FANDOM

Ochroniarz Adriena Biedronka Logo Galeria 

W człowieku, który tak poważnie traktuje swoją pracę, krew może zawrzeć z byle błahego powodu, dlatego stanowi idealny cel dla mojej drogiej Akumy.

Ochroniarz Adriena – kierowca limuzyny, którą jeździ młody model. W odcinku Goridzilla staję się kolejną ofiarą Władcy Ciem.

Osobowość Edytuj

NormalnieEdytuj

Jest poważny i ponury. Nigdy nic nie mówi i nie wyraża emocji. Swoją pracę traktuje bardzo poważnie i jest opiekuńczy w stosunku do Adriena. Nie lubi kiedy ktoś obcy zbliża się do chłopaka. W odcinku Simon Mówi groził Simonowi pięścią, kiedy ten chciał uścisnąć pięść młodego modela. Jest lojalny wobec swojego szefa, Gabriela Agreste i wykonuje każdy jego rozkaz. Jest bardzo porywczy i łatwo się denerwuje, kiedy jednak widzi Adriena, szybko się uspokaja.

GoridzillaEdytuj

Jako super-złoczyńca, jego celem jest odnalezienie oraz złapanie Adriena. Zrobi wszystko, aby wypełnić zadanie, które przez zaakumowaniem powierzył mu Gabriel Agreste. Ani na chwilę się nie poddaje, póki nie złapie w swoje ręce syna Gabriela. Niszczy wszystko na swojej drodze, aby osiągnąć swój cel. Jest bardzo posłuszny Władcy Ciem i nie sprzeciwia się. Wypuszcza z rąk Adriena, kiedy dostał taki rozkaz.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Ochroniarz jest wysokim, dużym i barczystym mężczyzną, który swoim wyglądem przypomina goryla. Nie posiada brwi. Jego oczy są koloru niebieskiego. Swoje niedługie, ciemnobrązowe włosy starannie zaczesuje do tyłu, natomiast po bokach twarzy posiada gęste, siwe bokobrody.

Mężczyzna ubrany jest w czarną marynarkę, którą zawsze zapina na wszystkie guziki oraz pasujące do tego spodnie w tym samym kolorze. Spod marynarki można zobaczyć granatowy sweter. Na nogach nosi również czarne buty.

GoridzillaEdytuj

Ochroniarz swoim wyglądem po zaakumowaniu przypomina goryla. Ma białka w kolorze żółci oraz czerwone tęczówki. Jego futro jest w kolorze ciemno-niebieskim. Z pyska wystają dwa dolne kły. Twarz, przednie łapy, stopy oraz klatka piersiowa stwora jest w kolorze jasno-niebieskim, otoczona czarnym futrem. Goridzilla nosi na sobie jedynie czarne spodenki.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

Relacje Edytuj

Gabriel AgresteEdytuj

Jest on pracownikiem Gabriela. Mężczyzna jest lojalny wobec swojego pracodawcy i wykonuje wszystkie powierzone mu zadania, nie chcąc zawieść mężczyzny. W odcinku Goridzilla załamuje się słysząc oskarżycielski ton pracodawcy i był zły na siebie, że nie powierzonego mu zadania.

Adrien AgresteEdytuj

Początki1 (80)

Ochroniarz u boku Nathalie

Mężczyzna jest odpowiedzialny za odbieranie chłopaka ze szkoły i wożeniem go, traktując swoją pracę bardzo poważnie. W stosunku do Adriena jest on bardzo poważny. Pełni on funkcję zarówno szofera, jak i ochroniarza, towarzysząc mu na każdej sesji zdjęciowej lub wystąpieniach. Niekiedy można zobaczyć, że mężczyzna martwi się o swojego podopiecznego. Często również się uspokaja widząc chłopaka, nawet jeśli wcześniej był zdenerwowany.

Występowania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

  • Towarzyszy Adrienowi na sesjach zdjęciowych.
  • W odcinku Simon Mówi stanął w obronie ludzi, gdy super-złoczyńca atakował.
  • Mimo że Czarny Miecz mówi do niego "jesteś dużym mężczyzną, będziesz dobrze walczyć" (wersja francuska), to po zamianie w rycerza jest taki sam jak inni.
  • Kolekcjonuje figurki super-bohaterów.
    • Max, Nino, Ivan oraz Kim dają mu figurki Majestii, Knightowla, Sparrowa oraz prawdopodobnie Mercury'ego.

PozostałeEdytuj

  • Bardzo lubi święta.[1]
  • Jego nazwa Goridzilla, nawiązuje do postaci Godżilli.
    • Jego wygląd jest zainspirowany King Kongiem.
  • Thomas Astruc i ekipa nazywają go gorylem.[2]
    • W odcinku specjalnym La double vie d'Adrien chłopak również nazywa go gorylem, bo jest duży i milczy.
    • Podobne odniesienie można znaleźć w odcinku Imprezowicz, kiedy Nino pokazuje zdjęcie ochroniarza przerobione na goryla.

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/669429291806031873

Zobacz też... Edytuj