Pan Gołąb 72 – czwarty odcinek czwartego sezonu i osiemdziesiąty drugi odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Disney Channel[edytuj | edytuj kod]

Pan Ramier jest zaakumowany w Pana Gołębia po raz 72. i tym razem może zmieniać ludzi w złe gołębie![1]

TFOU[edytuj | edytuj kod]

Alya mówi Marinette, że Adrien właśnie rozstał się z Kagami. Marinette postanawia ich pogodzić, zamiast ryzykować! W międzyczasie Adrien jest zajęty kręceniem reklamy na basenie[2].

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Pozostali Bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Światowa premiera miała miejsce 23 maja 2021 roku we Francji[3].
    • Pierwotnie światowa premiera odcinka miała się odbyć 28 maja 2021 roku w Niemczech. Ostatecznie ten epizod został usunięty z zapowiedzi programów na ten dzień[4].
  • W odcinku Biedronka zdobywa ulepszony Szczęśliwy Traf.
    • Okazuje się, że Biedronka jest jedyną osobą, która może wyznaczać granice własnej mocy. Aby pomóc zaakumowanym osobom, Biedronka jest w stanie obudzić nową moc, dzięki której może tworzyć Talizmany.
      • Nowy kostium ma pokazać, że Marinette/Biedronka dojrzewa jako super-bohaterka[5].
  • Jeden z gołębi Xaviera nazywa się Edgard.
  • Biedronka po raz pierwszy mogła zobaczyć, jak użyć Szczęśliwego Trafu nie widząc przedmiotów i osób, które powinny jej pomóc. Rozwiązanie zobaczyła po zamknięciu oczu.
  • Alya zna kod do skrzynki, w której Marinette trzyma szkatułę.
  • Na ścianie można zobaczyć mapę Paryża z oznaczonymi miejscami, gdzie pojawili się super-złoczyńcy. Przy niektórych zdjęciach widać również gwiazdki pokazujące, ile razy dany złoczyńca został zaakumowany (również poza odcinkami). Według listy można zobaczyć, że:
    • Czasołamaczka została zaakumowana dwa razy.
    • Postraszycielka, Antybiedrona, Królowa Stylu i Kapitan Hardrock zostały zaakumowane trzy razy.
    • Gracz, Lady Wifi i Reflekta zostali zaakumowani cztery razy.
    • Diablo Rockman, Lisica i Ilustrachor zostali zaakumowani pięć razy.
    • Arcyglina i Mrożyciel zostali zaakumowani sześć razy.
    • Nawałnica i Mim nie mają oznaczeń.
  • Odcinek po raz pierwszy ujawnia funkcje komunikacji na flecie.
  • Jest to drugi odcinek, w czasie którego Adrien nie mógł przemienić się w Czarnego Kota i pomóc Biedronce. Pierwszym był Królowa Stylu (Wielkie Starcie - część 1).
  • Końcowa scena z parasolką nawiązuje do odcinka Kamienne Serce (Początki - część 2).

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]