CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Pan Gołąb OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Transkrypt OficjalneLogoMiraculum (2).png Błędy w animacji 

Panie Gołębiu, jestem Władca Ciem. Ani ten bezwzględny policjant, ani żaden inny strażnik parku nie będzie ci zabraniał dbać o twoich przyjaciół.

Pan Gołąb – szósty odcinek pierwszego sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

Netflix[]

Walczący z Akumami bohaterowie chcą pojmać Pana Gołębia, miłośnika ptaków, który porwał wszystkich dozorców parków w Paryżu, ale alergia Czarnego Kota psuje im szyki.

TFOU[]

Pan Ramier uwielbia dokarmiać gołębie, jednak strażnicy parkowi zabraniają mu i zakazują tego. Zmieniony w Pana Gołębia, przy pomocy swoich pierzastych przyjaciół chce uczynić ze stolicy Francji prawdziwe królestwo gołębi. Dlatego porywa wszystkich strażników, ich zaprzysiężonych wrogów, a miasto zostaje najechane przez gołębie. Biedronka i Czarny Kot muszą pozbyć się tych ptaków, ale alergia Czarnego Kota im tego nie ułatwia[1].

KidsClick[]

Pan Ramier lubi karmić gołębie, ale strażnicy parkowi go wypędzają. Zaakumowany w Pana Gołębia, chce zamienić stolicę w ogromny rezerwat przyrody dla ptaków, z którymi się komunikuje. Uprowadza wszystkich strażników parku, wrogów gołębi i narzuca godzinę policyjną w Paryżu opanowanym przez gołębie[2].

Streszczenie[]

Chloé chce ukraść projekt Marinette

W szkole zostaje zorganizowany konkurs mody, ogłoszony przez pana Agresta, na zaprezentowanie swoich projektów melonika. Projekt, który wygra pojawi się w następnej sesji, w której modelem będzie Adrien. Marinette jest wniebowzięta i zdeterminowana by wygrać. Jednak jest pewien problem…w swoim szkicowniku nie ma ani jednego projektu tego nakrycia głowy. Pokazuje swój szkicownik Alyi, kiedy nadchodzi Adrien. Podobają mu się projekty ze szkicownika dlatego chwali Alyę, jednak ta wyprowadza go z błędu i mówi, że to wszystko dzieło Marinette.

Chłopak mówi jej, że ma szanse wygrać. Słyszy to Chloé, która postanawia ukraść projekt Marinette i przedstawić go jako własny. Marinette tym czasem udaje się na plac koło Wieży Eiffla by wymyślić projekt melonika. Pojawia się mężczyzna, który naśladuje gołębie i je karmi, w tym właśnie momencie Marinette przychodzi genialny pomysł na projekt.

Zaczyna szkicować i jest bardzo zadowolona z projektu, jednak nie wie, że śledzi ją Sabrina oraz Chloé i robią zdjęcia jej szkicu. Marinette jest też świadkiem, jak policjant wyrzuca biednego pana Ramiera. Nasza bohaterka biegnie jednak do domu by przygotować swój melonik. W tym czasie pan Ramier rozgniewany i zły nie może zrozumieć dlaczego nikt go nie rozumie. Jest to doskonała okazja dla Władcy Ciem, by mógł wypuścić swoją Akumę.

Xavier Ramier zmienia się w Pana Gołębia

Xavier zamienia się w Pana Gołębia i organizuje inwazję gołębi, aby porwały wszystkich policjantów z całego miasta. Marinette dowiaduje się o tym dopiero gdy autobus, którym jedzie zatrzymuje się na środku drogi przez gigantyczne korki oraz gołębi, które siedzą na ulicach. Szybko przemienia się w Biedronkę i biegnie szukać źródła tej inwazji. Na dachu budynku spotyka Czarnego Kota, który jak się okazuje, ma alergię na ptasie pióra. Nasi bohaterowie wymyślają plan jak mogliby dostać się do Pana Gołębia.

Czarny Kot wciela się w strażnika parku. Śledzi ich jeden ze szpiegów Pana Gołębia i informuje swojego pana o planie Czarnego Kota i Biedronki. Pan Gołąb wysyła swoją armię, by uprowadzili naszych bohaterów. Doprowadzają ich na dach domu pana Burmistrza. Zostają zamknięci w klatce jednak udaje im się uwolnić dzięki Czarnemu Kotowi, który użył swojej mocy. Zbiegają na dół, gdzie wszyscy, wraz z burmistrzem już na nich czekają i zastanawiają się co robić.

Czarny Kot musi przejść transformację zwrotną

Czarny Kot musi szybko się gdzieś schować, aby nie przemienić się na oczach wszystkich. Biegnie do wolnego pokoju, a służba Burmistrza przynosi mu ser. Po przemianie Plagg marudzi, że jest jest tak zmęczony, że wszystko go boli, jednak gdy wyczuwa swój przysmak od razu odzyskuje siły.

Adrien znów szybko przemienia się w Czarnego Kota, by dołączyć do Biedronki i razem odnajdują kryjówkę Pana Gołębia i powstrzymują go. Gdy wszystko wraca już do normy, Marinette szybko biegnie po swój projekt melonika i pędzi na konkurs. Na miejscu okazuje się, że Chloé ma identyczny projekt jak ona.

Marinette prezentuje swój podpis

Alya jest wściekła, jednak Marinette uspokaja ją. Opowiada komisji o swoim projekcie i pokazuje dowód, że to jest jej własny pomysł. Wygrywa konkurs. Adrien jej gratuluje i już ma założyć melonik, gdy nagle zaczyna kichać. Przyznaje, że ma alergię na pióra, a Marinette robi wielkie oczy, ponieważ Czarny Kot też jest uczulony.

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 29 września 2015 roku w Korei.
  • Gdy Czarny Kot udaje policjanta, przez chwilę wygwizduje Marsyliankę - hymn Francji.
    • Wykonuje on również ruchy Michaela Jacksona oraz tańczy Gangnam Style.
  • Zdradzono, że Adrien ma alergię na pióra.
  • Pan Gołąb to pierwszy odcinek numeracji amerykańskiej.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement