Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wiki
Advertisement
Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wiki

Osłonaspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Żółwia. Moc ta została użyta przez Pancernika oraz Jade Turtle.

Opis[]

Po tym jak posiadacz Miraculum Żółwia podniesie swoją tarczę do góry (w przypadku Pancernika) bądź stanie w pozycji obronnej (w przypadku Jade Turtle) i wykrzyknie Osłona!, jego oraz pobliskie osoby otacza zielona, kulista tarcza, której ściana przypomina żółwią skorupę. Osłonę można zniszczyć jedynie za pomocą Kotaklizmu, jednak jak pokazano w odcinku Królowa Miraculów (Starcie Miraculów - część 2), trwałość Osłony zależy od siły posiadacza.

Mimo, że umiejętność jest bardzo pomocna i może ochronić każdego, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]


Osłona Gif.gif

Użycia[]

Sezon 2[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Anansi Pancernik Pancernik używa swojej umiejętności, aby ochronić Biedronkę, Czarnego Kota i Alyę Césaire, gdy rozpada się Łuk Triumfalny.
Anansi Galeria (357).png

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Miraculia Pancernik Pancernik używa swojej umiejętności, aby chronić Biedronkę przed atakami Miraculii.
Miraculeur (290).png
Miraculia Miraculia używa Osłony, aby zablokować atak Rudej Kitki.
Miraculeur (313).png
Miraculia generuje tarczę, aby zapobiec odebraniu jej broni.
Miraculeur (367).png
Miraculia używa Osłony, aby uniemożliwić Biedronce dalsze łaskotanie jej, tym samym odsłaniając swój zaakumowany przedmiot.
Miraculeur (389).png
Imprezowicz Pancernik Pancernik próbuje użyć swojej umiejętności, w celu ochronienia swoich towarzyszy przed Imprezowiczem. Ostatecznie nie używa tarczy, gdyż zostaje uwięziony w broni super-złoczyńcy.
Trouble fete (332).png
Pancernik wykorzystuje Osłonę, aby ochronić swoją drużynę i umożliwić Biedronce zrealizowanie jej planu.
Trouble fete (386).png
Starcie Miraculów Jade Turtle Jade Turtle używa umiejętności, aby ochronić się przed atakami Władcy Ciem i Mayury. W późniejszym czasie musi utrzymać tarczę, broniąc się przed Emo-potworem, który ostatecznie niszczy Osłonę.
Heart Hunter (389).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Mega Leech Pancernik Pancernik używa Osłony, aby zgromadzone przez Ryuko Akumy i Amoki nie odleciały i Biedronka mogła je wszystkie złapać.
Osłona finał.png
Optigami Senti-Pancernik Senti-Pancernik używa Osłony do ochrony LadyBee przed atakami Królowej Stylu.
Osłona - optigami.png
Rocketear Pancernik Pancernik używa Osłony do zatrzymania dinozaurów.

Ciekawostki[]

  • Z angielskiego nazwa Shellter to połączenie słowa shell (pl. skorupa) oraz shelter (pl. schronienie).
  • W języku francuskim umiejętność nazwano Protection co oznacza ochronę.
  • Jedynymi odcinkami, w którym nie została użyta Osłona, pomimo używania Miraculum Żółwia są Asystura oraz Mayura.

Galeria[]

Zobacz też...[]