronki i Ryuko dołącza również Czarny Kot, aby razem z nimi stanąć do walki z Połykaczem Serc. Widząc to Chloe zaczyna się denerwować, jednak na jej twarzy maluje się również smutek. Tuż za nią zjawia się Władca Ciem proponując, aby nastolatka do niej dołączyła. Mężczyzna manipuluje Chloe przekonując ją, że Biedronka nigdy nie przekaże jej Miraculum, w przeciwieństwie do niego. W zamian za pomoc proponuje jej Miraculum Pszczoły. Dziewczyna w końcu ulega mu i przyznaje rację jego słowom. Chcąc ratować od Akumy swoich rodziców zakłada Miraculum i zgadza się na współpracę. Tymczasem super-bohaterowie toczą bitwę z Połykaczem Serc. Kiedy Biedronka zaczyna myśleć nad planem, Akuma niespodziewanie opuszcza swoje ofiary i odlatuje. Super-bohaterowie są zdezorientowani, dlaczego Władca Ciem zrezygnował z amukizacji super-złoczyńcy. Władca Ciem wysyła nową Akumę do Chloe zmieniając ją w Królową Miraculów. Po zakończonej walce Ryuko ukrywa się za paryskimi budynkami, aby oddać Biedronce Miraculum. Chwilę później Marinette udaje się do mistrza Fu, jednak po dotarciu do parku widzi znamiona walki. Nie mogąc się z nim skontaktować zamartwia się jeszcze bardziej, jednak Tikki próbuje uspokoić swoją właścicielkę. Tymczasem Adrien podbiega do czekającej już Kagami pytając, dlaczego Biedronka zabrała ją ze sobą. Dziewczyna tłumaczy, że super-bohaterka chciała ich chronić przed złoczyńcą żywiącym się miłością, po czym przybliża się do Adriena, aby złożyć na jego ustach pocałunek. Marinette ze smutkiem na twarzy wychodzi z parku, kiedy na drodze napotyka Lukę. Widząc chłopaka udaje, że wszystko jest dobrze, jednak po chwili zaczyna płakać mówiąc pobieżnie o swoich zmartwieniach.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Premiera odcinka miała miejsce 13 października 2019 roku na Ukrainie[2].
  • Kilka opisów wspomina o tym, że super-złoczyńca to dwugłowy Cerber[3].
    • Porównanie to nie jest zgodne z prawdą. W rzeczywistości złoczyńca nie ma nic wspólnego z dwugłowym psem. Dodatkowo Połykacz Serc posiada jedynie dwie twarze, a nie dwie głowy, jak podają opisy.
    • W opisie pojawia się kolejny błąd, ponieważ Cerber był trzygłowym psem. Dwie głowy posiadał jego brat, Ortros.
  • Marinette po raz kolejny ma rozpuszczone włosy.
  • Odcinek ujawnia, że bronie również mogą zostać zaakumowane.
  • Błąd popełniony przez Marinette polega na tym, że przekazuje Miraculum Smoka Kagami, zamiast dać Miraculum Pszczoły dla Chloé. Powoduje to, że nastolatka dołącza do Władcy Ciem.
    • Dodatkowo Biedronka nieświadomie zdradza kryjówkę mistrza Fu, w wyniku czego Strażnik traci szkatułę z Miraculami.
  • Adrien dostaje powiadomienie o tym, że Marinette umieściła na portalu społecznościowym zdjęcie, które pochodzi z odcinka Ikari Gozen.
  • Adrien oraz Kagami prawie się całują.
  • Po raz pierwszy widzimy przemianę mistrza Fu w super-bohatera.
    • Wcześniejsze próby kończyły się niepowodzeniem.
  • Pollen staje się trzecim kwami używanym do zła przez jej właściciela.
    • Ostatecznie Miraculum Pszczoły zostaje odebrane.

Odcinek onlineEdytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor