FANDOM

Miraculum Żółwia - zielona bransoletka na rzemyku, wyglądem przypominająca zielonego żółwia. Jest ono połączone z kwami o imieniu Wayzz. Od odcinka Królowa Miraculów jest przechowywane w szkatule, której obecnie strzeże Marinette Dupain-Cheng.

WyglądEdytuj

AktywowaneEdytuj

Miraculum Żółwia to bransoleta w kształcie skorupy żółwia, z widocznymi małymi łapkami, która jest zaczepiona na rzemyku. W trybie aktywacji jest ona czarna z pięcioma zielonymi płytkami skorupki oraz niewielkim okręgiem pośrodku w tym samym kolorze.

Tryb ukryciaEdytuj

Wang Fu - Miraculum nie zmienia zbytnio swojego wyglądu. Żyłka okalająca nadgarstek posiadacza jest koloru czarnego. Sama bransoleta nadal przypomina wyglądem żółwia, jednak jest ona koloru jasnozielonego.

Nino - Miraculum, podobnie jak w przypadku Wanga Fu, nie zmienia się za bardzo. Żyłka jest koloru czarnego, natomiast sama bransoleta - koloru jasnozielonego. Jedyną różnicą są czarne segmenty na "skorupie" zwierzęcia.

WłaściwościEdytuj

Miraculum Żółwia posiada moc ochrony. Osoba, która jest w posiadaniu Miraculum może zmienić się w super-bohatera, po przemianie staje się szybsza, wytrzymalsza i silniejsza niż w normalnej formie. Przemiana może trwać w nieskończoność. Przemiana zwrotna rozpoczyna się wówczas, gdy właściciel sam będzie tego chciał lub wykorzysta swoją super-umiejętność.

Aby posiadacz Miraculum mógł się przemienić, musi wypowiedzieć słowa Wayzz, załóż skorupę. W przypadku wykonania wcześniejszej transformacji zwrotnej właściciel musi wypowiedzieć następujące słowa - Zrzuć skorupę.

Posiadacz zyskuje również specjalną broń, Tarczę, dzięki której może się obronić oraz walczyć. Specjalną mocą posiadacza jest Osłona. Tworzy wówczas dookoła siebie pole siłowe, które chroni każdą osobę, która jest w środku.

WłaścicieleEdytuj

Bohaterowie Edytuj

Opiekunowie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Miraculia komenda transformacji zwrotnej została przetłumaczona na: Wayzz, chowaj skorupę.
  • W odcinku Mayura (Dzień Bohaterów - część 2) wniknęła w nie Akuma.
  • W odcinku świątecznym miała zostać pokazana Moc Żółwia. Ostatecznie z tego zrezygnowano.[1]

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ED8bC3LL_x8&feature=youtu.be&t=1156

Zobacz także...Edytuj