FANDOM

Biedronkowy Wykrzyknik
Biedronkowy Wykrzyknik

Uwaga, spoiler!
Na tej stronie znajdują się spoilery. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Miraculous Shanghai – nadchodzący odcinek specjalny serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Według planów twórców, ma być częścią 4 sezonu. Jak podają wczesne źródła, odcinki specjalne będą trwały do 52 minuty.

OpisEdytuj

Aby towarzyszyć Adrienowi podczas wizyty w Szanghaju, Marinette odwiedza swojego wujka Wanga, który obchodzi rocznicę. Ale jak tylko dociera do Chin, jej torebka zostaje skradziona, wraz z Tikki w środku, która pozwala jej w tajemnicy stać się Biedronką! Bez pieniędzy i samotna w wielkim mieście, Marinette przyjmuje pomoc młodej, zaradnej dziewczyny, Fei. Obie dziewczyny zaprzyjaźniają się i odkrywają istnienie nowego magicznego klejnotu, Prodigiusa. Władca Ciem, również obecny w Szanghaju, szukał go od tak dawna...

HistoriaEdytuj

27 maja 2016 roku ogłoszono, że w odcinku pojawi się nowy super-bohater, który dołączy do drużyny[1].

4 lipca 2016 roku Thomas Astruc stwierdził, że odcinek prawdopodobnie zostanie wykonany w technice 2D. Według słów twórcy, wykonanie go w 3D byłoby zbyt kosztowne[2].

17 grudnia 2017 roku ogłoszono, że produkcja odcinka została wstrzymana. Według twórców nie było możliwości, aby połączyć je z sezonem 2 oraz 3, ponieważ nie łączą się z nimi wątkiem historycznym. W związku z tym przeniesiono je na sezon 4[3].

1 marca 2020 roku w wywiadzie Wilfried Pain zdradził, że studio SAMG Animation będzie pomagało w tworzeniu odcinka[4].

17 kwietnia 2020 roku Jeremy Zag dodał zmienione logo serialu. Dopiero z czasem okazało się, że zostało ono zmienione na potrzeby odcinka specjalnego[5].

6 maja 2020 roku Jeremy Zag dodał Story, na którym zaprezentował logo oraz tytuł odcinka. Jeremy Zag ogłosił również, że produkcja odcinka wystartowała[6]. Feri González poinformowała fanów, że w takim wypadku transkrypt powinien być już ukończony[7].

15 czerwca 2020 roku ogłoszono, że nowym super-bohaterem będzie tajemnicza dziewczyna. Jej wizerunek udostępnił na swoim Instagramie Jeremy Zag, dodając dopisek #ladydragon[8].

17 czerwca 2020 roku Jeremy Zag udostępnił plakat odcinka[9].

1 lipca TFOU opublikowało opis odcinka specjalnego[10].

Strona LaLibre ogłosiła, że odcinek specjalny zostanie wyemitowany na TFOU w czasie świąt[11].

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Marinette spotka w tym odcinku swoją babcię.[12]
  • W odcinku pojawią się stworzenia podobne do Kwami, ich "kuzyni", które nazywają się Renlings (pisownia nie jest jeszcze pewna)[13].
  • To kolejny odcinek, w którym Marinette i Tikki będą rozdzielone.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor