FANDOM

Pani Mendeleiev Biedronka Logo Galeria 

A no tak, rozumiem. Czyli jestem jak Mikołaj Kopernik. Wyprzedzam swoją epokę.
— Pani Mendeleiev; Łowca Kwami

Pani Mendeleiev – nauczycielka chemii, fizyki i matematyki w paryskiej szkole Collège Françoise Dupont. W odcinku Łowca Kwami zostaje wykorzystana przez Władcę Ciem, zmieniając się w tytułowego złoczyńcę.

Osobowość Edytuj

NormalnieEdytuj

Kobieta jest surowa, uszczypliwa i zrzędliwa. Oczekuje, że jej uczniowie będą pracowici, skupieni oraz dobrze wychowani. Kiedy tak nie jest, uczeń może wpaść w poważne problemy. Jest rozdrażniona w pobliżu ludzi wokół niej, ale pokazuje pewną obawę, kiedy sama znajduje się w poważnych tarapatach, co wynika z jej spotkania z ArcyGliną w odcinku o tej samej nazwie. Jest też gotowa chronić uczniów, co widać w odcinku Robotus, kiedy osłania Maxa przed super-złoczyńcą.

Łowca KwamiEdytuj

Po tym jak pani Mendeleiev zostaje upokorzona w programie telewizyjnym, a jej teoria o magicznych stworzeniach (Kwami) wyśmiana, zmienia się w super-złoczyńcę. Celem Łowcy Kwami stają się wszystkie kwami, które spotka na swojej drodze. Złoczyńca chce złapać owe stworzenia, aby potwierdzić prawdziwość swojej teorii naukowej i udowodnić światu, że miała rację. Dzięki temu chce stać się największym naukowcem jakiego widział świat. W swoim postępowaniu jest niezwykle okrutna i nie zna litości. Aby ściągnąć super-bohatera do studia nagraniowego, więzi Aleca w sejfie i grozi zrzuceniem do w dachu budynku.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Pani Mendeleiev to wysoka i szczupła kobieta o niebieskich oczach. Jej twarz jest wąska i smukła, z wyraźnie zarysowanym podbródkiem, natomiast z prawej strony, nad górną wargą, znajduje się pieprzyk. Włosy nauczycielki są koloru purpurowego, krótko ścięte i ułożone ku górze. Grzywka zaczesywana jest na prawą stronę. Kobieta nosi okulary korekcyjne z czarną, kwadratową oprawką.

Pani Mendeleiev ubrana jest w fioletową koszulę z kołnierzykiem, na której widnieje biały nadruk przedstawiający wzory chemiczne. Na to zakłada biały fartuch laboratoryjny. Kobieta nosi również jasnoniebieskie, dżinsowe spodnie, które przytrzymuje brązowym paskiem oraz czerwone szpilki. Swój strój uzupełnia ciemnobrązową bransoletką, którą nosi na prawym nadgarstku.

Łowca KwamiEdytuj

Skóra Łowcy Kwami po zaakumowaniu zmienia kolor na szary, natomiast włosy, chociaż ich ułożenie nie zmienia się, przybierają jasnofioletowy kolor. Jej usta umalowane są szarą szminką wpadającą w fioletowe tony. Podobnie jak w cywilnej, z lewej strony twarzy nad górną wargą można dostrzec pieprzyk. Kolor jej oczu nie jest dokładnie znany, ponieważ są one zasłonięte przez gogle. Twarz złoczyńcy przysłania jasnoszara maska, do której przytwierdzone są czarne gogle z zielonymi szkłami.

Jako super-złoczyńca ubrana jest w szary kombinezon, który pokrywa całe jej ciało. Przednia część jej kostiumu jest przyozdobiona zielonymi oraz czarnymi pasami. Rękawiczki sięgające łokci oraz nogawki kombinezonu są koloru czarnego. Łowca Kwami nosi również masywne, szare buty sięgające jej kolan, które przyozdobione są zielonymi oraz czarnymi pasami. Jej pas oblata masywny pas w kolorze czarnym z zielonym okręgiem z przodu, natomiast na ramionach oraz dookoła szyi nosi czarno-zieloną, masywną obręcz z naramiennikami. Na plecach znajduje się broń złoczyńcy zachowana w tej samej kolorystyce co strój.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

PozostałeEdytuj

  • Jej nazwisko jest oparte na nazwisku Dmitrija Mendelejewa, rosyjskiego chemika, który był założycielem i kompilatorem nowoczesnego okresowego układu pierwiastków.

Zobacz też...Edytuj