CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Nathalie Sancoeur OficjalneLogoMiraculum (6).png Kreacje OficjalneLogoMiraculum (1).png Galeria 

Władco Ciem, jestem Mayura. Stanąłeś pod ścianą, nękany bezdenną rozpaczą. Ja Ci pomogę.

Nathalie Sancoeur — asystentka Gabriela Agreste'a. Zarządza posiadłością Agreste'ów i zajmuje się Adrienem. W odcinku Asystura zostaje zaakumowana przez Władcę Ciem, aby wcielić jego nikczemny plan w życie.

W odcinku Mayura (Dzień Bohaterów - część 2) wchodzi w posiadanie Miraculum Pawia, które jest połączone z Kwami o imieniu Duusu. Przemienia się w Mayurę, aby przyzwać dla Władcy Ciem pomocnika w walce z super-bohaterami oraz pomóc mu w ucieczce. W późniejszym czasie zaczyna pomagać Władcy Ciem w walce przeciwko super-bohaterom jako Mayura. Od sezonu czwartego, kiedy Miraculum Pawia zostaje naprawione, nie korzysta już z biżuterii.

Osobowość[]

Normalnie[]

Nathalie jest bardzo zimna, oschła, poważna i zachowuje się w sposób formalny. Pracuje bardzo pilnie i poważnie podchodzi do obowiązków, które powierzy jej Gabriel Agreste. Nie chce rozczarować swojego szefa, dlatego jak najlepiej wywiązuje się z każdego zadania, nawet jeśli musiałaby zrobić coś nieuczciwego. Taką sytuację widać w odcinku Bańkor, kiedy daje Adrienowi prezent urodzinowy Marinette, twierdząc, że jest on od ojca chłopaka. Pod czujnym okiem pilnuje syna sławnego projektanta. Jej spojrzenie jest bardzo chłodne, a sama Nathalie nie okazuje zbyt często swoich emocji, zwłaszcza publicznie. Chociaż nie okazuje ciepła, potrafi być bardzo serdeczna. Dba o Adriena i okazuje troskę wobec niego. Sama przekształca harmonogram chłopaka, aby ten mógł chodzić do szkoły. Jest wierna wobec Gabriela i pomaga mu w jego planie. Kiedy mężczyzna traci wiarę, Nathalie jest dla niego wsparciem.

Mayura[]

Zabiera Miraculum Pawia z sejfu Gabriela, aby pomóc Władcy Ciem. Czując rozpacz mężczyzny, wysyła do niego pióro, za jego pomocą tworząc wielką ćmę do pomocy. Robi wszystko, aby pomóc Gabrielowi w ucieczce przed super-bohaterami i nie zważa na konsekwencje, jakie płyną z korzystania z Miraculum. W odcinku Miraculia pomaga Władcy Ciem i wypełnia każdego jego polecenie, aby zrealizować wcześniej obrany cel.

Asystura[]

Charakter Asystury nie zmienia się po zaakumowaniu, choć znacznie intensywniej okazuje ona emocje. Kobieta została przemieniona dobrowolnie, chcąc zrealizować długo wyczekiwany plan Władcy Ciem, aby ostatecznie pokonać Biedronkę oraz Czarnego Kota. Jest skupiona na swoim celu, wiernie pomagając Władcy Ciem w realizacji jego niecnych planów. W tym celu przekazuje mu nowe moce, aby stał się potężniejszy niż dotychczas.

Wygląd[]

Normalnie[]

Nathalie jest wysoką kobietą o intensywnie niebieskich oczach. Posiada ona krótkie włosy w kolorze czarnym, które upina z tyłu w kok, a grzywkę zaczesuje do tyłu. Jedno z pasemek grzywki, znajdujące się po lewej stronie, jest koloru intensywnej czerwieni. Nathalie nakłada na oczy jasnofioletowe cienie, a usta maluje brzoskwiniową szminką. Nosi również okulary korekcyjne z czarno-czerwoną oprawką.

Ponieważ Nathalie pracuje na dworze Agreste'ów, zawsze musi być elegancko i schludnie ubrana. W związku z tym nosi ona golf w czerwonej barwie. Na to zawsze zakłada czarną marynarkę, która zawsze jest zapięta oraz pasujące do niej spodnie. Na nogi ubiera czarne pantofle na niewielkim obcasie. Jedyną biżuterią, jaką nosi Nathalie, są niewielkich rozmiarów kolczyki w kremowym kolorze.

Mayura[]

Kolorystyka Mayury została zachowana w niebieskich i różowych barwach. Jej skóra jest koloru niebieskiego, natomiast usta ma pomalowane granatową szminką. Oczy kobiety są koloru różowego z niebieskimi białkami oraz czarnymi, grubymi rzęsami. Krótkie, granatowe włosy są starannie ułożone, a na policzki opadają kosmyki włosów. We włosy wpięta jest granatowo-różowa ozdoba przypominająca pawie pióro z przezroczystą woalką w kolorze białym.

Jest ona ubrana w długą, granatową suknię z długim rękawem oraz rozcięciem biegnącym przez środek. Przy nadgarstkach oraz kołnierzu suknia została przyozdobiona granatowym futerkiem. Dół sukni kształtem przypomina pawi ogon. Na każdym z "piór" znajduje się ciemnoniebieski oraz różowy okrąg, natomiast krawędzie sukni zostały wykończone przezroczystym materiałem koloru białego. Nosi również granatowe spodnie oraz wysokie, granatowe buty na obcasie wiązane z przodu, które sięgają połowy łydek kobiety.

Asystura[]

Asystura posiada niebieską skórę oraz czerwone usta. Jej głowę oraz oczy zasłania czarny, metaliczny hełm. Na środku nakrycia głowy znajduje się odstający element przypominający kolec, którego zakończenie jest koloru czerwonego. Z tyłu hełmu umiejscowiony jest również czarno-czerwony szpic, skierowany w dół. Na wysokości oczu kobiety widnieje czerwony wzór. Kiedy przemawia do swojego współpracownika, przy jej twarzy pojawia się czerwony, świetlisty znak. Przypomina on motyli kształt, który pojawia się na twarzy Władcy Ciem, kiedy komunikuje się z super-złoczyńcami oraz pełni taką samą funkcję. Asystura ubrana jest w czarny garnitur z usztywnianymi ramionami. Rękawy łączą się z czarnymi rękawiczkami, których palce są koloru czerwonego. Na biodrach znajdują się czarne elementy. Nosi również czarne spodnie, które łączą się z obuwiem na wysokich, czerwonych obcasach. Z przodu marynarki można zauważyć bordowy kołnierz z jaśniejszym, czerwonym wzorem, który kształtem przypomina strzałę.

Broń[]

Kiedy Nathalie zmienia się w Mayurę, jako broń służy jej Wachlarz. To właśnie z niego pozyskuje pióra, które infekuje i wysyła do swojej ofiary.

Umiejętności[]

Mayura tworzy Emo-potwora

Nathalie w cywilnej formie do perfekcji opanowała sztuki walki, co można zobaczyć w odcinku Félix, kiedy walczy z super-złoczyńcami, aby bronić Adriena.

Po zmianie w Mayurę kobieta jest bardzo silna, zwinna, gibka oraz wysoko skacze. Jej specjalną umiejętnością jest tworzenie Emo-potwora za pomocą piór, które pozyskuje z broni. Super-umiejętność Maury jest niezwykle podobna do procesu zaakumowania.

Po przemianie w Asysturę jest w stanie pomnażać moce innych osób. Swoich umiejętności używa po to, aby wzmocnić moce Władcy Ciem, tym samym przekształcając go w Szkarłatnego Władcę, aby ten mógł tworzyć tyle Akum, ile chce.

Relacje[]

Gabriel Agreste[]

Nathalie i Gabriel

Nathalie odnosi się do swego pracodawcy z ogromnym szacunkiem i wyrozumiałością. Nigdy nie kwestionuje jego zdania. Wszystkie jego polecenia wykonuje jak najszybciej i najdokładniej. Stara się poprawić relacje Gabriela z synem i cieszy się, gdy robią coś razem. Gdy dochodzi do wniosku, że Adrien czuje się zaniedbany, daje to Gabrielowi wyraźnie do zrozumienia. Gdy jej pracodawca traci nadzieję, wspiera go i pociesza. Jednak gdy Gabriel decyduje się kontynuować swoją walkę, nie pokazuje mu, jak bardzo jest jej smutno z tego powodu, jednocześnie jest gotowa na najwyższe poświęcenie, byle tylko mu pomóc. Jest prawdopodobnie jedyną osobą, która jest w stanie przekonać Gabriela do zmiany zdania, ale nie nadużywa tego. Gdy Gabriel jest na nią z jakiegoś powodu zły, cała odwaga kobiety gdzieś się ulatnia i przyjmuje ona postawę pokorną, biorąc na siebie każde słowa krytyki oraz dostosowuje się do nich. Jest całkowicie poświęcona swojej pracy oraz służbie rodzinie Agreste. Do samego Gabriela żywi głębsze uczucia, jednak nie mówi o tym otwarcie.

Mayura i Władca Ciem obserwują Biedronkę z ukrycia

Nathalie zna skrywaną przez Gabriela tajemnicę – że jest Władcą Ciem. W webisodzie Nathalie vue par Gabriel można się dowiedzieć, że do właśnie dzięki Nathalie Gabriel oraz Emilie mogli odnaleźć Miraculum Pawia oraz Miraculum Motyla. Oznacza to, że znają się już od dłuższego czasu. W odcinku Asystura pozwala mu się zaakumować, co udowadnia i pokazuje, jak oddana jest swojemu pracodawcy i robi wszystko, aby pomóc mu w realizacji planu. Nathalie bardzo troszczy się o Gabriela, chociaż nie pokazuje tego i martwi się o niego. W odcinku Mayura używa uszkodzonego Miracula Pawia, aby zapobiec zabraniu jego Miracula przez super-bohaterów i przemienienia Władcy Ciem z powrotem w cywilną postać. Od tamtej pory pomaga mężczyźnie w realizacji jego planów jako Mayura. Wielokrotnie poświęca własne zdrowie i nie zwraca uwagi na pogarszające się obawy, aby tylko zdobyć Miracula dla Władcy Ciem.

Adrien Agreste[]

Nathalie i Adrien

Nathalie pośredniczy w kontaktach Adriena z ojcem. Traktuje chłopca z szacunkiem należnym synowi pracodawcy, ale nie zapomina o tym, że wciąż jest on dzieckiem. Pilnuje, by chłopiec przestrzegał swego planu dnia i regularnie ćwiczył grę na fortepianie. Nathalie bardzo troszczy się o Adriena i chce, aby był bezpieczny oraz szczęśliwy, chociaż nie okazuje swoich emocji. Gdy widzi, że Adrienowi naprawdę bardzo na czymś zależy, próbuje to dla niego uzyskać i nie cofa się, nawet jeśli oznacza to dla niej dodatkową pracę. Pomimo swojego zimnego podejścia, charakteru oraz bezwzględnego posłuszeństwa wobec poleceń Gabriela Agreste, wykazuje ciepłe uczucia wobec Adriena. Nathalie jest blisko z Adrienem, widząc, jak chłopak dorasta.

Duusu[]

Dzięki Kwami może zmienić się w Mayurę. Chociaż Nathalie nie ma zbyt często kontaktu z Kwami, jest wobec niego oschła oraz nie dzieli się swoimi emocjami. Nie odwzajemnia radości oraz entuzjazmu stworzonka. Kobieta nie słucha również rad Duusu, jak chociażby w odcinku Biedronka, kiedy ignoruje radę Kwami, aby nie tworzyła Emo-potwora.

Super-bohaterowie[]

Nathalie, podobnie jak Gabriel, gardzi paryskimi bohaterami. Jej celem jest pokonanie ich i zdobycie wszystkich Miraculów dla Władcy Ciem. W walce nie ma dla nich litości i zrobi wszystko, aby osłabić ich szeregi. W odcinku Miraculia przekonuje Chloé Bourgeois do współpracy z Władcą Ciem, aby zdobyć Miraculum Pszczoły.

Występowania[]

Sezon 1
Miraculum: Piosenka przewodnia: Nieobecny/a
1. Nawałnica: Nieobecny/a 14. Czarny Miecz: Nieobecny/a
2. Ilustrachor: Nieobecny/a 15. Faraon: Nieobecny/a
3. Lady Wifi: Nieobecny/a 16. Czasołamaczka: Nieobecny/a
4. Wonna Księżniczka: Nieobecny/a 17. Postraszycielka: Nieobecny/a
5. Mroczny Amor: Nieobecny/a 18. Lalkarka: Nieobecny/a
6. Pan Gołąb: Pojawia się 19. Mim: Pojawia się
7. Pixelator: Nieobecny/a 20. Diablo Rockman: Nieobecny/a
8. Kotowtór: Nieobecny/a 21. Reflekta: Nieobecny/a
9. Bańkor: Pojawia się 22. Biedronka i Czarny Kot: Pojawia się
10. Simon Mówi: Pojawia się 23. Kamienne Serce: Pojawia się
11. ArcyGlina: Nieobecny/a 24. Antybiedrona: Nieobecny/a
12. Gracz: Nieobecny/a 25. Kung Zup: Nieobecny/a
13. Panterman: Nieobecny/a 26. Lisica: Pojawia się
Sezon 2
1. Kolekcjoner: Pojawia się 14. Syrena: Pojawia się
2. Królowa Wizji: Nieobecny/a 15. Zombuziara: Nieobecny/a
3. Mrożownik: Pojawia się 16. Kapitan Hardrock: Pojawia się
4. Miś Goryczek: Nieobecny/a 17. Mrożyciel: Tło
5. Komplikatorka: Nieobecny/a 18. Królowa Stylu: Pojawia się
6. Bobogigant: Nieobecny/a 19. Królowa Os: Pojawia się
7. Riposta: Nieobecny/a 20. Dyktatyran: Nieobecny/a
8. Befana: Nieobecny/a 21. Rewersor: Nieobecny/a
9. Melobestia: Pojawia się 22. Anansi: Nieobecny/a
10. Goridzilla: Pojawia się 23. Piaskowy Chłopiec: Pojawia się
11. Robotus: Nieobecny/a 24. Asystura: Pojawia się
12. Sapotiki: Nieobecny/a 25. Mayura: Pojawia się
13. Mroczna Sowa: Nieobecny/a 26. Mikołajdak: Pojawia się
Sezon 3
1. Kameleon: Nieobecny/a 14. Łowca Kwami: Nieobecny/a
2. Animaestro: Pojawia się 15. Żarłok: Pojawia się
3. Piekarix: Nieobecny/a 16. Gracz 2.0: Nieobecny/a
4. Cofelia: Nieobecny/a 17. Nawałnica 2: Pojawia się
5. Reflektynka: Pojawia się 18. Ikari Gozen: Nieobecny/a
6. Tatołak: Pojawia się 19. Graficzas: Pojawia się
7. Cichoszał: Nieobecny/a 20. Imprezowicz: Pojawia się
8. Oni-chan: Pojawia się 21. Lalkarka 2: Pojawia się
9. Miraculia: Pojawia się 22. Biały Kot: Pojawia się
10. Amnezjo: Nieobecny/a 23. Félix: Pojawia się
11. Desperata: Nieobecny/a 24. Biedronka: Pojawia się
12. Król Zabawek: Nieobecny/a 25. Połykacz Serc: Pojawia się
13. Rakieta: Pojawia się 26. Królowa Miraculów: Pojawia się
Sezon 4
1. Prawdomówny: Nieobecny/a 14. Emobańkor: Pojawia się
2. Antyblaga: Tylko głos 15. Mrożownik 2: Nieobecny/a
3. Sekretny Gang: Nieobecny/a 16. Hack-San: Pojawia się
4. Pan Gołąb nr 72: Nieobecny/a 17. Łzoczyńca: Nieobecny/a
5. Psychomedian: Nieobecny/a 18. Spełniacz Marzeń: Nieobecny/a
6. Wściekły Fu: Nieobecny/a 19. Simpleman: Nieobecny/a
7. Zdeptucha: Nieobecny/a 20. Qilin: Nieobecny/a
8. Królowa Bananów: Nieobecny/a 21. Dearest Family: Nieobecny/a
9. Gabriel Agreste: Nieobecny/a 22. Ephemeral: Nieobecny/a
10. Megapijawa: Nieobecny/a 23. Kuro Neko: Nieobecny/a
11. Otchłań wyrzutów: Nieobecny/a 24. Penalteam: Nieobecny/a
12. Crocoduel: Nieobecny/a 25. Risk: Nieobecny/a
13. Optigami: Pojawia się 26. Strike Back: Nieobecny/a
Świat Miraculum
1. Miraculous New York: Pojawia się 2. Miraculous Shanghai: Pojawia się
Miraculum: Sekrety
1. Chat Noir vu par Marinette: Nieobecny/a 19. Sabrina: Nieobecny/a
2. Marinette et Adrien: Nieobecny/a 20. Rose: Nieobecny/a
3. La double vie de Marinette: Nieobecny/a 21. Nathaniel & Marc: Nieobecny/a
4. La fête d'anniversaire: Nieobecny/a 22. Gabriel: Tło
5. Marinette et Alya: Nieobecny/a 23. Ivan: Nieobecny/a
6. Marinette et Paris: Nieobecny/a 24. Chloé vue par Marinette: Nieobecny/a
7. Marinette et la mode: Tło 25. Marinette vue par Chloé: Nieobecny/a
8. Ladyblog: Nieobecny/a 26. Lila: Nieobecny/a
9. La double vie d'Adrien: Pojawia się 27. La Famille: Nieobecny/a
10. Ladybug vue par Adrien: Nieobecny/a 28. Kagami vue par Marinette: Nieobecny/a
11. Tikki: Nieobecny/a 29. Kagami vue par Adrien: Pojawia się
12. Maître Fu: Nieobecny/a 30. Papillon et les Akumatisés: Pojawia się
13. Plagg: Pojawia się 31. Luka vu par Marinette: Nieobecny/a
14. Les copines: Nieobecny/a 32. Nouveaux Pouvoirs: Nieobecny/a
15. Max: Nieobecny/a 33. Nouveaux Héros: Nieobecny/a
16. Nino: Pojawia się 34. Nathalie vue par Gabriel: Pojawia się
17. Mylène: Nieobecny/a 35. Mayura et les Sentimonstres: Pojawia się
18. Alix: Nieobecny/a 36. Les Sentiments: Pojawia się

Ciekawostki[]

Serialowe[]

  • Jest leworęczna.
  • Jej numer telefonu to +33628139
  • Jest drugą z czterech osób, która została zaakumowana dobrowolnie.
  • Wie, jaki jest szyfr do skrytki Gabriela za obrazem Emilie.
  • Podczas korzystania z uszkodzonego Miraculum Pawia, kobieta staje się osłabiona.
    • Adrien rozpoznaje u niej te same objawy co u matki (zawroty głowy, spowodowane korzystaniem z Miraculum).

Pozostałe[]

  • W pierwszym oraz drugim sezonie serialu, w polskim dubbingu zostały przedstawione dwie formy jej imienia - oryginalne Nathalie i spolszczone Nathalia.
  • Sans cœur z francuskiego oznacza bez serca.
  • Zapowiedź wizerunku Asystury po raz pierwszy można było zobaczyć w zapowiedzi 2 sezonu[1].
  • Po raz pierwszy część ciała Mayury można było zobaczyć na panelu na San Diego Comic Con 2016. W zaprezentowanej sklejce można było ujrzeć buty postaci.
    • Pełen wygląd Mayury został ujawniony na panelu New York Comic Con 2016[2].
      • Początkowo była przedstawiana jako Le Paon. Jej imię, Mayura, zostało zdradzone 26 czerwca 2018 roku podczas konferencji prasowej TF1[3].
    • Słowo mayura w sanskrycie oznacza pawia, jednego ze świętych ptaków w mitologii hinduskiej[4].

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement