FANDOM

Otis Césaire Biedronka Logo Galeria 

Niemożliwe. Żaden człowiek nie może się mierzyć z moją panterą.
— Otis; Panterman

Otis Césaire – pracownik paryskiego zoo Ménagerie du Jardin des Plantes. W odcinku Panterman, z powodu szyderstw Kima, ulega Władcy Ciem. Po zainfekowaniu Akumą staje się Pantermanem.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Otis poważnie traktuje swoją pracę i twierdzi, że zwierzęta zasługują na szacunek. Faworyzuje swoją panterę, co można zauważyć podczas sprzeczki z Kimem. Nie lubi, kiedy ktoś obraża jego lub zwierzęta.

PantermanEdytuj

Jako Panterman popiera on zwierzęta i uwalnia je z klatek. Chce zemścić się na Kimie, ponieważ szydził z jego nowej pantery. Jest sprytny i przebiegły. Wykorzystuje swoje moce, umiejętność zmiany w inne zwierzęta, aby przechytrzyć swoich przeciwników.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Otis to otyły mężczyzna o ciemnej karnacji. Jego oczy są koloru brązowego. Posiada on ciemnobrązowe, krótko ścięte włosy z dużymi zakolami oraz brodę i wąsy. Brwi Otisa są w kolorze jaśniejszego brązu.

Mężczyzna na co dzień ubiera żółta koszulę w pomarańczowe kwiaty, z kołnierzykiem oraz krótkim rękawkiem. Do prawej kieszonki koszuli przypięty jest identyfikator. Nosi on również zielonkawe spodnie z kieszonkami umiejscowionymi po bokach oraz beżowe buty. Jego prawą rękę zdobi bransoletka z kłem nieznanego zwierzęcia, a na palcu serdecznym nosi srebrną obrączkę.

PantermanEdytuj

Panterman jest w stanie przybrać formę każdego zwierzęcia, jednak jego pierwotny wygląd to czarna pantera. Jego oczy zmieniają barwę na kolor fioletowy. Na nadgarstku znajduje się bransoletka z fioletowym kłem.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

RodzinaEdytuj

Nora Césaire
(żyje)
Alya Césaire
(żyje)
Ella i Etta Césaire
(żyją)
Otis Césaire
(żyje)
Marlena Césaire
(żyje)

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Chociaż jest znany pod nazwiskiem Césaire, w odcinku Panterman na plakietce widnieje imię Otis R.

PozostałeEdytuj

  • Podobnie jak reszta rodziny, jego postać nawiązuje do słynnego piosenkarza, Otisa Reddinga.[1]
  • Zapytany o związki z rodziną Césaire,Thomas Astruc żartobliwie odpowiedział, że jest to młodszy brat Alyi.[2]

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.facebook.com/MiraculousThomasAstruc/posts/1003852316417217
  2. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/808283314138349568

Zobacz też...Edytuj