FANDOM

 Panterman LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
Animan Galeria (92)
Panterman

Animan
Pantermanie, jestem Władca Ciem. Ofiaruję ci potężną moc mściciela za niewielką cenę.

Panterman – siedemnasty odcinek serialu.

Opis

Upokorzony pracownik zoo zostaje zaakumowany, dzięki czemu może zmienić się w dowolne zwierzę — w dniu, w którym paryski ogród odwiedzają Marinette, Adrien i ich przyjaciele.

Streszczenie

Pokaż/Ukryj opis

Marinette wraz z Alyą przeglądają magazyn, w których znajduje się horoskop oraz zdjęcia Adriena. Z ukrycia obserwuje wszystko Nino, który z delikatnym uśmiechem przygląda się dziewczynom. Niespodziewanie za chłopakiem pojawia się Adrien. Przestraszony odskakuje na bok, żaląc się na swoją nieśmiałość wobec Marinette. Adrien proponuje przyjacielowi, aby był sobą i zaprosił Marinette do zoo, obiecując mu, że się zgodzi. Nino decyduje się podjąć próbę, jednak w ostatniej chwili rezygnuje i ucieka, bojąc się kompromitacji. Po zakończonych zajęciach Nino oraz Adrien czekają na koleżanki z klasy, aż wyjdą ze szkoły. Tymczasem Marinette przegląda magazyn, w którym znajdują się zdjęcia modela. Nie widząc przed sobą Nina, wpada na chłopaka, który momentalnie sztywnieje i nie jest w stanie wykrztusić z siebie słowa. Zza jego pleców wychodzi Adrien, chcąc pomóc przyjacielowi. W imieniu Nino zaprasza on Marinette do zoo. Dziewczyna słysząc propozycję oniemiała z radości. W jej imieniu propozycję przyjmuje Alya. Marinette przytomnieje, próbując się wypowiedzieć, jednak zaczyna jej się plątać język przez co wygaduje głupstwa. Nino i Adrien odchodzą, a Marinette zaczyna panikować błędnie myśląc, że została właśnie zaproszona na randkę przez modela, w którym jest zakochana. Adrien oraz Nino siedzą nad brzegiem Sekwany rozmawiając o minionej sytuacji. Nino, aby nie zostać sam na sam z zaproszoną dziewczyną, każe Adrienowi iść do zoo ze sobą. Blondyn zgadza się na to.

Marinette wyczekuje swojego ukochanego w zoo na jednej z ławek nieopodal wejścia. Uruchamia ona komunikator w uchu, aby mieć kontakt z Alyą, która podpowiada jej z ukrycia co powinna powiedzieć. Dziewczyna zaczyna wzrokiem poszukiwać swojego ukochanego. Panikuje widząc Kima i Maxa, myśląc że to Adrien. Po czasie w zoo zjawia się Nino. Skrępowany jedynie się uśmiecha i wzrusza ramionami, kiedy Marinette pyta o jego przyjaciela.Jak się okazuje, wpadli oni na podobny pomysł co dziewczęta, komunikując się ze sobą przez niewielki mikrofon. Z ukrycia Adrien podpowiada Nino co powinien powiedzieć. Nastolatkowie dyskutują, powtarzając słowa Alyi oraz Adriena. Spanikowany Nino mówi, że młody model za niedługo się zjawi.

W tym samym czasie Max oraz Kim odnaleźli panterę, która niedawno pojawiła się w zoo. Kim zaczyna się przechwalać, iż na pewno pokonałby w wyścigu ze zwierzęciem. Otis, opiekun pantery, który przyniósł zwierzęciu posiłek, jest niezadowolony z tego faktu twierdząc, że chłopak nie powinien się porównywać ze zwierzęciem. Również pantera nie jest zadowolona z towarzystwa ucznia. Opiekun wygania chłopaków, aby pantera mogła w spokoju dokończyć posiłek, jednak Kim nie ma zamiaru się słuchać i zaczyna kpić ze zwierzęcia. Niechęć i złość Otisa wyczuwa Władca Ciem, który postanawia wykorzystać sytuację i posyła do mężczyzny swoją Akumę.

Nino oraz Marinette nadal siedzą na ławce czekając na Adriena. Blondyn po raz kolejny pomaga przyjacielowi z ukrycia, jednak Nino nie jest w stanie wyznać Marinette swoich prawdziwych uczuć. Nie mogąc zdobyć się na odwagę mówi, że jest zakochany w Alyi. Marinette jest zachwycona tym faktem, co nie podoba się jej przyjaciółce. W tym samym czasie Akuma odnajduje swoją ofiarę, zamieniając Otisa w Pantermena, złoczyńcę w ciele pantery.

Super-złoczyńca odnajduje Kima, na którym chce się zemścić, prowadząc za sobą armię zwierząt. Przerażeni uczniowie zaczynają uciekać, przebiegając obok Nino oraz Marinette. Widząc to Marinette chowa się i zmienia w Biedronkę. Podobnie postępuje Adrien, zmieniając się w Czarnego Kota. Po nieudolnej próbie ucieczki Kim zostaje zatrzymany przez Pantermana. Na pomoc przychodzą super-bohaterowie, którzy każą chłopakowi uciekać. Biedronka i Czarny Kot zaczynają uciekać przed zwierzętami kontrolowanymi przez Pantermana. Ostatecznie postanawiają się rozdzielić. Biedronka łapie swoich przyjaciół, Nino oraz Alyę, zamykając ich w jednej z klatek. Kiedy Czarny Kot zostaje otoczony przez zwierzęcą armię, zjawia się Biedronka. Nie wiedząc jak wyłapać zwierzęta, bohaterowie powracają do pierwotnego planu - zniszczenie bransoletki z Akumą. Muszą oni odnaleźć Kima oraz podążającego za nim złoczyńcę. I tym razem Pantermenowi nie jest dane złapać Kima, który ucieka. Zmienia się on w orła, aby uciec super-bohaterom.

Przerażony Kim zjawia się w piekarni rodziców Marinette. Biedronka i Czarny Kot muszą wymyślić jakiś plan, aby złapać złoczyńcę, zanim zamieni on Paryż w dżunglę. Nadja Chamack w relacji na żywo wygłasza relację oraz problemie z uwolnionymi zwierzętami. Według słów Biedronki Kim powinien być bezpieczny w jej rodzinnym domu. Wymyślając już zasadzkę na przeciwnika, bierze od chłopaka jego frotkę na rękę. Bohaterowie opuszczają pomieszczenie, natomiast Biedronka zostawia wcześniej zabraną frotkę na poręczy schodów.

W Paryżu panuje chaos. Aby zamaskować własny zapach, Biedronka rozpyla odświeżacz do powietrza, który ma zmylić przeciwnika. Czarny Kot proponuje zamknięcie złoczyńcę w niewielkim pudełku, co nie jest łatwe, ponieważ nie może on się zmienić w nic większego niż mysz. Biedronka proponuje zamknąć Pantermana w autobusie, który posłuży za klatkę. Chłopak porusza kocimi uszami, wyczuwając nieopodal wroga. Natomiast super-złoczyńca pod postacią orła patroluje brzegi Sekwany oraz pobliskie ulice. Czując zapach Kima kieruje się w stronę piekarni, gdzie zastawiono na niego pułapkę i zmienia się w biedronkę. Super-bohaterowie łapią go w przygotowane pudełko, jednak plan zawodzi. Zaakumowany mężczyzna zmienia się w panterę, goniąc bohaterów, którzy kierują go do środka autobusu. Kiedy Czarny Kot broni przyjaciółki przez zwierzęciem, Biedronka próbuje otworzyć autobus. Zauważywszy, że Panterman zaczyna go męczyć, postanawiają zmusić go do wielu przemian, aby stracił siły. Czarny Kot niszczy panel autobusu, aby móc wydostać się na zewnątrz, jednoczenie zamykając w środku przeciwnika. Mimo wielu prób Panterman nie może się wydostać i opada na ziemię. Po chwili zmienia się jednak w tyranozaura rozwalając dach pojazdu. Super-bohaterowie są zmuszeni uciekać i znaleźć bezpieczne miejsce do ukrycia się. Za pomocą Szczęśliwego Trafu Biedronka zdobywa lewarek i wymyśla plan jak pokonać dinozaura. W końcu zostają odnalezieni przez Pantermana i szybko wcielają swój plan w życie. Kiedy Czarny Kot odwraca uwagę zwierzęcia, Biedronka związuje jego nogi Jo-jo i powala na ziemię. W dalszym ciągu nie mogą oni podejść do super-złoczyńcy, aby nie zostać pożartym. Biedronka postanawia wskoczyć do paszczy zwierzęcia i wydostać się za pomocą lewarka. Akuma zostaje oczyszczona, a Paryż wraca do normalności. Czarny Kot przytula Biedronkę uradowany, że nie została pożarta, po czym ucieka, natomiast bohaterka pomaga Otisowi.

Biedronka wskakuje na balkon swojego pokoju i powraca do swojej normalnej formy. Wyczerpana pada na kanapę. Widząc, że dzwoni do niej Alya zaczyna panikować, że przyjaciółka będzie na nią zła za zamknięcie w klatce, jednak Tikki zaczyna ją uspokajać. Odbierając telefon schodzi po schodach i wychodzi na dwór. Przed piekarnią spotyka swoją przyjaciółkę, a chwilę później dołącza do nich Nino. Chłopak wyznaje całą prawdę o swoich uczuciach, nie wiedząc wcześniej jak wiele łączy go z Alyą. Mówiąc co się wydarzyło w czasie spotkania w zoo, Nino wspomina o miłości Marinette, twierdząc że nie wie o kogo chodzi oraz proponuje dziewczynie swoją pomoc. Alya próbuje go powstrzymać przed dalszą wypowiedzią.

Postacie

Główni bohaterowie

Pozostałe postacie

Ciekawostki

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 24 stycznia 2016 we Francji.
  • Na początku odcinka Marinette i Alya czytają w czasopiśmie horoskop ("Lew, twoje serce zaryczy"). Widząc zdjęcie Adriena Marinette sugeruje, że już ryczy.
    • Jest to odniesieniem do znaku zodiaku Marinette, Lwa.
    • W angielskiej wersji językowej Marinette imituje dźwięk ryczenia lwa, kiedy widzi zdjęcia Adriena.
  • W odcinku ujawniono, że Nino podkochiwał się w Marinette.
  • Odcinek nawiązuje do filmów z dinozaurami oraz Kaijū[1], które niszczą miasta.[2]

Odcinek online

Bańkor (4)

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Przypisy

  1. japońskie słowo oznaczające: niebezpieczne, złowieszcze zwierzę, bestię nieznanego pochodzenia, wielkiego, prehistorycznego gada
  2. https://twitter.com/Winny_BayDay/status/691194146585997313

Zobacz też...

Pokaż/Ukryj
Odcinki

MikołajdakKolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

ChameleonPapa GarouChris MasterBackwarderNawałnica 2

Zapowiedziane odcinki

AnimaestroBakerixOnichanSilencerOblivioPoupeflektaMiraculeurDesperadaStarTrainChasseuse de KwamisFestinGracz 2.0Ikari GozenTimetaggerTrouble fêteLalkarka 2Chat BlancFélixLadybugMangeamourMiracle Queen

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieLe Jour des HérosLa Bataille des MiraculousBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneRoseAlixSabrina

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor