FANDOM

Pan Damocles Biedronka Logo Galeria 

Tak, wiem. Ale ja od dzieciństwa marzyłem, żeby zostać prawdziwym super-bohaterem.
— Pan Damocles; Mroczna Sowa

Pan Damocles – dyrektor paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Mroczna Sowa stanie się następną ofiarą Władcy Ciem.

Osobowość Edytuj

NormalnieEdytuj

Pan Damocles jest poważną, uprzejmą i autorytatywną osobą, ale zmaga się z presją, zwłaszcza gdy Chloé żąda, że powinien zawiesić Alyę za szpiegowanie w jej szafce w odcinku Lady Wifi. André Bourgeois nakazuje też, że uczniowie muszą znaleźć zagubioną bransoletkę Chloé Bourgeois, co miało miejsce w odcinku ArcyGlina.

Mroczna SowaEdytuj

Jest wściekły, że dwójka super-bohaterów upokorzyła go na oczach całego Paryża i planuje zemstę na nich. Dąży do pozbycia się Biedronki i Czarnego Kota, aby być jedynym bohaterem Paryża. Jest inteligentny i sprytny. Jego postać super-złoczyńcy posiada swoje korzenie w komiksach o Knightowlu, dlatego też działa w sposób podobny do komiksowego bohatera.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Pan Damocles jest otyłym mężczyzną o bursztynowych oczach. Jego siwe włosy znajdują się jedynie po bokach oraz z tyłu głowy, a na twarzy można ujrzeć długie, siwe wąsy oraz siwą brodę z ciemniejszymi pasmami. Jego krzaczaste brwi, w przeciwieństwie do reszty włosów, są koloru czarnego.

Dyrektor ubrany jest w brązową marynarkę, którą zawsze zapina na dwa guziki. Pod to zakłada kremową koszulę z kołnierzykiem oraz beżowy krawat, które częściowo ukrywa pod marynarką. Nosi on również ciemnobrązowe spodnie od garnituru oraz buty, które są w brązowo-beżowym kolorze.

Mroczna SowaEdytuj

Po przemianie jego oczy przybierają żółtą barwę. Złoczyńca ubrany jest w brązowy kombinezon z czarnymi wykończeniami oraz łączeniami. Strój posiada różne struktury materiałów. Na jego piersi widnieje znak przypominający sowie oczy. Dodatkowo nosi wysokie buty, długie rękawice oraz pasek w rdzawym kolorze oraz czarną pelerynę, która na chodzi na jego ramiona, w kolorze brązu od strony wewnętrznej. Twarz zasłania czarna maska z jaśniejszymi detalami. Można na niej ujrzeć dodatkowe elementy na wzór wąsów oraz sowich uszu.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ma bardzo dużo zdjęć sów w gabinecie.
  • Wyglądem bardzo przypomina sowę.
  • Po przemianie przypomina komiksowego super-bohatera Knightowla, który wystąpił w komiksie Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.
  • W odcinku Robotus dowiadujemy się, że jest wielkim pasjonatem informatyki, chociaż nie wychodzi mu to najlepiej. Samodzielnie napisał program komputerowy, który ma wiele wad oraz chwilowo poradził sobie z wirusem blokującym komputer Pani Mendeleiev.

PrzypisyEdytuj

  1. W odcinku Mroczna Sowa

Zobacz też...Edytuj