FANDOM

 Mylène Haprèle Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria Władca Ciem Ikona Mylène (webisod) 
Zaśpiewam sobie piosenkę na odwagę. Zawsze mi poprawia humor. Stary wilk, stary wilk, odejdź stąd jak najszybciej…
— Mylène; Postraszycielka

Mylène Haprèle – uczennica paryskiej szkoły Collège Françoise Dupont. W odcinku Postraszycielka zostaje super-złoczyńcą z powodu wyśmiewek Chloè z jej strachu przed potworem (granym przez Ivana w filmie Nino).

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Mylène jest łagodna i serdeczna. Mimo, że stara się być dzielna i przezwyciężyć strach, nie wychodzi jej to. Często wstydzi się, a nawet płacze. Jest również osobą wrażliwą. Ze strachu przed wystąpieniem w filmie Nino i przykrych uwag ze strony Chloé została super-złoczyńcą. Ceni sobie prawdomówność oraz lubi dobrze mówić o osobach dla niej ważnych, zwłaszcza o Ivanie, w którym jest zakochana. Nienawidzi zaczepek Chloé Bourgeois.

PostraszycielkaEdytuj

Jako Postraszycielka próbuje spowodować strach u wszystkich i cieszy się, gdy inni się jej boją. Jest agresywna i bez wahania atakuje innych ludzi. Nie podoba jej się, kiedy ktoś nie okazuje wobec niej strachu, ponieważ przez to staje się słabsza. Jej uczucia wobec Ivana nadal są żywe i nie chce skrzywdzić chłopaka. Kiedy jest mała i bezsilna, zaczyna się bać. Ucieka wówczas do Ivana, przy którym czuje się bezpieczna.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Mylène to niska i tęga dziewczyna o piwnych oczach. Swoje blond włosy zawsze układa w dredy, zaczesując je do tyłu i przytrzymując różową bandamką. Niektóre z dredów farbuje na zielony, niebieski i różowy kolor. Kosmyki, które okalają jej twarz przyozdabia kolorowymi koralikami. Jej usta są pomalowane jasnoróżową szminką.

Mylène na co dzień ubiera niebieską koszulkę, na której widnieje biały nadruk przedstawiający gołębia trzymającego gałązkę oliwną. Na to zakłada ciemnozieloną bluzę z kapturem, którą zawsze pozostawia rozpiętą. Po prawej stronie przyczepia stokrotkę, natomiast po lewej - trzy przypinki: czerwoną z pięcioma czarnymi kropkami (symbol Biedronki), niebieską z wizerunkiem pandy oraz żółtą z zielonym nadrukiem. Jej szyję natomiast zdobi ciemnozielony kamień zaczepiony na czarnej żyłce. Dziewczyna do tego nosi również brązowe spodenki sięgające przed kolano, pod które zakłada ciemnobrązowe rajtuzy oraz ciemnofioletowe trampki.

PostraszycielkaEdytuj

Po zaakumowaniu Mylène zmienia się w potwora, które wzrost zależy od tego, czy inne osoby się jej boją. Jej ciało zostało zachowane w kolorach różu i fioletu, z domieszką niebieskiego. Postraszycielka posiada troje oczu w czerwono-brązowym kolorze oraz żółte białka. Z jej pyska wystają białe kły. Górna część stroju jest o wiele masywniejsza od dolnej. Złoczyńca posiada silne, masywne ręce oraz długie stopy z ostrymi pazurami. W miejscu włosów oraz dookoła twarzy można dostrzec długie i krótkie wypustki w bladoniebieskim kolorze. Postraszycielka posiada również długi, sprawny ogon, którym może np. łapać swoje ofiary.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowana po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

RelacjeEdytuj

Ivan BruelEdytuj

Dziewczyna jest w nim zakochana ze wzajemnością. Obydwoje bardzo się szanują. Kiedy dziewczyna zostaje poniżona przez Chloè, Ivan próbuje ją pocieszyć. Po zaakumowaniu nie atakuje chłopaka. Po uwolnieniu akumy, od razu biegnie do Ivana i przytula się do niego.

Fred HaprèleEdytuj

Mylène bardzo kocha swojego ojca, docenia jego pracę jako mim, jest dumna z niego.

Chloé BourgeoisEdytuj

Mylène chodzi z Chloé do jednej klasy, jednak się nie przyjaźnią. W odcinku Postraszycielka zmienia się w super-złoczyńcę właśnie przez to, że córka burmistrza szydziła z niej.

Marinette Dupain-ChengEdytuj

Mylène i Marinette są przyjaciółkami. W odcinku Bobogigant pomaga dziewczynie, by ta mogła spędzić chwilę z Adrienem.

Alix KubdelEdytuj

Mylène i Alix są przyjaciółmi oraz siedzą w jednej ławce w klasie.

RodzinaEdytuj

Mylène Haprèle
(żyje)
Fred Haprèle
(żyje)

Występowania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

PozostałeEdytuj

  • Na Lucca Comics & Games 2019 ujawniono wstępne projekty przedstawiające dziewczynę jako posiadacza Miraculum Myszy[3].
    • Pierwsze zapowiedzi pojawienia się super-bohaterki można było zobaczyć w czołówce serialu, gdzie posiada mysie uszy.

PrzypisyEdytuj

  1. przez Czarnego Kota, podczas zaakumowania
  2. Pseudonim w odcinku Bobogigant
  3. https://twitter.com/RedSuitedLady/status/1190225866816667649

Zobacz też...Edytuj