• Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat majowej edycji można znaleźć tutaj.
  • Kwietniową edycję konkursu na Użytkownika Miesiąca wygrała XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Główny artykuł: Szczęśliwy Traf

Niezwykła Biedronka – druga część Szczęśliwego Trafu, używana przez posiadacza Miraculum Biedronki. Moc ta została użyta przez Biedronkę, Biedronka oraz Scarabellę.

Opis[]

Kiedy Akuma lub Amok już nie zagrażają, a super-złoczyńca lub Emo-potwór zostanie pokonany, super-bohater rzuca wyczarowany przedmiot wysoko w powietrze i krzyczy "Niezwykła Biedronka!". Wtedy też uwalnia się energia, która naprawia wszystkie szkody i przywraca otoczenie do stanu, zanim dana osoba została zakumizowana/zamokizowana.

Przebieg[]

Niezwykła Biedronka w odcinku Nawałnica

Ciekawostki[]

  • Niekiedy umiejętność zostanie wykonana przed oczyszczeniem Akumy, jak w odcinku Rewersor, ponieważ Biedronka nie mogła używać swoich mocy.
  • Wyczarowany przedmiot, który uaktywnia umiejętność, nie zawsze musi należeć do Biedronki. W odcinku Piaskowy Chłopiec wykorzystuje ona ułamany fragment miecza, który wyczarowała Zła Biedronka.
  • W odcinkach, kiedy posiadaczem Miraculum Biedronki jest ktoś inny niż Marinette, zmienia się również formuła wykrzykiwana przez bohatera. Biedronek krzyczy: niezwykły Biedronek, a Scarabella – niezwykła Scarabella. Ujawnia to, że druga fraza zawsze jest imieniem danego bohatera.
  • Thomas Astruc potwierdził, że super-umiejętność jest w stanie naprawić wszystko, co zrobił super-złoczyńca lub Emo-potwór. Oznacza to, że posiadacz Miraculum Biedronki jest w stanie nie tylko naprawić np. zniszczone drogi, ale również uleczyć czyjeś rany lub nawet przywrócić komuś życie[1].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement