FANDOM

 Pan Gołąb Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Panie Gołębiu, jestem Władca Ciem. Ani ten bezwzględny policjant, ani żaden inny strażnik parku nie będzie ci zabraniał dbać o twoich przyjaciół.

Pan Gołąb – szósty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Walczący z akumami bohaterowie chcą pojmać Pana Gołębia, miłośnika ptaków, który porwał wszystkich dozorców parków w Paryżu, ale alergia Czarnego Kota psuje im szyki.

StreszczenieEdytuj

W szkole zostaje zorganizowany konkurs mody, ogłoszony przez pana Agresta, na zaprezentowanie swoich projektów melonika. Projekt, który wygra pojawi się w następnej sesji, w której modelem będzie Adrien. Marinette jest wniebowzięta i zdeterminowana by wygrać. Jednak jest pewien problem...w swoim szkicowniku nie ma ani jednego projektu tego nakrycia głowy. Pokazuje swój szkicownik Alyi, kiedy nadchodzi Adrien. Podobają mu się projekty ze szkicownika dlatego chwali Alyę, jednak ta wyprowadza go z błędu i mówi, że to wszystko dzieło Marinette.

Pan Gołąb (17)

Chłopak mówi jej, że ma szanse wygrać. Słyszy to Chloé, która postanawia ukraść projekt Marinette i przedstawić go jako własny. Marinette tym czasem udaje się na plac koło Wieży Eiffla by wymyślić projekt melonika. Pojawia się mężczyzna, który naśladuje gołębie i je karmi, w tym właśnie momencie Marinette przychodzi genialny pomysł na projekt.

Zaczyna szkicować i jest bardzo zadowolona z projektu, jednak nie wie, że śledzi ją Sabrina oraz Chloé i robią zdjęcia jej szkicu. Marinette jest też świadkiem, jak policjant wyrzuca biednego pana Ramiera. Nasza bohaterka biegnie jednak do domu by przygotować swój melonik. W tym czasie pan Ramier rozgniewany i zły nie może zrozumieć dlaczego nikt go nie rozumie. Jest to doskonała okazja dla Władcy Ciem, by mógł wypuścić swoją akumę.

Pan Gołąb (47)

Xavier zamienia się w Pana Gołębia i organizuje inwazję gołębi, aby porwały wszystkich policjantów z całego miasta. Marinette dowiaduje się o tym dopiero gdy autobus, którym jedzie zatrzymuje się na środku drogi przez gigantyczne korki oraz gołębi, które siedzą na ulicach. Szybko przemienia się w Biedronkę i biegnie szukać źródła tej inwazji. Na dachu budynku spotyka Czarnego Kota, który jak się okazuje, ma alergię na ptasie pióra. Nasi bohaterowie wymyślają plan jak mogliby dostać się do Pana Gołębia.

Czarny Kot wciela się w strażnika parku. Śledzi ich jeden ze szpiegów Pana Gołębia i informuje swojego pana o planie Czarnego Kota i Biedronki. Pan Gołąb wysyła swoją armię, by uprowadzili naszych bohaterów. Doprowadzają ich na dach domu pana Burmistrza. Zostają zamknięci w klatce jednak udaje im się uwolnić dzięki Czarnemu Kotowi, który użył swojej mocy. Zbiegają na dół, gdzie wszyscy, wraz z burmistrzem już na nich czekają i zastanawiają się co robić.

Pan Gołąb (147)

Czarny Kot musi szybko się gdzieś schować, aby nie przemienić się na oczach wszystkich. Biegnie do wolnego pokoju, a służba Burmistrza przynosi mu ser. Po przemianie Plagg marudzi, że jest jest tak zmęczony, że wszystko go boli, jednak gdy wyczuwa swój przysmak od razu odzyskuje siły.

Adrien znów szybko przemienia się w Czarnego Kota, by dołączyć do Biedronki i razem odnajdują kryjówkę Pana Gołębia i powstrzymują go. Gdy wszystko wraca już do normy, Marinette szybko biegnie po swój projekt melonika i pędzi na konkurs. Na miejscu okazuje się, że Chloé ma identyczny projekt jak ona.

Pan Gołąb (289)

Alya jest wściekła, jednak Marinette uspokaja ją. Opowiada komisji o swoim projekcie i pokazuje dowód, że to jest jej własny pomysł. Wygrywa konkurs. Adrien jej gratuluje i już ma założyć melonik, gdy nagle zaczyna kichać. Przyznaje, że ma alergię na pióra, a Marinette robi wielkie oczy, ponieważ Czarny Kot też jest uczulony.

BohaterowieEdytuj

Główne postacieEdytuj

Pozostałe postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 29 września 2015 roku w Korei.
  • Gdy Czarny Kot udaje policjanta, przez chwilę wygwizduje Marsyliankę - hymn Francji.
    • Wykonuje on również ruchy Michaela Jacksona oraz tańczy Gangnam Style.
  • Zdradzono, że Adrien ma alergię na pióra.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj