CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Mrożownik 2 OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Błędy w animacji 

Mrożownik 2 – piętnasty odcinek czwartego sezonu i dziewięćdziesiąty trzeci odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[]

TFOU ver. 1[]

Biedronka i Czarny Kot ponownie konfrontują się z Mrożownikiem, który jest przekonany, że dwójka super-bohaterów jest w sobie zakochana. Kiedy Czarny Kot żartobliwie zgadza się z tą tezą, Biedronka przypomina mu, że nie mogą być w sobie zakochani i że naleganie partnera staje się dla niej bolesne. Gdy super-złoczyńca zostanie pokonany, dla Czarnego Kota jest to początek wielu pytań. Podczas gdy stara się dowiedzieć, jak przestać zawracać sobie głowę uczuciami do swojej wybranki, Czarny Kot spotyka Marinette, która szuka kogoś, z kim będzie mogła poćwiczyć opowiadanie o swoich uczuciach do chłopaka, którego kocha…[1]

TFOU ver. 2[]

Nie mogąc zadeklarować swojej miłości do Adriena, Marinette zwraca się do Czarnego Kota o pomoc, aby przećwiczyć wyznanie. Ale ich relacja nie wszystkim się podoba, począwszy od Mrożownika…[2]

Zapowiedzi[]

30 sierpnia 2021 roku Lindaale Rose w wywiadzie z Brycem Papenbrookiem pokazała krótki skrypt z odcinka. Widać w nim, że Biedronka i Czarny Kot w nieznany sposób zostaną nominowani jako para roku i się pokłócą[3].

17 października 2021 oficjalny kanał Miraculous udostępnił oficjalny zwiastun odcinka[4].

22 października 2021 roku kanał TFOU udostępnił harmonogram odcinków, gdzie opublikowano grafikę Marinette, która całuje Czarnego Kota w policzek[5]. Dzień później na koncie Mediawan na Facebooku udostępniono kolejne grafiki z odcinka[6].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Ciekawostki[]

  • Światowa premiera miała miejsce 24 października 2021 roku we Francji[7].
  • Po raz pierwszy Biedronka nie dała zaakumowanemu super-złoczyńcy magicznego amuletu. Stało się to przez jej zdenerwowanie nominacją na parę roku. Ostatecznie naprawiła swój błąd.
  • Zdradzono, że Kagami czyta mangi. W czasie rozmowy z Marinette czerpała pomysły, w jaki sposób może wyznać uczucia Adrienowi.
  • Początkowo Władca Mroku miał zaakumować Adriena, jednak zatrzymał się, kiedy dowiedział się, że negatywne uczucia należą do jego syna.
  • Ujawniono nową funkcję Kija Czarnego Kota – parasol.
  • W odcinku pokazano zdjęcia, które są kadrami z następujących odcinków: Amnezjo (jako obraz widniejący na okładce magazynu i plakatach), Mroczny Amor, Mrożownik, Nawałnica, Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1), Kolekcjoner, Żarłok, Melobestia, Cofelia, Tatołak, Lalkarka 2. W magazynie znajdują się również kadry z odcinka Kotowtór.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement