FANDOM

 Pixelator Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji LogoPaw Za kulisami 
Pixelatorze, jestem Władca Ciem. Daję ci moc złapania uśmiechu twego idola na zawsze.

Pixelator –  dwudziesty drugi odcinek serialu.

Opis Edytuj

Oburzony fan odrzucony przez gwiazdę rocka zmienia się w Pixelatora, który łapie paryżan w swój aparat fotograficzny. Biedronka i Czarny Kot spieszą na ratunek.

StreszczenieEdytuj

Dzisiejszego dnia uczniowie Caline Bustier odbywają praktyki w ekskluzywnym hotelu Le Grand Paris, gdzie każda osoba może zdobyć doświadczenie w wybranym zawodzie hotelarskim. Okazuje się, że Alya i Marinette nie zostały ujęte na liście. Alya podejrzewa, że to wina Chloé. Marinette jest wściekła przez to, że jej rywalka w miłości ustawiła własny plan tak, aby spędzić ten dzień z Adrienem. Chloé podaje dla swojego ojca listę, według której zadaniem Alyi jest sortować śmieci, zanim burmistrz zdążył wyczytać zadanie Marinette, w hotelu zjawia się Jagged Stone.
Pixelator Galeria (11)
Właściciel hotelu nie jest zadowolony z obecności zwierzęcia w budynku. Słysząc od córki, że ość jest niezwykle sławny i bogaty, jego nastawienie diametralnie się zmienia i wita w swoim hotelu. W Le Grand Paris zjawia się również jeden z fanów sławnego piosenkarza, który zostaje zauważony przez Fanga i wypłoszony z ukrycia. Vincent wita się ze swoim idolem prosząc o wspólne zdjęcie. Piosenkarz nie jest zadowolony z jego obecności. W zdjęciu przerywa Penny, która postanawia interweniować. Kobieta wyrzuca z hotelu fana Jaggeda ostrzegając go, że następnym razem nie odzyska już aparatu. Złość Vincenta wykorzystuje Władca Ciem. Stając się kolejną ofiarą Akumy, zmienia się w Pixelatora.
Pixelator Galeria (50)

Burmistrz żegna się w Jaggedem Stone'm. Poproszony przez panią Bustier wyznacza Marinette zadanie, aby w ramach praktyk wcieliła się w rolę Łowcy. Dziewczyna będąc Łowcą musi spełnić życzenia Jaggeda - zdobyć okulary z wieżami Eiffla. W tym celu Marinette udaje się pod wieżę Eiffla i kupuje pamiątkowe okulary. Dziewczyna chce powrócić jak najszybciej do hotelu, jednak Tikki doradza jej, że powinna się bardziej postarać. Przyłapana przez kobietę, kwami zaczyna udawać kota. W końcu Marinette powraca do hotelu. Jaggedowi nie podobają się zdobyte przez dziewczynę okulary i każe jej przynieść nowe, które będą zgodne z jego wizją. Dzięki Tikki Marinette wpada na pomysł zrobienia okularów. Przed hotelem zjawia się również Pixelator. Spotkawszy na swojej drodze pracownika hotelu oraz Kima, robi im zdjęcie, tym samym powodując, że oboje znikają. Chloé reaguje na wizytę super-złoczyńcy biorąc go za gościa. Dziewczyna zaczyna krytykować złoczyńcę twierdząc, że w hotelu są goszczeni jedynie celebryci. Podając się za jej fana, Pixelator wykonuje zdjęcie. W jej obronie staje Adrien, który znika wraz z dziewczyną. Nastolatkowie pojawiają się w dziwnym, białym świecie.

Pixelator Galeria (88)

Marinette znajduje w swoim pokoju okulary. Chcąc wypełnić swoje zadanie, zaczyna je przerabiać. W tym samym czasie Adrien i Chloé szukają wyjścia z białego więzienia. Dziewczyna denerwuje się nie mogąc dodzwonić się do ojca. Słysząc, że utknęła w dziwnym świecie tylko z Adrienem, zadowolona zaczyna się do niego przytulać.

Marinette wraca do hotelu. Dziewczyna jest smutna, ponieważ nigdzie nie widzi Adriena i myśli, że została w hotelu bez niego. Tikki radzi jej, aby skupiła się na swoim zadaniu. Tymczasem Pixelator poszukuje Jaggeda. Trafia on do pokoju Aleca, sprawiając, że mężczyzna znika. Marinette przekazuje stworzone przez siebie okulary Penny, asystentce rockmana.
Pixelator Galeria (95)
Kiedy odchodzi od drzwi pokoju, tuż za nią zjawia się zaakumowany Vincent, pukając do pokoju Jaggeda. Marinette dostrzega super-złoczyńcę kiedy używa swoich mocy na asystentce Jaggeda. Marinette ukrywa się w windzie, aby móc bezpiecznie zamienić się w Biedronkę. Pixelator odnajduje Jaggeda i pochłania promieniem krokodyla swojego idola. Przerażony Jagged szuka drogi ucieczki przed złoczyńcą. W ostatniej chwili muzyka ratuje Biedronka, unikając ataków swojego przeciwnika i podejmując atak. Chcąc rzucić Jo-jo, jej prawa ręka zostaje dotknięta dziwnym promieniem i staje się niematerialna. Paraliżując Pixelatora wózkiem, bohatera zabiera ze sobą Jaggeda i ucieka z hotelu. Złoczyńca przeciwstawia się Władcy Ciem, chcąc jak najszybciej znaleźć piosenkarza, przez co zostaje ukarany. Odczuwając silny ból w końcu zgadza się na zdobycie Miraculum Biedronki.
Pixelator Galeria (149)

Biedronka ukrywa rockmana w szkole w gabinecie dyrektora, jednak Jagged nie zgadza się na to, myśląc jedynie o swoim wieczornym występie. Zapytany przez Biedronkę, opowiada bohaterce kim jest Vincent Aza. Adrien, nadal uwięziony w świecie stworzonym przez Pixelatora, chce się jak najszybciej przemienić. W tym calu zostawia Chloé samą, jednak dziewczyna zaczyna panikować widząc nieopodal krokodyla. Tymczasem Pixelator zaczyna siać spustoszenie w Paryżu, natomiast Biedronka zmierza do domu super-złoczyńcy. Jak się okazuje, w ramkach od zdjęć uwięzieni są cywile. Na jednym ze "zdjęć" bohaterka odnajduje Adriena oraz Chloé. Wszyscy zaczynają prosić o pomoc.

Pixelator zaczyna atakować cywili, sprawiając, ze znikają. Zostaje on zatrzymany przez Nadję Chamac. W programie transmitowanym na żywo grozi, że nie przerwie swojej sesji zdjęciowej póki nie pojawi się Jagged. Chwilę później Nadja oraz kamerzysta znikają. Jagged postanawia zmierzyć się z Pixelatorem, myśląc jedynie o swojej karierze i występie w telewizji.
Pixelator Galeria (197)
Biedronka staje przed super-złoczyńcą, jednak jest zmuszona uciekać unikając jego ataków. Aby się obronić składa Pixelatorowi propozycję, aby w zamian za sesję zdjęciową z Jaggedem uwolnił mieszkańców Paryża. Jedynie Biedronka wie gdzie ukrywa się piosenkarz, dlatego złoczyńca zgadza się na jej propozycję i uwalnia połowę mieszkańców, w tym rownież Adriena i Chloé. Adrien ucieka, aby zamienić się w Czarnego Kota. Odnajdując Biedronkę skrada się za złoczyńca, aby zabrać jego okular, jednak jego obecność zostaje zdradzona przez jakiegoś mężczyznę. Pixelator podejmuje atak, w wyniku czego Czarny Kot po raz kolejny zostaje uwięziony w dziwnym świecie Pixelatora. Biedronka zostaje sama, a promień trafia w jej prawą nogę, przez co jest bezbronna. Ratuje ją Jagged Stone. Działając na czas szuka idealnej pozycji do wykonania zdjęcia. Biedronka dzięki Szczęśliwemu Trafu zdobywa puderniczkę. W tym samym czasie Czarny Kot używa Kotaklizm niszcząc więżienie i uwalniając wszystkie osoby. Rzucona przez Biedronkę puderniczka zostaje odbita przez Czarnego Kota. Będąc tuż przed Pixelatorem, odbija jego promień i więzi super-złoczyńcę w jego własnym więzieniu. Miasto powraca do poprzedniego stanu, a Akuma zostaje oczyszczona.
Pixelator Galeria (306)

Uczniowie pani Bustier kończą praktykę w hotelu. W podzięce za ich pracę, Penny rozdaje najbardziej pracowitym osobom bilety na występ Jaggeda Stone'a. Chloé czuje się oburzona tym, że została pominięta. Wieczorem rozpoczyna się koncert Jaggeda. Piosenkarz dedykuje swój utwór Biedronce, która go ocaliła.

Bohaterowie Edytuj

Główne postacie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 3 marca 2016 roku w Kanadzie.
  • Kiedy Tikki zostaje zauważona przez innych ludzi udaje kota.
  • Akcja rozgrywa się przed odcinkiem Diablo Rockman.
  • Okazuje się, że w tym odcinku Adrien po raz pierwszy był na koncercie Jaggeda.
  • Jest to trzeci odcinek bez karty końcowej.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj