FANDOM

 Parfum Corsé Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 

Parfum Corsé – drugi odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

OpisEdytuj

Czarny Kot próbuje uwieść Biedronkę, używając nowych perfum, którym nie sposób się powstrzymać. Wkrótce zaczyna zdobywać serca... ale nie tej, której chciał![1]

StreszczenieEdytuj

Akcja odcinka zaczyna się z Biedronką siedzącą na dachu. Przegląda ona gazetkę ze zdjęciami Adriena. Przy jednym ze zdjęć jej oczy powiększają się, a ona zaczyna się cieszyć. Niedaleko niej stoi Czarny Kot i jej się przygląda z ukrycia. Wyciąga on z kieszeni pudełko z perfumami. Można zobaczyć w jego myślach że ma zamiar spryskać się perfumami, żeby rozkochać w sobie Biedronkę. Zaczyna się śmiać i pryska się perfumami. Czarny Kot idzie do Biedronki, a pobliskie koty wyczuwają jego zapach.

Biedronka patrzy rozmarzona na zdjęcia Adriena, kiedy nagle jej uwagę przykuwa Czarny Kot. Bawi on się swoim ogonem, a potem podskakuje do góry. Widać różowy błysk, po czym zaczyna on się obracać z różą po każdej stronie. Posyła on jedną różę w stronę Biedronki, która bez entuzjazmu patrzy jak kwiat opada na ziemię. Kot ląduje przed Biedronką i zaczyna do niej iść na rękach, i można zobaczyć że Biedronka jest strasznie zawstydzona. Ich uwagę przykuwa jednak wielki, czarny cień, który stworzony jest z tysięcy kotów, które zaczynają lecieć w stronę Czarnego Kota. On zaczyna krzyczeć i spada z dachu, a za nim lecą wszystkie koty.

Czarny Kot zaczyna się turlać po dachu, jednak szybko łapie równowagę i staje na nogi. Obok niego ląduje jeden kot, a po nim drugi. Kot skacze do góry z krzykiem, a za nim chmara kotów. Biedronka patrzy na całe zajście z dachu. wzrusza ramionami i wraca do czytania gazetki.

Czarny Kot w tym czasie przeskakuje przez Paryż w ucieczce, a na nim koty. Nagle wpada on na pewien pomysł, i wskakuje do rzeki. Koty siadają na brzegu, próbując wywąchać Kota, ale panuje tam taki smród, że odchodzą. Po pewnym czasie zjawia się Biedronka i wyławia Kota za pomocą swojego jojo. Kot próbuje pocałować bohaterkę, ale przez smród jakiego się nałapał w rzece, Biedronka zatyka tylko nos i ochodzi, tym samym wrzucając Kota z powrotem do rzeki.

Postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W magazynie, który czyta Biedronka można zobaczyć napis "How to be the best dressed man on the planet", co w języku polskim oznacza "Jak być najlepiej ubranym mężczyzną na planecie".

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.instagram.com/p/BkP4mkFDBvQ/?taken-by=thepowers3000

Zobacz też...Edytuj