CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Główny artykuł: Szczęśliwy Traf

Niezwykła Biedronka – druga część Szczęśliwego Trafu, używana przez posiadacza Miraculum Biedronki. Moc ta została użyta przez Biedronkę, Biedronka oraz Scarabellę.

Opis[]

Kiedy Akuma już nie zagraża, a super-złoczyńca zostanie pokonany, super-bohater rzuca wyczarowany przedmiot wysoko w powietrze i krzyczy "Niezwykła Biedronka!". Wtedy też uwalnia się energia, która naprawia wszystkie szkody i przywraca otoczenie do stanu, zanim dana osoba została zaakumowana.

Przebieg[]

Niezwykła Biedronka w odc. Nawałnica

Ciekawostki[]

  • Niekiedy umiejętność zostanie wykonana przed oczyszczeniem Akumy, jak w odcinku Rewersor, ponieważ Biedronka nie mogła używać swoich mocy.
  • Wyczarowany przedmiot, który uaktywnia umiejętność, nie zawsze musi należeć do Biedronki. W odcinku Piaskowy Chłopiec wykorzystuje ona ułamany fragment miecza, który wyczarowała Zła Biedronka.
  • W odcinkach, kiedy posiadaczem Miraculum Biedronki jest ktoś inny niż Marinette, zmienia się również formuła wykrzykiwana przez bohatera. Biedronek krzyczy: niezwykły Bidronek, a Scarabella - niezwykła Scarabella. Ujawnia to, że druga fraza zawsze jest imieniem danego bohatera.

Zobacz też…[]

Advertisement