CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miraculum: Opowieści z Paryża — seria internetowych odcinków tworzonych w animacji 2D, którą publikowano na oficjalnym koncie Miraculous Ladybug na platformie YouTube. Projektantką mini serii jest Angie Nasca[1].

Po wydaniu pięciu odcinków seria została wstrzymana, aby twórcy mogli się skupić na serii Miraculous Chibi[2].

Opis[]

Serial opowiada o przygodach Marinette Dupain-Cheng oraz uczniów z klasy pani Bustier[3][4].

Zgodnie ze słowami André Lake Mayera: format 2D pozwala nam odkrywać nowe, kreatywne wykonanie, zachowując wierność „stylowi Zag”, inspirującej opowieści, intrygującej wizualnie, zabawnej, trafnej i wysokiej jakości zawartości.

Odcinki[]

N° FR Tytuł Premiera
1. Répétition 30 stycznia 2017
Marinette wstydzi się rozmawiać z Adrienem. Tikki postanawia pomóc przyjaciółce, aby mogła  przezwyciężyć wstyd przed rozmową z chłopakiem.
2. Inspiration 26 stycznia 2017
Marinette tworzy kreację na szkolną imprezę, inspirując się otaczającym ją światem. W czasie pracy dziewczynie pomaga jej Kwami, Tikki.
3. Grosse journée 3 lutego 2017
Tego dnia Marinette spędza czas w piekarni. Mimo szansy na zdobycie Adriena, dziewczyna była zmuszona pomóc rodzicom przy pracy. Jej najlepsza przyjaciółka, Alya, oferuje jej pomoc.
4. L'exposé 3 lutego 2017
Marinette musi przygotować prezentację na temat osoby, która ją inspiruje. Wraz z Tikki probuje znaleźć pomysł. Kwami proponuje, aby wykonać prezentację o Adrienie, w którym zakochana jest dziewczyna. Marinette nie jest na to gotowa. W końcu decyduje się, aby zrobić prezentację o swoich rodzicach.
5. Le carnet 18 stycznia 2017
Marinette, Alya oraz Juleka chcą pokazać Rose, że jej notes jest wyjątkowy.

Ciekawostki[]

  • Początkowo webisody miały być projektowane przez Nathanaël'a Bronn'a, jednak w chwili obecnej nie wiadomo, dlaczego twórcy zrezygnowali z pomysłu[5].
    • Początkowo seria ta miała opowiadać o życiu Marinette.
  • Odcinki internetowe miały pierwotnie ukazać się pod koniec października 2016 roku, ale zostały opóźnione do stycznia 2017 roku.
  • Pierwotnie twórcy zakładali powstanie pięćdziesiąt dwa odcinki w serii, jednak liczba ta uległa zmianie i planowano wydać dwadzieścia sześć odcinków[6]. Ostatecznie serię porzucono po wydaniu pięciu odcinków.
  • Zapowiadano, że pojawi się kilka odcinków skupiających się na Kwami[7].
  • W jednym z webisodach miała pojawić się Lindalee Rose, młoda youtuberka, która przeprowadzała wywiady z pracownikami Zagtoon oraz aktorami głosowymi[8]. Reporterka jest ambasadorką franczyzy Miraculous.
  • Potwierdzono, że odcinki są kanoniczne względem serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot[9].
  • Kadry z odcinków pojawiły się w komiksie Miraculous Adventures of Ladybug & Cat Noir.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement