• Zapraszamy do udziału w konkursie na one-shot!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miss Rose – szpieg posiadający magiczne moce. Kobieta mieszka w Londynie wraz ze swoją siostrą[1]. Według zapowiedzi pojawi się w odcinku specjalnym Miraculous London[2].

Osobowość[]

Wkrótce…

Wygląd[]

Jak można zobaczyć na grafice udostępnionej przez Jeremy'ego Zaga, Miss Rose ma długie, brązowe włosy i jasną karnację. Jej oczy mają barwę brązową. Na głowie ma założony kapelusz typu fedora w barwie jasnego różu. Usta maluje różową szminką.

Strój Miss Rose to różowy płaszcz dopasowany kolorystyką do fedory bohaterki, pod którym widać białą koszulę z kołnierzykiem. Pod szyją ma zawiązany krawat barwy czarnej. Całość jest dopełniana przez rękawiczki w tym samym kolorze, co płaszcz i fedora.

Umiejętności[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Według pierwotnych planów Miss Rose oraz jej siostra miały pojawić się we własnym serialu, Miss Rose. W czasie panelu CCXPWorlds 2020 wspomniano, że ma się ukazać w jednym z odcinków Świat Miraculum[3].
  • Wygląd Miss Rose na przestrzeni czasu ulegał zmianom. Na niektórych grafikach koncepcyjnych kobieta miała okulary, a jej strój był niebieski.
  • Z wywiadu udzielonego dla Toy & Family Entertainment można się dowiedzieć, że Miss Rose była bardzo blisko ze swoją siostrą, zanim się rozstały. Miss Rose przeprowadziła się do Japonii. Po ponownym powrocie do Londynu musiały się nauczyć ze sobą współpracować, aby ochraniać miasto.
    • Według Jeremy'ego Zaga serial Miss Rose miał być prawdziwą kontynuacją serii Miraculum.

Przypisy[]

Advertisement