FANDOM

Nadja Chamack Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Cytaty 

Macie rację, to informacje. Dziękujemy, że oglądacie nasz wyjątkowy program. To jedyna okazja oglądać zwycięstwo naszego przywódcy, Szkarłatnego Władcy. [...] Dzisiejszy dzień ogłaszamy Dniem Złoczyńców!
— Królowa Wizji; Mayura

Nadja Chamack – mama Manon i dziennikarka stacji telewizyjnej TVi. Pracuje w tym samym studiu, co Alec Cataldi. W sezonie 2 w odcinku Królowa Wizji staje się nową ofiarą Władcy Ciem.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Jest miłą kobietą. Potrafi być jednak stanowcza. Uparcie dąży do informacji, by wyczerpać dany temat. Jest niecierpliwa, nie lubi czekać. Można zauważyć, że jest nieustraszona dążąc do zdobycia nowych informacji. Praca reporterki jest dla niej bardzo ważna. Aby zachować swój nowy program dąży nawet do tego, aby super-bohaterowie skłamali i przyznali, że są parą.

Królowa WizjiEdytuj

Jako Królowa Wizji jest wyniosła i wymagająca. Uparcie dąży do tego, aby Biedronka i Czarny Kot przyznali się do tego, że są w sobie zakochani. Jej chęć zdobycia informacji na ten temat jest wręcz obsesyjna. Szantażuje bohaterów, narażając bez wyrzutów sumienia życie niewinnych osób. Jednakże chęć osiągnięcia celu jest na tyle duża, że niekiedy działa pochopnie i w sposób nieprzemyślany, przez co wpada w pułapkę.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Nadja jest kobietą o piwnych oczach. Krótko ścięte włosy są w kolorze fuksji, a grzywka zaczesywana jest na boki. Nadja maluje swoje usta ciemnoróżową szminką.

Nadja ubrana jest w fioletową koszulkę z rozcięciem w okolicach dekoltu, na co zakłada granatową marynarkę zapinaną na jeden guzik, której brzegi oraz kołnierz dodatkowo są przyozdobione ciemnofioletowym materiałem. Szyję kobiety zdobi złoty łańcuszek ze złoto-zieloną zawieszką w kształcie kwiatu, natomiast w uszach można dostrzec różowe, metaliczne kolczyki. Na jej prawym nadgarstku znajduje się złoty zegarek z białym paskiem. Nadja ubrana również jasnoszare spodnie oraz czerwone buty.

Królowa WizjiEdytuj

Po przemianie kobieta ma jasnoczerwone, krótkie włosy z odstającymi kosmykami. Zamiast twarzy posiada niebieską matrycę. Źrenice oraz usta są koloru jasnego różu.

Kobieta ubrana jest w ciemnoniebieski kostium. Jest on przyozdobiony świecącymi się liniami w kolorze błękitu. Na piersi widoczny jest również prostokąt na wzór panelu. Jej ręce, do połowy przedramion oraz nogi, do kolan, mają kolor fuksji. Na kostkach znajdują się również bransolety w tym samym kolorze, z błękitnym paskiem po środku. Na lewej ręce Królowa Wizji nosi zegar w kolorze fuksji, który pokazuje pasek oglądalności.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowana po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Czasołamaczka zamówiła tort w kształcie Wieży Eiffel'a.
  • Jest dobrą przyjaciółką Sabine Cheng.
  • Jest częściowo odpowiedzialna za zaakumowanie Armanda.
    • Była też pierwszą ofiarą Czarnego Miecza.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Nadji.
  • Na swoim Instagramie Marinette wspomina, że tworzy projekt sukni dla niece (określenie używane w stosunku do bratanicy lub siostrzenicy) Nadji. Oznacza to, że kobieta ma siostrę lub brata[1].

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.instagram.com/p/B9gBV0_gHVo/

Zobacz też...Edytuj