Osłona - specjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Żółwia. Moc ta została użyta przez Pancernika.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Po tym jak Pancernik podniesie swoją tarczę do góry i wykrzyknienie Osłona!, jego oraz pobliskie osoby otacza zielona, kulista tarcza, której ściana przypomina żółwią skorupę. Osłonę można zniszczyć jedynie za pomocą kotaklizmu.

Mimo, że umiejętność jest bardzo pomocna i może ochronić każdego, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[edytuj | edytuj kod]

MocCarapace.gif

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Sezon 2[edytuj | edytuj kod]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Anansi Pancernik Pancernik używa swojej umiejętności, aby ochronić Biedronkę, Czarnego Kota i Alyię, gdy rozpada się Łuk Triumfalny.
Anansi Galeria (357).png

Sezon 3[edytuj | edytuj kod]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Miraculia Pancernik Pancernik używa swojej umiejętności, aby chronić Biedronkę przed atakami Miraculii.
Miraculeur (290).png
Miraculia Miraculia używa Osłony, aby zablokować atak Rudej Kitki.
Miraculeur (313).png
Miraculia generuje tarczę, aby zapobiec odebrania jej Zaakumowanego przedmiotu.
Miraculeur (367).png
Miraculia używa Osłony, aby uniemożliwić Biedronce dalsze łaskotanie jej, tym samym odsłaniając swój zaakumowany przedmiot.
Miraculeur (389).png
Imprezowicz Pancernik Pancernik próbuje użyć swojej umiejętności, w celu ochronienia swoich towarzyszy przed Imprezowiczem. Ostatecznie nie używa tarczy.
Trouble fete (332).png
Pancernik wykorzystuje Osłonę, aby ochronić swoją drużynę i umożliwić Biedronce zrealizowanie jej planu.
Trouble fete (386).png
Starcie Miraculów Jade Turtle Jade Turtle używa umiejętności, aby ochronić się przed atakami Władcy Ciem Mayury. W późniejszym czasie musi utrzymać tarczę, broniąc się przed Emo-potworem.
Heart Hunter (389).png

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Z angielskiego nazwa Shellter to połączenie słowa shell (pl. skorupa) oraz shelter (pl. schronienie).
  • W języku francuskim umiejętność nazwano Protection co oznacza ochronę.

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.