CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miraculum Żółwia − bransoletka połączona z Kwami Żółwia o imieniu Wayzz. Od odcinka Królowa Miraculów jest przechowywane w szkatule, której obecnie strzeże Marinette Dupain-Cheng. Czasami korzysta z niego Nino Lahiffe.

Wygląd[]

Aktywowane[]

Miraculum Żółwia to bransoleta w kształcie skorupy żółwia, z widocznymi małymi łapkami, która jest zaczepiona na rzemyku. W trybie aktywacji jest ona czarna z pięcioma zielonymi płytkami skorupki oraz niewielkim okręgiem pośrodku w tym samym kolorze.

Tryb ukrycia[]

Wang Fu − Miraculum nie zmienia zbytnio swojego wyglądu. Żyłka okalająca nadgarstek posiadacza jest koloru czarnego. Sama bransoleta nadal przypomina wyglądem żółwia, jednak jest ona koloru jasnozielonego.

Nino Lahiffe − Miraculum, podobnie jak w przypadku Wanga Fu, nie zmienia się za bardzo. Żyłka jest koloru czarnego, natomiast sama bransoleta - koloru jasnozielonego. Jedyną różnicą są czarne segmenty na „skorupie” zwierzęcia.

Właściwości[]

Miraculum Żółwia posiada moc ochrony. Osoba, która jest w posiadaniu Miraculum może zmienić się w super-bohatera, po przemianie staje się szybsza, wytrzymalsza i silniejsza niż w normalnej formie. Przemiana może trwać w nieskończoność. Przemiana zwrotna rozpoczyna się wówczas, gdy właściciel sam będzie tego chciał lub wykorzysta swoją super-umiejętność.

Aby posiadacz Miraculum mógł się przemienić, musi wypowiedzieć słowa Wayzz, załóż skorupę. W przypadku wykonania wcześniejszej transformacji zwrotnej właściciel musi wypowiedzieć następujące słowa − Zrzuć skorupę.

Posiadacz zyskuje również specjalną broń, Tarczę, dzięki której może się obronić oraz walczyć. Specjalną mocą posiadacza jest Osłona. Tworzy wówczas dookoła siebie pole siłowe, które chroni każdą osobę, która jest w środku.

Właściciele[]

Bohaterowie[]

Opiekunowie[]

  • Su-Han – pierwszy nazwany strażnik szkatuły i Miraculum. Stracił je, gdy został pożarty przez Żarłoka ponad sto siedemdziesiąt lat temu.
  • Wang Fu – były Strażnik. Przechowywał Miraculum w szkatule, zanim powierzył je pod ochronę Marinette.
  • Marinette Dupain-Cheng – obecna opiekunka Miraculum.

Ciekawostki[]

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz także…[]

Advertisement